ویژه ها

آقای روحانی! بجای اظهارات تأمل برانگیز درباره صلح امام حسن(ع) پاسخ دهید که چرا دلار در بازار ۳۱ هزارتومان است!؟ چرا برخی دولتمردان و رسانه های اصلاح طلب تلاش می کنند تا سیب و گلابی های برجام دیده نشود

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**زیباکلام:چاره ای جز «صلح با آمریکا» نداریم

«صادق زیباکلام» فعال سیاسی اصلاح طلب که چندی پیش گفته بود که «اگر به ۹۶ برگردیم بیشتر برای روحانی تبلیغ می کنم»! در یادداشتی در روزنامه آرمان با عنوان «آیا کشور به نرمش قهرمانانه نیاز دارد؟» نوشت: «کاش امکان داشت یک نظرسنجی از مردم صورت بگیرد و از آنها بپرسیم چه کسانی باعث به وجود آمدن بیشتر این وضعیت در کشور شده‌اند...خیلی از افراد بیشتر از رئیس دولت در وضعیت به‌وجودآمده مقصر هستند...برای مثال نمایندگان مجلس دهم در زمانی که دونالد ترامپ از برجام خارج شد به جای اینکه سعی کنند برجام را حفظ و نجات دهند، در وسط مجلس شورای اسلامی، پرچم ایالات‌متحده و برجام را آتش زدند و آن نمایش را در پارلمان راه‌اندازی کردند».

زیباکلام در ادامه نوشت: «درباره سخنان رئیس‌جمهور عرض می‌کنم که ایشان صحبت جدیدی نکرده‌اند. فقط دکتر روحانی به نظرم در حال آماده‌سازی یک تغییر یا به اصطلاح نرمش قهرمانانه دوباره است. ما می‌توانیم هم اسم این کار را نرمش قهرمانانه یا صلح بگذاریم، اما آنچه کاملا مشخص است نشان‌دهنده این است که شرایطی که در آن قرار داریم، بسیار سخت است و کفگیر هم به ته‌ دیگ خورده است و به‌تدریج با مشکلاتی روبه‌رو خواهیم شد که باید بتوانیم آنها را ابتدا مدیریت و سپس با تدبیر کاهش دهیم».

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه تصریح کرد: «آقای روحانی اعتقاد دارد باید به یک شکلی حالا چه نرمش قهرمانانه یا صلح امام‌ حسن(ع)، شرایط را تغییر دهیم. چه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور شود یا جو بایدن به پیروزی برسد دولت ظاهرا چاره‌ای جز تغییر برخی ایده‌ها را ندارد...در اینکه باید جمهوری‌اسلامی به‌ سمتی حرکت کند و تغییراتی به‌وجود آورد تا از این مرحله عبور کنیم هیچ ‌تردیدی وجود ندارد. به نظر می‌آید با انتخاب‌شدن رئیس‌جمهور آمریکا احتمال دارد زمینه مذاکراتی هم فراهم شود. اینکه چه زمانی انجام خواهد شد، هنوز مشخص نیست. امکان دارد در دولت آقای حسن روحانی صورت بگیرد یا اینکه احتمالا در دولت آینده ما شاهد تحول و تغییر خواهیم بود. امکان دارد از دیماه به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم مذاکرات جدیدی شروع شود یا اینکه زمان اصلی آن احتمالا بعد از انتخابات ۱۴۰۰ باشد».

زیباکلام در یادداشت مذکور مدعی شده است که چاره ای جز نرمش قهرمانانه نداریم. وی در ادامه، تاکید کرده است که منظور از این نرمش، صلح و مذاکره با آمریکاست.

آقای زیباکلام اما به این سوال پاسخ نمی دهد که مگر همین ۵ سال پیش با دولت آمریکا مذاکره نشد!؟ این مذاکره چه نتیجه ای به بار آورد!؟ آیا همانطور که دولتمردان تاکید کرده بودند، هم چرخ سانتریفیوژ ها چرخید و هم چرخ کارخانه ها!؟ آیا آنچنان رونقی ایجاد شد که مردم دیگر به پول یارانه نیاز ندارند!؟ آیا ارزش هر دلار، یک هزارتومان شد!؟ آیا امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین بود!؟

زیباکلام در سال ۹۴ گفته بود که مردم آمریکا اجازه نمی دهند که رئیس جمهور بعدی از برجام خارج شود. این در حالی است که در همان مقطع، منتقدان و کمیسیون ویژه برجام در مجلس نهم تاکید کرده بودند که متن ضعیف برجام، فرصت مناسبی برای رئیس جمهور بعدی برای خروج بدوه هزینه از توافق ایجاد می کند.

وضع فعلی نتیجه اعتماد و مذاکره و توافق با آمریکاست. اما اصلاح طلبان با بی اخلاقی در پی آن هستند تا وضع فعلی را نتیجه مقاومت جا بزنند. این طیف یکروز از واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) درس مذاکره می گیرند و روز ماهیت صلح امام حسن(ع) را تحریف می کنند.

«سید نظام‌الدین موسوی» نماینده مردم تهران در مجلس درباره پذیرش صلح توسط امام حسن(ع) طی توییتی نوشت: «در کربلا فرمانده سپاه حسین(ع) یعنی حضرت عباس (س) امان‌نامه شمر را رد کرد و تا پای جان پای امامش ایستاد. اما امام حسن(ع) زمانی صلح را پذیرفت که فرمانده سپاهش یعنی عبیدالله بن عباس با یک‌میلیون درهم رشوه، خود را به معاویه فروخت. تاریخ عوض می‌شود وقتی علمدار عباس باشد یا ابن عباس! ».

** از «صلح امام حسن(ع)» می گویند تا «دلار ۳۱ هزارتومانی» دیده نشود

روزنامه ایران در گزارشی با عنوان «از موج توهین تا تهدید به اعدام» نوشت: «سخنرانی روز چهارشنبه روحانی درباره جنگ و صلح و بیان روایاتی از امام‌حسن(ع) بهانه‌ای تازه برای مخالفان شد تا در رفتاری سؤال برانگیزو بحث برانگیز درخواست اعدام رئیس جمهوری را بدهند... نزدیک به ۵ ماه از آغاز به کار مجلس اصولگرای یازدهم می‌گذرد. نمایندگانی که با هزار وعده و وعید و شعار معیشتی پای به ساختمان بهارستان گذاشته بودند حالا با این واقعیت روبه‌رو هستند که در راستای تحقق آن وعده‌های اقتصادی خود کارنامه قابل قبولی برای عرضه به مردم ندارند. از این‌روست که در نبود یک برنامه منسجم و راهبردی برای برون‌رفت از وضعیت فعلی یا کمک به دولت، هر یک از نمایندگان برای توجیه این دست‌های خالی مسیر جداگانه‌ای را در پیش گرفته‌اند. یکی فرصت را معتنم شمرده تا با موج‌سواری روی گرفتاری‌های مردم سفرهای زودهنگام انتخاباتی معطوف به ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را کلید بزند و برخی دیگر با چشم‌پوشی از وعده‌های اقتصادی در تدارک تغییر قانون انتخابات باشند و برخی هم در فکر تدوین طرح‌هایی برای محدود کردن فضای مجازی».

ارگان رسانه ای دولت در ادامه به نقل از «اکبر ترکان» مشاور سابق رئیس جمهور نوشت: «حملات یکی دو روز اخیر به رئیس جمهوری که از سوی افراد مشخص و افراد معلوم انجام شده است، از چند زاویه قابل بررسی است. نخست باید سخنان خود آقای روحانی را ارزیابی کرد که این سخنان از چه جنسی بوده است. واقعیت این است که آقای روحانی در بررسی و تبیین سیره ائمه(ع) سخن درستی را مطرح کرده است، زیرا او صرفاً خواستار این شده است که همگان باید در زندگی ائمه(ع) غور کنیم و همه جنبه‌ها و بخش‌های زندگی آن بزرگواران را بررسی کرده و از آن‌ها درس بیاموزیم، چرا که سیره و رفتار ائمه(ع) در هر دوره تاریخی و اجتماعی، براساس مقتضیات همان دوره بوده است...نباید تصور کرد که مردم به حرف‌های کسی که پیشنهاد هزار بار اعدام داده اعتنا می‌کنند».

روزنامه سازندگی- به سردبیری «محمد قوچانی» مشاور رسانه ای رئیس جمهور- نیز در گزارشی با عنوان «حمله به روحانی» نوشت: «گروه ها و چهره های تندروی مجلس و اصولگرا پروژه تازه ای علیه رئیس جمهور آغاز کرده اند. آنها به بهانه سخنان اخیر روحانی درخصوص صلح خواهی، خواستار اعدام رئیس جمهور شده اند! ».

روزنامه شرق نیز در گزارشی با عنوان «حمله به روحانی، عملیات فرار به جلو» نوشت: «در اینکه راه‌یافتگان به پارلمان علیه، مخالف و منتقد روحانی بوده و هستند، شکی نیست، اما چرا ادبیات آنها تا این اندازه خصمانه و به قول معاون ارتباطات رئیس‌جمهوری خارج از شأن نمایندگی، دهان‌دریده و فرومایه است؟ آیا این فقط ناشی از شدت عصبانیت نمایندگان از دولت است یا ماجرا چیز دیگری است؟ اینکه مجلس اصولگرا با هزاران وعده روی کار آمد و قول‌هایی داده که نه در توان مجلس به‌طور عام است و نه در ید این نمایندگان به‌طور خاص و حالا نگران از انباشت این مطالبات در شرایط خطیر، به‌ویژه اقتصادی، فرار به جلو را برگزیده است؟ ».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «نمایندگان می‌دانند که نه با قانون‌گذاری و نه حتی به قول خودشان با نظارت، نمی‌توانند نقشی در بهبود اوضاع داشته باشند، پس بهتر است آنچه را مرادشان از نظارت است، به نازل‌ترین شکل یعنی فحاشی به دولت پی بگیرند تا به رأی‌دهندگانشان ثابت کنند چندان هم منفعل نبوده‌اند!».

ترفند «نارنجک دودزا» یکی از روش های «عملیات روانی و رسانه ای» است. در این ترفند، با بیان اظهارات جنجالی و ترغیب منتقدان به موضع گیری، اذهان و افکارعمومی از مسائل اصلی به سمت مسائل حاشیه ای و فرعی منحرف می شود.

در ادامه، پروژه مظلوم نمایی و مقصریابی به صورت همزمان کلید خورده و آنقدر فضا غبارآلود می شود که مسائل اصلی و مطالبات و مشکلات عموم مردم به حاشیه می رود.

متاسفانه تیم رسانه ای دولت اقای روحانی بارها از این ترفند استفاده کرده است. اکنون قیمت دلار در آستانه ۳۲ هزارتومان است. این در حالی است که در ابتدای دولت روحانی، قیمت دلار حدود ۳ هزارتومان بود.

قیمت سکه نیز اکنون حدود ۱۶ میلیون تومان است. این در حالی است که در سال ۹۲ و با آغاز به کار دولت روحانی، قیمت سکه حدود یک میلیون توما بود.

قیمت پراید نیز بیش از ۱۴۰ میلیون تومان است. قیمت این خودرو در سال ۹۲ حدود ۲۰ میلیون تومان بود. قیمت مرغ حدود ۲۵ هزارتومان و قیمت هر تخم مرغ نیز حدود ۱۵۰۰ تومان است.

از سوی دیگر در هفته گذشته، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که تیم مذاکره کننده دولت روحانی به ریاست ظریف در سال ۹۴ علیرغم منقضی شدن تحریم تسلیحاتی علیه ایران، داوطلبانه پذیرفت که این تحریم ها به مدت ۵ سال دیگر تمدید شود. این اقدام تأمل برانگیز در حقیقت نوعی خودتحریمی بود که آقای ظریف کلید زد!

در حال حاضر دولت روحانی در ماههای پایانی خود به سر می برد و هرطور حساب کنیم، اکنون زنگ حساب دولت است.

آقای روحانی و دیگر دولتمردان باید اکنون درباره میوه های برجام، وضعیت بازار دلار، مسکن، خودرو، سکه، لوازم خانگی، گوشت و دیگر اقلام به افکار عمومی توضیح دهد.

اما دولتمردان و رسانه های اصلاح طلب بجای اینکار، با تولید مسائل جنجالی در پی آن هستند تا زنگ حساب دولت را به حاشیه ببرند.

آقای روحانی! بجای اظهارات تأمل برانگیز درباره صلح امام حسن(ع) پاسخ دهید که چرا دلار در بازار ۳۱ هزارتومان است!؟  چرا برخی دولتمردان و رسانه های اصلاح طلب تلاش می کنند تا سیب و گلابی های برجام دیده نشود!؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 307
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 134
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    زیبا کلا م غلط کردی اول انقلاب علیه امریکا مقاله میدادی
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید خفه خون بگیرند.
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      امریکا مذاکره را برای تحمیل خواسته های غیرقانونی و سلطه جویانه خود می خواهد نباید فریب بخوریم.
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      82 7
      افسادطلب جماعت نان از فریب افکار عمومی میخورد
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      به قول آقای خامنه ای شما اول حد توقف خواسته های امریکا را مشخص کنید بعد بروید با آن مذاکره کنید امریکا در مذاکرات هیچ حد توقفی برای خواسته های خودش نمی شناسد.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      92 18
      نتیجه برجام شون دلار 32000 تومانی و سکه 16 میلیونی و پراید 160 میلیونی و تورم 600 درصدی شده بازهم خجالت نمی کشند و از رو نمی روند !
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      25 70
      با مذاکره، گشایش ایجاد میشه
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      57 6
      گشایش برای کاسبان برجام و تحریم مردم ایران ایجاد میشه
    • علیرضا طول لاتی FR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      44 6
      من هم با آقای کریه‌کلام موافقم. خودشان و اجدادشان و اخلاف و اسلافش تا می تونن صلح کنند. تو چه کاره‌ای از طرف من حرف می‌زنی؟ آن قدر مذاکره کن و از این مذاکره بمیر.
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      34 4
      7 سال اقتصاد کشور را معطل امضاء برجام و اجرای برجام کردند و تورم 600 درصدی سر سفره مردم گذاشتند حالا میگن باید دوباره مذاکره کنیم !!!!!
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      15 4
      دوستان. سازش و اجرای سیاست های نئولیبرال من جمله شناور سازی قیمت ها و آزادسازی نرخ ارز و واگذاری اموال عمومی به بخش سرمایه دار جامعه و ... نه در ایران بلکه در آرژانتین هم سبب تورم چند صد درصدی و فروپاشی اقتصادی در طول سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ شده. منتها این ها دیدنش احتیاج به چشم داره که افسادطلبا و بعضا عده ای از اصولگرایان برجامی اونو ندارن.
    • سعید GB ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      20 5
      اقا یا اینا خودشونا زدن به خری یا نمی فهمنن یا واقعا خائنن من که از سیاست چیزی سرم نمی شه با یه خورده فکر راجب این موضوع به این نتیجه می رسم ۱) این صلح نیست بلکه تسلیم شدن حتما اون موقع امام حسن افرادی مثل تو دور وزش بوده که مجبور شده صلح کنه ۲)صلح امام حسن باعث کشته شدن خودش و فرزندانش و تقریبا تمام امانمان بعدی شد ۳)اگه قرار باشه هرچی مردم بگن درست باشه اصلا ما چه نیازی به پیامبر و پیش وا و امام داشتیم که خدا بخواد واسمون بفرسته ۴) اخه اقایی زیبا کلام تاریخ ۱۰۰ سال گذشته رو نمی بینی که هر موقع تسلیم شدیم تو جنگ جهانی اول و دوم بیشترین کشته را دادیم امید وارم سزایی خائنان به ایران توی همین دنیا گرفته بشه
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      27 10
      زیبا کلام مثل امرعاص حرف میزنه
    • حجت IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      8 4
      کسانی که باعث این وضعیت هستند نمی توانند راه حلی ارائه دهند چون راه حلهای انها ما را به اینجا کشاند
    • حجت IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      18 2
      بنویسید مذاکره بخوانید دیکته امریکا
    • GB ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      5 0
      بورس رو دولت خراب کرد مردم بدبخت شدن
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    64 8
    امثال زیبا کلام این آرزو را به گو خواهدند برد
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      48 11
      درس عبرت برجام این بود که هرگز به امریکای جنایتکار درجه یک اعتماد نکنیم.
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      21 72
      روحانی بهترین رئیس جمهور پس از انقلاب است
    • سید IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      44 5
      مؤکداً می گویم هرکس در بلاهت زیباکلام تردید دارد در حماقت خودش یقین داشته باشد!!!!!
    • SE ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      31 4
      امروزه هر کی با باباش قهر می کنه اصلاح طلب می شه!
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      16 6
      ابوموسی اشعری هنوز زنده است. آن وضعیتی که یک عده بر سر امام حسن (ع) آوردند، تیم مذاکره کننده هم بر سر رهبری آورد و وقتی همه چیز را از دست دادند، گفتند این‌ها با نظر رهبری بوده، این واقعا جفاست
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      2 0
      این آقای زشت کلام یکی از ستون پنجم است آقای رییس باید آنها را شناسایی کند اینها همان رفیق‌های بنی سعد خاین هستند
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      1 0
      داستان زیبا کلام در اوایل انقلاب ، مذاکره با معاون نظامی حزب دموکرات چیه؟
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    46 7
    زیبا کلام برای کشورهای ضد انقلاب گزارش تهیه میکند خواهش میکنیم دستگیرش کنید
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      41 7
      زیباکلام حافظ منافع امریکا در ایران است !
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      7 0
      نه اصلاح طلب میخواهیم نه اصولگرا بلکه یکی مرد می‌خواهیم مثل حاج قاسم
  • احمد IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    44 5
    فعلا بذار از شر نتیجه صلح قبلی خلاص بشیم، بعد ببینیم چی میشه. به نظرت اگر همه اصلاحطلبهارو یه جا بدیم به آمریکا، در ازاش چی به ما میدن؟
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      18 2
      اصلاح طلبان به دنبال تحمیل برجام 2 هستند
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      13 2
      به تعدادشون هویج یک آبمیوه گیری اشانتیون
  • محمد IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    38 8
    ما چاره ای جز بستن دهان احمق ها نداریم. بگذارید بگن دیکتاتور، دشمن بسیار قدرتمند و غدار است. باید محکم قدم برداشت و توی دهان پست فطرت های بزدل وطن فروش زد.
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      7 24
      ما چاره ای جز مذاکره نداریم
    • محمد IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      20 3
      فقط قیافه نحستان رو از ما دور کنید بی غیرت ها.
    • جواد IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      6 7
      چرا می خواهی تو دهن هم وطن هات بزنی برو عراق سوریه افغانستان امریکا هست تو دهن آمریکا بزن
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    67 5
    برشرف اصلاح طلبان (هر چندکه ندارند) لعنت ، بگو بیش باد
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      1 0
      بیش باد
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    30 2
    دارند برای کمپین انتخاباتی ترامپ و قولهای ترامپ مبنی بر اینکه اولین کشور بعد از پیروزی ایران خواهد بود که با من تماس میگیره خودشون را به اب و اتش میزنند که حرف ترامپ روی زمین نمونه. نتانیاهو حرف خوبی! زده بود. انصافا اصلاح طلبها بی بروبرگرد مره های اسراییل در ایران هستند (منظور این طیف خاصشون هست) اگر نبودند که این همه بدبختی به کشور تحمیل نمیکردند و تازه بازم میخوان تحمیل کنند. هسته ای را دادند رفت که بیایید صلح امام حسن (مظلوم امام حسن) کنید و بعد که به خیال خودشون صلح کردند و کلی هم شادی کردند و حالا مملکت را به این روز رسوندند با کلاهی که سرشون گذاشت دشمن میگن علی بلاتشبیه مقصره یک بار دیگه باید بشینیم سر حکمیت و صلحی دوباره. امان از این بندگان شیطان
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    23 2
    امثال شماها که خیلی وقت صلح کردن والان در مرحله رفاقت هستن!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    44 12
    باز این زشت کلام شروع کرد به زر زدن .بابا این 4 سال دیگه هرچی خودتون رو جرواجر کنین بهتون اجازه خیانت دوباره داده نمیشه. شماها که دیگه اخر خطین باید به زباله دان تاریخ بپیوندین به زودی ایشالله
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    29 6
    زیبا کلام که از همان اول با آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در صلح و آشتی و ماچ و بوسه بود . او و آشغال های همفکرش بدانند که نظرشان در برابر نظر اکثریت ملت مسلمان ایران مانند کف روی آب ، بی وزن و محتواست . ملت راهشان با امثال این خود فروخته جداست حالا او هر چه می خواهد چرند و پرند بگوید .
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    35 12
    برجام یک دروغ بزرگ و یک زمین شوره زار بی حاصل بود که نه تنها باعث لغو تحریم ها نشد بلکه باعث تشدید تحریم ها شد.
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      29 12
      برجام باعث تورم 600 درصدی شد و ملت رو به گدایی انداخت
  • ۱۲۵ IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    40 8
    زیبا کلام = ستون پنجم
  • حسين DE ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    30 5
    صادق خوشگل كلام ،يكبار هم شده بيا و در مورد علل و پيدايش بحرانها در زمينه هاى مختلف صحبت كن،مثلاً اگه سواد دارى بگو نقش و جايگاه توليد در اقتصاد ايران كجا قرار دارد و دولت روحانى در زمينه پيشبرد امر توليد در كشور چه اقدامات را انجام داده است و چرا ما كالاهائى را وارد ميكنيم كه به راحتى ميتوانيم آنها را در داخل توليد كنيم و ضمن ايجاد اشتغال از خروج ميلياردها دلار ارز نه تنها جلوگيرى كرده بلكه ارز آورى هم خواهيم داشت و با تحريم ها هم مقابله ميكنيم ، ولى دغدغه شما اصلاح طلبان چيز ديگرى است،ما هيچ گونه نيازى به ارتباط داشتن با آمريكا نداريم،داراى همه گونه توان هستيم ولى .......حيف،در ضمن من فكر ميكنم نمايندگان مجلس هر روز بايد در صحن مجلس پرچم آمريكا را آتش بزنند نه فقط يكبار.
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      7 26
      شما اگر به چیزی که میگی اعتقاد داری تو بلاد کفر چه میکنی تو هم بیا ایران سختی بکش بعد گنده گنده حرف بزن زیبا کلام و هر کسی که به این مردم خیانت کنه بلاخره سزاشو میبینه ولی از اونجا نشین لنگش کن تو اصلا میدونی الان طبقه متوسط رو به بالا هم گرسنه شده.؟؟ از چی حرف میزنی ؟؟ شکم گرسنه دین و ایمون نداره چه برسه به ارمانهای که فقط شکم سیرها ازش حرف میزنن . اقا صلح جنگ هرچی هست یک بار برای همیشه تموم بشه اخه این چه وضع زندگیه. روحانی و دولتش که قشنگ داغون کردن زندگی ما هارو . من مقصر امریکا رو نمیبینم چون امریکا معلوم احال بوده شما که میدونستید چرا یه برجام محمکی نبستین.؟ که این ترامپ بی همه چیز نتونه اینکارو کنه.
    • به 51.26 IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      9 1
      خیلی پررو تشریف دارید. همین شما با رای دادن به جریانی عامدانه در کشور مشکل اقتصادی ایجاد می کند مردم را به زحمت می اندازید و بعد اشک تمساح می ریزید؟ شما از شدت عنادی که با احمدی نژاد داشتید دولتی را آوردید که مرکز مبادلات ارزی موفق احمدی نژاد را منحل کند، ایران کد و شبنم را از بین ببرد، کارت سوخت را حذف کند، مسکن سازی را متوقف کند و... حتی اسامی دور زنندگان تحریمها را لو بدهد. حالا نگران معیشت و دین ما هستید؟
  • خسته از زندگی IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 31
    من چهل ساله دارم روزنامه ها را مرور میکنم وسن من ۶۳ساله است نتیجه اینکه ما اگر مذاکره بکنیم باختیم واگر جنگ هم بشود باختیم
    • TR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      17 4
      نه. ویتنام جنگ کرد و گر چه ویران شد اما جنگ را برد و آمریکا الان جز با زبان احترام نمی تواند با او حرف بزند
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      20 5
      نه مذاکره نه جنگ فقط مقاومت و قوی شدن از درون
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    12 3
    اینجا کربلا نیست ازان تاریخ خارج شوید قول های آقای خمینی را انجام دهید
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    16 7
    من فکر میکنم این شخص حرف نزند کسی نمی‌گوید او لال استخ
  • قاسم US ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    27 2
    زیبا کلام تعادل روانی نداره عدم تعادل در لباس پوشیدن او هم نمایان است
  • البرجام و ما ادریک ما البرجام 1 IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    18 2
    برجام سبب شرطی شدن اقتصاد ایران شد و مردم ایران به این نتیجه رسیدند که مرگ و زندگی اقتصادی آنها در اختیار آمریکا است و دولت ایران هیچ توانی ندارد که جلوی آن را بگیرد. حال آنکه الیجاد این ذهنیت توطئه خود نفوذیهای داخل دولت بود. آنها عمدا برای رسیدن به برجام اسامی 400 صرافی را تحویل FATF دادند که بلافاصله همه آنها مسدود شدند. این دولت روحانی و بیژن زنگنه بود که دور زنندگان تحریمها را معادل دزد و فاسد معرفی کرد حال آنکه اینها قهرمان ملی بودند.این دولت روحانی بود که با از بین بردن کارت سوخت و ایران و کد و شبنم و انحلال مرکز مبادلات ارزی رسما به آمریکا اعلام کرد ایران خلع سلاح شده. در حالی که برای مقثال همین مرکز مبادلات ارزی توانسته بود در ششماه پایانی منتهی به انتخابات 92 ترمز دلار را بکشد. دولت روحانی عمدا طرح تهاتر نفت با روسیه یا جایگزینی بیت کوین و یا قراردادهای دوجانبه با همسایگان را به امید برجام و سپس SPV و سپس اینستکس و سپس کانال سوئیس و... رد کرد. طرفداران برجام هنوز ادعا می کنند وضع فعلی به خاطر خروج آمریکا از برجام است! و به ای ترتیب هم همان گزاره"باید تسلیم شویم" را تکرار می کنند و هم پرونده غیر قابل دفاع روحانی را ثانیا طرفداران برجام هنوز ادعا می کنند وضع فعلی به خاطر خروج آمریکا از برجام است! و به ای ترتیب هم همان گزاره"باید تسلیم شویم" را تکرار می کنند و هم پرونده غیر قابل دفاع روحانی را تطهیر می کنند. اما دارند بازهم وقیحانه دروغ می گویند. برجام سبب شد که دیگر ایران خودش نتواند تحریمها را دور بزند و همه امیدش را به مراحم آمریکا دوخت. چون نمی توانست دلارهای آزاد شده را وارد ایران کند همه آنها را صرف واردات کرد - دقیقا طرح نفت در برابر غذا- و با واردات افسار گسیخته بعد از برجام بود که صدها تولیدی و کارخانه و امثال ارج و تولی پرس و آزمایش و صنایع سرامیک و .... تعطیل شدند. به همین دلیل هم که دلاری واقعا وارد ایران نمی شد تا همان قبل از خروج ترامپ از برجام دلار از 3000 به 7000 تومان رسید. ظاهرا طرفداران برجام از دیدن همین نکته ساده عاجزند. ثالثا مهمترین تاثیر برجام شکسته شدن ابهت ایران در جهان بود. ایران مقاوم کارش به مذاکره و تسلیم کشید و به دستور آمریکا لوله های سوخت رآکتورش را بتن ریخت و سانتریفیوژهایش را جمع کرد. نتیجه این مسائل ارسا
  • ناشناس IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    19 3
    به این آقای زشت کلام بگوییدتو کی هستی نظرمیدی وطن فروش نفوذی خودت برو پیش ازبابت نوکراجنبی
  • احمد IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    16 5
    در تنظیم بر جام مقام معظم رهبری شروطی بیان کردند هر مقام مسئولی که کوتاهی کرده محاکمه وبه جرم خیانت به مملکت به اشد مجازات برسد تا درس عبرتی برای همه شود
  • طلوع فجر IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    10 2
    جناب آقای ...کلام مذاکره با آمریکا که وضعیتش اگر بدتر از ایران نباشد یقیناً بهتر از ایران نیست چه معنایی دارد؟ حماقت هم از خود یک حدی دارد، بعدش حد یقف آمریکا تا کجاست؟ بعدش این زهرجام (برجام ) مگر نتیجه مذاکرات شما نبود؟
  • SE ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    20 3
    چه فامیلی نامتناسبی ، حقیر صفت بیشتر برازنده شماست
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    10 4
    آقایون خیانتکاری که به فکر صلح با دشمنان دیرینه جمهوری اسلامی هستید .اسم این کار شما صلح نیست بلکه جز خواری و خفت و بی ارزش کردن خون شهیدان هیچ پیام دیگری ندارد .اگر سلاح هسته ایی چیز بدی است پس آمریکا هم باید از داشتنش محروم باشد و داشتن تسلیحات نظامی حق هر کشوری برای دفاع از مرزهای کشورش هست .چطور آمریکا حق داشتن و ساختن سلاح را دارد ولی ایران نمی تواند .در این صورت و در صورت صلح با این کشور سرنوشت ما هم همچون کشورهای عربی می شود و ایران هم باید برده ی بی جیره و مواجب آمریکا و اسراییل باشد و دیگر هیچ غرور و عزتی در جامعه بین‌المللی نخواهیم داشت . ما جوانان ایرانی خواهان صلح با آمریکای جنایتکار نیستیم .
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    24 2
    اصلاحطلب روسیاد باد شرمنده باد که این گرانی کار خودتونه لعنت بر هر چی ابن عباسه
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    5 6
    در کشور ما اگه به کوچه بن بست برسیم به فکر چاره می افتن و شاید نر مش قهرمانانه
  • کامبیز IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    11 1
    شما که سایه جنگ را برداشتید حالا صلح چی؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      7 1
      آفرین.نکته خیلی مهمی بود
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      5 2
      برجام=خسارت محض
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    20 2
    زشت کلام تو ودارودسته تون میخواین با اسم رمز صلح بی تدبیری ومدیریت غلط دولت موردحمایتتون رو پنهان کنی؟ تا دیروز میگفتین اگه رییسی رای بیاره دلار میشه ۵هزارتومن حالا که شده ۳۲هزارتومن میگین بابد صلح کنیم تا دلار فلان قیمتی رو شاهد نباشیم؟ خودتی آقای رنگین کمان
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      13 11
      احسنت
  • محرم IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    10 6
    آقای دکتر فکر کنم شما خودت دچار نظریه توهم توطئه شده‌ای که نظریه خودته جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین به رهبری همین دوستان همفکر امروز شما که الان یکی یکی دارن از تسخیر لانه جاسوسی و قطع رابطه اقتصادی آمریکا ابراز پشیمانی می کنند باعث تمام گرفتاریهای ملت شدند و شما عادت دارید دیگران را متهم به توهم توطئه کنید اما خودتان را عاقل دوران ، که متاسفم
    • TR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      8 3
      اولا بزرگترین توطئه همین است که توطئه را نظریه توطئه می نامید. ثانیا تو خیال کرده ای اگر تمام دنیا بگویند دو دوتا می شود 5 تا، حرفشان درست می شود! اگر لانه جاسوسی چند ماه دیگر به کارش ادامه داده بود در همان سال 58 ایران تجزیه شده بود و امروز نبود که شما نگران روابط خارجیش باشید. ضمنا خوبان دانشجویان پیرو خط امام چند سال بعد عموما شهید شدند. و آنها که ماندند بیشتر همان افراد سست عنصری بودند که از اول هم فقط دنبال جو و برای ماجراجویی رفته بودند نه برای خدا.
  • DE ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    13 2
    دوباره کذاب زشت کلام حرف زده!
  • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    18 2
    دیگه خدایی لال شید ی بار رفتین با آمریکا مزاکرات انجام دادید گذاشتن تو کاسمون ببندین دهنتون رو کدومتون درباره تولید تا حالا حرف زده توافق با آمریکا شغل نمیشه برا جوانان
  • محمد IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    19 2
    یکی بازار را بهم میریزد و تورم سه رقمی ایجادمیکندو دیگری صلح را پیش میکشد تابه هدف اصلی تسلیم کشور دربرابراستکبار برسند دقیقا چیزی که آمریکا به دنبال آن است
  • حسین IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 3
    در یک کلام حرف مقام معظم رهبری رو گوش ندهیم ایران سیلی خواهد خورد دولت باعث شد ایران سیلی بد برجام به ملت ایران تحمیل شود حالا باز دوباره میخواهد بگوید حرف من درسته
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 2
    خفه بمیر مردک.
  • رضایوسفی IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    11 3
    اگراقای روحانی مثل اقای احمدی نژادبه امریکاباج نمیدادجلوی زیادخواهی امریکا می ایستادالان این وضع کشورنبود که همه چیزساعتی بالا رود
  • ناشناس IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 2
    چرا لالمونی گرفته وحرفی برا گفتن نداره
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    5 7
    تمومش کنید این شعارهای و ایدئولوژی پوسیده و شکست خورده
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      11 2
      آری ایدئولوژی لیبرال سرمایه دار بدجور پوسیده
  • ابراهیم مختاری IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    12 3
    مذاکره بدون تغییر رفتار هیچ فایده ای ندارد دخالت در امور دیگران تهدید همسایگان بهانه ای خواهد بود که آمریکا به تعهدات خود عمل نکند
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      4 1
      امریکا باید از تهدید و تحریم و ترور و خشونت و جنگ افروزی و مداخله در امور داخلی سایر کشورها دست بردارد.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 3
    در تعجب هستیم که چرا زیبا کلام پول نظام رو می گیره و این اراجیف رو میگه.
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    9 1
    نعوذابالله یعنی مثلا روحانی امام حسنه؟!!!یا امام حسین؟! لااقل از پشت دین دربیاین جای خودتون حرف بزنین بینم خودت چی تو چنته داری از اونا مایه نذار
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 1
    اینها واقعا فرق قوه مقننه بامجریه رونمیدونن؟ اونی که باید پاسخ بده این فلاکتی هست برای ملت درست کرده اند ۷سال در اوج بی کفایتی و اونهایی هست که ریل گذاری برای این کردند
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    5 2
    دوستان محقق، لطفا تحقیق بعدیتون پیدا کردن ساختار ژنی مربوط به پاچه خواری برای آمریکا باشه. نمونه گیری از اصلاح طلبها انجام بشه و جناب استاد زیباکلام هم از نمونه های اصلی باشن و گرنه نمونه گیری کامل نیست.
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      3 1
      ولا کشور ما هیچ ربطی به آمریکاه نداره
  • علی IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 2
    واقعا زببا کلام اندازه یه گربه رو داره. حرفایی میزنه که خود دولتی ها روشون نمیشه بزنن
  • علی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 2
    یک حرف حساب این است که ؛حتی اگر اگر (به فرض محال ) نیاز به مذاکره هم باشد قطعا این دولت صلاحیت و لیاقت مذکارت خارجی را ندارد. باید صبر کنند تا دولت بعدی سر کار بیاید. زیرا مداکره کنندگان این دولت دچار خود تحریمی ، خود کم بینی ، وحشت از بمب های کور و کر کننده امریکا و ترس از..... بودند و در عین حال از حرف زدن با امریکایی ها بشدت دچارذوق زدگی شده بودند
  • علی IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 2
    اقای ظریف به عنوان وزیر خارجه ایران یک عذر خواهی بزرگ به ملت ایران خصوصا خون شهدا و اللخصوص خون سردار شهید سلیمانی است . و صد البته یک عذر خواهی بزرگ به نیروهای مسلح کشورمان خصوصا سپاهیان شیردل و قهرمان کشورمان بدهکار است. میدانید چرا؟ اقای ظریف بود که میگفت امریکا یه بمب هایی داره که هممون رو کور و کر میکنه. حال باید پرسید در جریان تحقیر تاریخی امریکا در عین الاسد اون بمبها کجا بودند. من فکر میکنم فقط اقای ظریف و هم فکرانشون از ترس اون بمبها کور و کر شده بودند. نه مردم شریف ایران.
  • مهدی IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    8 2
    آقا سال 79 فرمودند : "من به شما عرض کنم که امروز دشمن قادر نیست. امروز به برکت ملتِ هوشیاری مثل ملت ایران، به برکت افکار برانگیخته‌ای مثل افکار ملت ایران، به برکت انقلاب بزرگی مثل انقلاب اسلامی ایران، نه امریکا و نه بزرگتر از امریکا - اگر در قدرتهای مادّی باشد - قادر نیستند حادثه‌ای مثل حادثه صلح امام حسن را بر دنیای اسلام تحمیل کنند. این‌جا اگر دشمن زیاد فشار بیاورد، حادثه کربلا اتّفاق خواهد افتاد."
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 2
    جناب زشت کلام من متن صلح رانوشته ام فقط فقط جای امضای افسادطلبها و بخصوص جنابالی می باشد آدرس بده برایت بفرستم آدرس ندی مدیونی ها ها
  • هديه IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 2
    واقعا شما اصلاح طلب ها چرا انقد دریده شدید:/
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    3 2
    زیبا کلام اسمش شهرتش زبان تلخ نیش دار شغلش دفاع از ظالم هدف به نفعه شیطان عمل کردن.
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 3
    زیباکلام رو بپیچید تو پرچم آمریکا و بندازینش تو دریا
  • حامد IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 1
    چه خبر از دلار. سکه. خودرو. بیکاری. تورم. چه خبر از برجام.
  • م IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 3
    اقا برید مذاکره کنید پدرمون درومد شماها که ککتون نمیگزه مردم بیچاره شدن مثل ژاپن و کره و امارات برید تعامل کنید بیچاره شدیم
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      4 2
      مذاکره = تحریم بیشتر = تورم بیشتر
    • هاجرمهربان IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      2 1
      واقعا به نون شب محتاج شدیم. اختلاسگر درد هرروزجلوی زن وبچه ام دارم شرمنده تر میشم
  • مهاجر IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 3
    ساده تر و هالو تر از این آقای زشت کلام تا حالا ندیدم که فکر میکنند صلح و دوستی با آمریکا عاقبت خوشی داره......این گونه صلح یعنی ذلت،خواری،نوکری.... یعنی ما کمتر از کشورهای کوبا،کره شمالی و....هستیم؟؟؟
  • محمد IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 2
    وقتی وضعیت فعلی بخاطر عدم نظارت دولت و خط دادن به دلال هست که کشور و رها کرده و کاری به کسی نداره که چکار میکنه چه ربطی به آمریکا و صلح داره؟ میشه دولت بگه چرا سه ساله که هیچ‌نظارتی نکرده؟؟ آیا اینکه به بهانه دلار قیمتا پانزده برابر بشه ربط به آمریکا داره؟
  • رضا IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    8 3
    اقای زیبا کلام کدام صلح ؟؟؟؟ واقعا نمیدانم از این حرف اقای زیبا کلام بخندم یا گریه کنم. اقای زیبا کلام سپاهیان ما به استقبال جنگ با امریکا رفتند. یادت نیست ؟ عین الاسد !!!!! امریکا بود که ترسبد و جیک نزد. صلح با کی ؟؟؟؟؟!!!!
  • علی CA ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 2
    این زیباکلام ( بهتراست بگوییم زشت کلام) درمسله مملکت خیلی دخالت میکند .کسی نیست جلو این مردک را بگیرد؟
  • ۱۲۵ DE ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    10 3
    زیبا کلام در طول ۴۰ سال با اصول گرایان که هم وطن و هم دین و هم مذهب او هستند صلح نمیکند. بعد چطور نسخه صلح با یک دشمن را برای نظام اسلامی میپیچد؟
    • DE ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      6 2
      ۱۲۵ ۱۹:۴۰DE - زیبا کلام در طول ۴۰ سال با اصول گرایان که هم وطن و هم دین و هم مذهب او هستند صلح نمیکند. بعد چطور نسخه صلح با یک دشمن را برای نظام اسلامی میپیچد؟ /// اونها چشمهاشون آبی زنگه و آروغ که میزنن بوی ویسکی میزنه بیرون بیجا کلام احساس میکنه سوار ابرها شده. بنده خدا عقده حقارت دارد.
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    9 3
    از دل دادگان به غرب مثل زیباکلام انتظاری غیر از این نیست
    • مهدی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      7 2
      یک بادمجان زیبا زیر چشم این زشت خو لازم است
  • كريم IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 2
    تو و تمام اصلاح طلبان هم اگر در روز عاشوراي سال 61 هجري در كربلا بودند و بوديد، به لشكر يزيد مي پيوستيد و با او صلح مي كرديد.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 2
    من بیشتر از اینکه نگران این دار و دسته گلابیون برجامی باشم از اون 24 میلیونی میترسم که هنوز منتظر گلابی برجام هستند
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 1
    تاریخ قضاوت خواهد کرد
  • مجتبی IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 2
    بنویسید صلح بخوانید تسلیم... همین قدر وقیح و پررو...
  • www.mirahmad1818@yahoo.com IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 3
    صلح که کردید الآن زمان جنگ احزابه. و بعد از این جنگ شما یهودی ها باید از ایران برید تا مسلمانان نعس راحتی بکشند. لعنت بر زیبای خفته
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 3
    فدائیان کاسه لیسی که برای ارباب بی جیر و مواجب جان فدا می کنند
  • نادر IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 1
    دروغگوییها و دروغ شوییهادر حد شیادیادن است وما کلافه از راست ودروغهای شما شده ایم آیا قصدچپ و راست هنگ کردن اندیشه است چرا سخنان ضابط وضامن ندارند
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 1
    مرد عاقل حرفهای منطقی میزند زمانی میگفتیم جنگ جنگ تا تا پیروزی و در نهایت چی شد شد جام دوستی
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 5
    آقای زیبا کلام واقعا حرفشان منطقی ودرسته وباید هرچه سریعتر با آمریکا وارد صلح ومذاکره بشیم ومتاسفانه هم ترامپ وهم تندروها وبعضا بخاطر منافع خودشان اجازه ندادن ملت آب خوش
  • DE ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 1
    این تیکه اش خیلی بامزه بود که مردم آمریکا نمی‌گذارند..... منظورش جورج فلويد بود یا دهها هزار مجروح و زندانی و صدها کشته در تظاهرات آمریکا؟ این زیباکلام را نمی‌شود از خواب بیدار کرد چون خودش را به خواب زده. یکنفر لطفا به این آقا ویزای آمریکا را بدهد که به آرزوی خودش بازگشت به آمریکا برسد. صادق آمریکایی.
  • سید IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    17 28
    من کل نظرهای دوستانو خوندم خیلی جالبه از اونایی که دم میزن از جنگ یا اونایی که حرف از مذاکره نکردن میزنن با جنگ که چیزی که مشخصه شکست بی چونو چرای کشورمونه و فقر بدبختی ملتمون با مذاکره نکردن هم که همگی دارین میبینین هجوره در عذابیم ،صلح بنظرم بهترین کاریه که میشه کرد مردم حق زندگی دارن اگه میشد هر ایرانی نظرشو بده بی شک و تردید همه با صلح و رفع شرایط کنونی موافقت میکنن .چه بخوایم چه نخوایم امریکا ابر قدرته جهانه و به راحتی میتونه از نظر اقتصادی مملکتمونو تحت فشار بیاورد
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      8 1
      فشارهای اقتصادی بدلیل سوء مدیریت دولته اگر از سال 92 بجای مذاکره با شیطان بزرگ با چین قرارداد همکاری تجاری و اقتصادی امضاء کرده بودند الآن نرخ دلار حداکثر 5 هزار تومان بود.
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      12 0
      دروغ گویی هم حدی دارد. قبلا این راه صلح را برای صدام و قذافی اجرا کردبد. در عوض ویتنام راه جنگ را رفت که در نتیجه به سربلندی و افتخار رسید و حالا هیچ کس جرات تهدید او را ندارد. البته راه میانه ای هم هست. راهی که چین رفت. دنگ شیائو پینگ خوب فهمید که آمریکا تنها زمانی دست از تهدید و تحریم چین بر می دارد که امیدی به ایجاد شورش در چین نداشته باشد. لهذا در میدان تیان آن من هزاران نفر غربگرا را در سال 1989 قتل عام کرد و صدها هزار نفر دیگر هم سر از ناکجا آباد زندانهایسش آوردند. آمریکا هم تحریمهای چین را لغو کرد! چون امیدش ناامید شد. حالا هم تا شما در ایران هستید در تسلیم شدن به دشمن را به عنوان گزینه مناسب پیشنهاد می کنید و مدافعان شهر را جنگ طلب می نامید چرا آمریکا به تحریم ادامه ندهد؟
    • مهران IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      8 0
      این چه حرفیه برادر؟! صلح یعنی تا ابد نوکر...
  • Mohammad IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 4
    وضعیت موجود حاصل 40 سال تحریم همه جانه مستکبرترین نظام دنیا بر علیه کشور ما است هیچ کس مقصر نیست و تنها را هکار افزایش قدرت درونی نظام است نه رابطه با کشوری که اگر توانسته بود ما را به آتش می کشید و خاکستر ما را به باد میداد اینقدر سنگ آمریکا را به سینه نزن آقا.
  • ناشناس IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 1
    معاویه ومزدورانش گوسفندان مردم را میدزدیدند تا علی( ع) ویارانش فحش و ناسزا بشنوند مزدوران آمریکا واسراییل قیمت ها( ماشین،مرغ وتخم مرغ و...) را بالا می برندتا حکومت اسلامی را نا کارآمد جلوه دهند رهبری را تخریب کنند بگویند مجلس نا کار آمد است هیچ کار نمی تونه بکنه علاج کار آمریکاست باید با آمریکا مذاکره کرد شروطشان را پذیرفت
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 0
    اقای زشت کلام خودتم خوب میدونی صلحی درکار نیست .منظور شما تسلیمه. امریکا نه دوست میخاد ونه همپیمان امریکا عاشق تسلط بردیگرانه .والله وبالله ایندفعه امریکا به ایران تسلط پیداکنه. اون توبری نخاهدبود. فی الفور ایرانوبپنج کشور تجزیه خاهد کرد .البته اگه لطف کنه مردم ایرانوتا دهسال بدست وهابیت وانفجارات ملیارد عددی 10 تنی انها درکوچه وبازار نده .که مطمئنا میده .وبعد جنگ داخلی بوجود نیاره .که یقینا میاره. شما کدخداپرستان اینو ازهرکس بهتر میدونید اما چون ایرانی بودنتونو باشیطانی بودن عوض کرده اید ووالله دیگه درحقیقت ایرانی نیستید =گرین کارت دارید .ولذا فقط عشقتون رضایت خدای خود تون =کدخداس. ودیگه هیچی براتون مهم نیست .
  • مهدی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 1
    سلام آقای زیباکلام دیگر برای بازی با کلمات دیر شده تاریخ مصرف عوام فریبی به سبک اصلاح طلبی و اصول گرایی گذشته.مگر مردم شال دست شما هستند که هر طرف دلتان بخواهد بیندازید.مردک پس شعار نه شرقی نه غربی چه شد.از انقلاب اسلامی چه مانده.به اسم عدالت علی مردم رافریب دادید.شما از معاویه هم بدترید چون یکروز دم از قیام امام حسین ع میزنید یکروز از صلح امام حسن ع مردم برای وجب به وجب این خاک واعتقاداتشان شهید داده اند.از این به بعد حساب شما با مردم آگاه این سرزمین هست والسلام.
  • شهروند IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 0
    ملت در حال دست وپا زدن بازندگی روزمره است وغرق در مشکلات مالی انگار جنگ جهانی دوم است رشد قیمت ها ثانیه ایی شده -باید برای این ملت تمام قد ایستاد با همه چی ساختند دولت باید انها را زیاد تحت فشار مالی قرار ندهد
  • جلال IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    5 1
    این صلح نیست التماس و حماقته
    • بهروز IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      5 0
      درد مان تحریم نیست و نبوده و نخواهد بود . درمان اینه که. این دزدان و اختلاسگران رو بایستی اول دار بزنند. بعد مملکتمون درست میشه .مشکل زالوهای داخلی هستند . صد رحمت به ترامپ. حداقل یه رو داره ، اگه رهبری معظم فتوایی صادر کنند که تمام مدیران و دولتمردان به هیچ وجه نه خودشان و خانواده هایشان حق خروج از مملکت رو نداشته باشندحتی برای یک روز حتی برای درمان و تحصیل و تجارت . مملکتمون گلستان میشه. آمریکا و یا هر قلدر دیگری هیچ غلطی نمی‌تواند بکند .
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 1
    یک پیشنهاد که قبلا هم دادم آقا ما ایرانی ها ذاتا مدیر نیستیم ذاتا ایرانی ها هم صنعتی نیست ما تاجران خوبی هستیم بنا بر این کشور و اداره کشور را به پیما نکار آروپایی و امریکایی با 60به 40 بسپارید که هم سرمایهای کشور هدر نمیرود و هم ملت در رفاه خواهند ماند
  • محمد IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 1
    این سری قول جو بایدن تضمینه زیر قولشون هم زدند به اینا چه؟
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 12
    اگر واقع بین باشید قبول خواهیم کرد ایران شکست خوده و راهی جز مذاکر ندارد یک نرمش قهرمانانه دیگر لازم است
  • CA ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    3 0
    جنگ اقتصادی که اصلاح طلب علیه مردم راه انداخته نیاز به دشمن بیرونی را تامین کرده. بزرگترین دشمن مردم ایران همین اصلاح طلب فاشیست تروریست اقتصادی هست و بایستی سر مار لیبرال را از داخل قطع کرد. عوامل لیبرال بایستی به علت خیانت به مردم ایران دادگاهی شوند و به اشد مجازات برسند. بایستی سفارتخانه های کشورهای همراه آمریکا و صهیونیسم (بخوانید جاسوسخانه) نیز بسته شوند تا این لیبرال وطنی اینقدر دیگه ضرضر نکنه. ما نیازی به زدن مستقیم پاسگاههای آمریکایی شاید امروز نداشته باشیم ولی اگر دست از پا خطا کردند در همین کشورها مردمان بسیاری هستند که تشنه خونشان هستند و براحتی این آشغال ها رو میتونند به درک واصل کنند و البته به درک واصل خواهند شد دست عدالت الهی بر اینها تسلط دارد و میتواند اینها را به درک واصل کند اگر از این منطقه بیرون نروند.
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    10 1
    آخه چرا هنوز چشمتان به دست دشمنان قسم خورده است؟ عقلتان کجا رفته؟ شاید منافعی دارید؟ آمریکا و صهیونیسم دشمن شماره یک نظام جمهوری اسلامی ایران است. این حرف ها و پالس ها ترامپ و ایادی اش را بر ادامه راهش جری تر و مصمم تر میکند. چرا در راه درست قدم بر نمیدارید؟ اگر فکر میکنید باطل السحر مشکلات کشور در کاخ سفید است لطفا سریعا بروید خودتان را در بیمارستان روانی ها بستری کنید.
  • SG ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 1
    جای بسی تاسف است هنوز عادت برعایت آداب واخلاق اسلامی نکردیم .توهین نشان منطقی بودن فرد نیست .جای نگرانی ندارد .۸ساله روحانی روپایان است .چه بد چه خوب
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 1
    تفکرات امثال زیباکلام مثل تفکرات کسانی است که ما را عزادار اهل بیت کردند. تاریخ تکرار می شود
  • علی IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 1
    هر وقت این یارو یه چرت و پرتی میگه یاد یه جمله‌ای از یکی از اساتیدم میافتم! که میگفت: دنیای وارونه‌ای داریم! اونی که شرور هست فامیلیش‌رو گذاشتن "خوشرفتار"! طرف کچله اسمش هست "ذلفعلی"! اون‌یکی کوره اسمش‌رو گذاشتن "چراغعلی"! و...! حالا حکایت ایشونه، حرف‌هاش حاکی از بیسوادی و تهوع‌آور و حال‌بهم زنه! هم استاد دانشگاه هست!! هم فامیلیش‌رو گذاشتن زیبا کلام!!!!!!!!!
  • محمدرسول كاملی IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    5 0
    سخنان زیبا کلام براساس اصول منطقی پایدار نیست بلکه بیشتر براساس روانشناسی وبروزاست
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    5 1
    بازم صحبتهای سلنبه قلنبه زیبا کلام بابا ،جان هر که دوست داری بیا و رضایت بده تو اصلا"اظهار نظر نکن نترس نمی گن لالی. چرا اگر شبکه من و تو یا شبکه ای دیگر اجنوی خواست برای خود شیرینی ..... صحبتهایی که دردی از مردم دوا کنه و باعث اتحاد بشه نه طرف حزب شکست خورده ای که عملکردش ۷ سال مردم را له و به بدبختی و فلاکت کشاند و چپاولگران بیت المال را به ثروتهای نجومی که در هیچ دوره ای به این شکل نبوده رساند . رسوا و نابود باد خیانت کاران به بیت المال و مردم صبور ایران زمین
  • DE ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    12 1
    بیجاکلام: چاره‌ای جز «صلح با آمریکا» نداریم زیرا ما اصلاحطلبان یک کارنامه سراسر تحریف و سر افکندگی و رانتخواری و حمایت دشمن و پر از خالی و خالی بافی بیشتر نداریم لذا چاره‌ای جز «صلح با آمریکا» نداریم. تا حداقل از ایران رفتیم اونجا پناهنده بشیم کارنامه خدمت به امریکامون لااقل پر باشه. بیجا کلام : مردم امریکا نمیگذارند رییس جمهور بعدیشان برجام را تحت الشعاع قرار دهد/خخخخ عجب بیسواد گاگولیست این . نماینده هایی که 25 دقیقه ای در مجلس برجام را امضاء کردند نمیدانند برجام چیست .رییس جکهور امریکا تفاوت ایران و عراق را نمیداند...بعد مردم امریکا که هنوز فکر میکنند دنیا از یک قاره امریکا و چند تا دهکده بنام چین و روس و هند ...تشکیل شده و شیر کاکائو را از گاو قهوه ای میدوشن برجام را میشناسند.هههه خخخ
  • DE ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 1
    ما که چاره ای نداریم یک عده بیچاره هستیم و هر چه کدخدا گفت باید چشم بگوییم از صادق بیچاره هم ممنونیم که بیچارگی ما را مرتب به ما گوشزد می‌کند و یادآوری می‌کند. از خداوند متعال برای صادق... کلام بیچارگی و بدبختی بیشتر و روزافزون آرزو میکنم. انشالاه با بیچارگان عالم محشور شوید.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 0
    ببینید روک بگم باید سیاست خارجی وحقوق بشر باید تغیر کن. یعنی لبنان. یمن. عراق.
  • علی IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    3 1
    آقای زیبا کلام و همفکرانش واقعا صلح را چی معنا میکنند؟ صلح کردن با آمریکا یک مجموعه عریض و طویل از خواسته های آمریکا و اسراییل و اروپا است که ایران باید اول آنها را اجرا کنه مثل برجام. 1- به رسمیت شناختن اسراییل2- اعلام براِِئت رسمی از فلسطین3- ایجاد سفارت اسراییل در ایران4- تعطیلی مراکز نظامی5- انحلال سپاه6- تغییر قانون اساسی و نابودی ولایت فقیه7- در اختیار قراردادن چاههای نفت در اختیار امریکا 8- رواج اسلام آمریکایی 9- سرسپردگی کامل در برابر سیاستهای آمریکا و..... این ها گوشه ای از خواسته های آنهاست در مسیر به اصطلاح صلح. که برای هرکدوم از آنها سالها مبارزه شده و شهیدان زیادی داده شده است.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    5 1
    چیزی همین جوری به دست نمیاید و برای رسیدن به راه و هدف باید تلاش و ایستادگی کرد و خون باید ریخت
  • جواد IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 1
    با وجود آقایانی همچون صادق زیبا کلام حتما باید صلح کرد خود باوری در امثال ایشان مرده و متاسفانه تعداد شان هم روز به روز بیشتر میشود با سخنرانیهای به ظاهرموجه امثال ایشان اینها خداوند را به ظاهر باور دارند ودر باطن خداوند شان امریکاست اوست که همه ی کارها را درست میکند
  • رحمان DE ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 9
    یادتان نروداقای روحانی منتخب مردم است و هرچه کرده ما می پذیریم و پای آن ایستاده ایم و تاوننش را هم میدهیم اهانت به ریس جمهوری که توسط مردم انتخاب شده ممنوع
    • مرتضی IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      2 0
      نگو
    • DE ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      2 0
      رحمان DE ۲۲:۲۹ - یادتان نرود آراقحمان منظور آقا رحمان روحانی منتخب شماست و هرچه کرده باید پذیری و پای آن بایستی و تاونش را هم بدهی ولی داخل ایران بایستی بایستی حالا چرا نایستادی همشهری رفتی اونور آب یا تو هم فیلتر شکم داری عزیز. اهانت به افرادیکه با رای ندادن به روحانی میخواستند جلوی این فاجعه را بگیرند ممنوع
  • مردم IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    5 1
    زیبا بهتر ه حرف نزنه.
  • امیر IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    خودتون سیریت خبرمردم بیچاره ودرمانده از جنوب بگیرتاشمال وغرب ندارید هی میگید صلح نه. خودتون وضع تون توپ وپره خبرمابدبخت هاروندارید. یک کیلوگرم ۲۵تومان ماهی ۷۰تومان عدس فلان تومان
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    3 1
    زیبا کلام چهره منافقانه داره
  • علی رحمانی IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    3 1
    نفوذی خیانتکار
  • عبدی IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 2
    دولت تحرکی ندارند ومیخوان به راحتی ومثل همیشه باد آورده(ارتزاق از طریق نفت)کسزی بودجه خودش را با فشا حداکثری بر مردم بدون هیچ تلاشی تامین کند یه روز از طریق بورس امروز دلار وسکه وفرداهم مذاکره وتحویل دو دستی ثروت کشور به بیگانگان
  • ز IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 1
    اگه یه ذره َیر حلال خورده بودین برمی گشتین به دین خدا یه کتاب خدا اینقدر آمریکا آمریکا نمی کردی زشت کلام.بعد هشت سال لااقل شما کن و حرف نزن
  • سلامت ابراهیم پور GB ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 1
    مگر زیبا کلام قیم منه ،این زیبا کلام کیه ،شما اشتباه می کنی از طرف ملت حرف می زنی،امثال شما ها مردم را گرفتار کرده،
  • فرهاد US ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    آی پدر عشق بسوزه که بدجوری آدم و کورو کرو خر می کنه.وقتی غرب زده غرب گراو غرب گدا باشی باید بایدم با بی چشمو رویی تمام همچین حرفایی بزنی.
  • عبدالله IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    این اصلاح طلبها با چه رویی دهان باز میکنند و حرف میزنند اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید. زیبا کلام چندی پیش برای گرانی دلار و مذاکره با امریکا یاوه گویی کرده بود اینها جقدر بدور از مروت است مردم زیر بار گرانی له شوند تا کدخدا دوست ها به آرزویشان مذاکره با آمریکا برسند. خواب بازگشت آمریکا به ایران دیگر تعبیر نخواهد شد. پیشنهاد میکنم وزار یا آقای ربیعی یا حسام آشنا هر کدام رکوردری بگذارند در جیب ودر سطح شهر تنهایی بطور ناشناس چرخی بزنند در مغازه ها اجناس را قیمت کنند خواهید دید که اکثریت چه میگویند
  • سید IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    درهرصورت کسانی که الان طمع فشاررا نمیچشند وبه همه گونه میرسندبهشون اظهار نظر نکنند مردم زیر فشارند باید یه کاری کرد یاصلح یا هرکاری مردم جونشان به لب رسیده
  • علی رحمانی IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 0
    ای خدا میشه روزی برسه رسوایی این خیانتکار های اصلاح طلب رو ببینیم،روزی برسه بخاطر خیانت به مردم وانقلاب وخون شهدا تک تک خیانتکارا را محاکمه کنند
  • FR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 1
    این زیباکلام رایه نقرساکت اش کنه زیادشعرداره میگه
  • جواد IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 0
    اینقدر امریکا را بزرگ نکنید امام اول انقلاب فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ، وضع امروز کشور بخاطر خیانت عده ای از مسولین کشور که به دنبال پر کردن جیبشون از بیت المال هستند تنها در سایه وحدت و شایسته ساللاری و اطاعت از رهبری وضعیت درست میشه وگرنه از امریکا و امثال انها هیچ چراغی برای ایران روشن نمیشه
  • ر IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    بازهم به سنگ پا قزوین حداقل کف پارا تمیز می کند این بابا چه رویی دارد به سنگ پا گفته زکی
  • عیدمحمد IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 0
    جناب شیخ دیپلمات از خودت مایه بذار با دین وایمان مردم کاری نداشته باش امام علیه السلام ازخواص ضربه خورد وصلح رابهش تحمیل کردن به ناچار مجبور به پذیرش شد خودتو با امام معصوم قیاس نکن
  • محمد BY ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    3 8
    به نظر من کسانی که به صلح ومذاکره بد وبیراه می‌گویند. یا اوضاع مملکت را نمی بینند.. و نمی‌شنوند و نمی فهمند،، یا اینکه منافعشان در تحریم ملت است،،، یک مشت متوهم و اهل خیال و شعار.
  • حسین IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    زیبا کلام به خوب چیزی اشاره کرده اید صلح امام حسن!!! پس بدون امام حسن زمانی مجبور به صلح شد که نزدیکترین یارانش معاویه را کدخدا دانسته،وآخرش هم شدن سگ دربار معاویه، مانند ابن عباس،شمر،اشعث و... بدنیست عملکردخودتون با اون حزب فاسد وخیانتکارتون که لباس اصلاح رو به تنش پوشوندیت رو باخوارج زمان امام حسن مقایسه کنید شما وامثال شما دقیقا همان خوارج زمان هستید
  • محمد IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    به جای اینکه به فکر برون رفت از این بحران به وجود آمده باشین به فکر پیش رفت کشور باشین با هم دیگر سر برجام جدل می کنید برجام گذشت دست در دست هم دهید کشور رو بکنید آباد آنقدر به فکر آمریکا برجام نباشید
  • ضرغام صفیان بلداجی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    5 1
    بادورود به آقای زیبا کلام اصولگرایان مملکت رانابود کردن
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      0 1
      بادرود بر اصولگرایان. افساد طلبان مملکت را نابود کردند. زشت کلام چطوری استاد دانشگاه شده با اینهمه دشمنی با نظام...؟!
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      0 1
      افساد طلبان کشور را نابود کردند.!
    • ح م IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      0 1
      خیلی بیچاره اید بدبختا تاحالا چه نتیجه ای گرفتید ازامریکا پرستی
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    اصلا نیازی نیست که بگیم زیبا کلام حرف درستی میزنه یا نه اینکه حکمرانان از عدم مذاکره حرف میزنند راهکاری دارند یا نه ؟
  • علی IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 0
    من یه کارگرم از سیاست هم چیزی حالیم نیست از قدیم هم گفتن نفست از جای گذم میاد اون کسی که دم از غرت میزنه خدا کنه فقط چند بار شرمنده زن وبچه هاش بشه مثل خیلی از مردم تا ببینم باز دم از غیرت میزنه
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 0
    آقای زیبا کلام تمام بدبختی های ما ازمشاوره های نازیبای شماست
  • م ع IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    امان از تزویر و یا!!!
  • مهران IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    من از همینجا اعلام میکنم حاضرم جواب آقای زیباکلام را از هر تریبونی که خود ایشان بگن بدم و ایشان را به مناظره رو در رو دعوت میکنم. و ثابت میکنم که آقای زیبا کلام و ... اشتباه بزرگی میکنن.
  • علیرضا IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    زیبا کلام جدیدا داستانسرای خوبی شده معلوم نیست با خودش چند چنده
  • حسن IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    امثال زیباکلام وخناسان ومنافقان کورخوانده اندکه ما رهبرمان راتنهابزاریم تاصلح تحمیلی رابپذیرد.مسبب الان اصلاح طلبان پرمدعاهستند/
  • حسین IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    3 0
    مشرق چرا مزخرفات این آقارو منتشرو رسانه ای میکنه؟!! چرا قصد داره شخصیت امثال این آقایون خائن و معلوم الحال رو بیخودو بی جهت معروف کنه؟!!!!! اینا دقیقا دارن راه مصدق رو دنبال میکنن راهی که نتیجه اعتماد به امریکا شدکودتای ۲۸ مرداد
  • ناشناس IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 0
    بد کلام!
  • قاسمی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 0
    نمی تونید کار انجام بدید اولا دروغ نگید بعد برید بزارید کسی که می تواند بیاید
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 0
    حرف نسنجیده زده. عزیزم باید تاوانش هم بده
  • نا امید IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 0
    همین ... کلام چهار سال پیش سنگ روحانی رو به سینه اش میزد الان دبه میزنه / این باید حرفی نزنه.
  • رضا IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    سلام دوستان همانطوری که امام خمینی ره فرمود آمریکا شیطان بزرگ است آیا به نظر شما مذاکره با شیطان چه سودی خواهد داشت به خدا اگر در ایران اختلاس و فساد و صد البته خائن نباشه هیچ کشوری نمیتونه در برابر ایران قد علم کنه
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    جناب زیبا کلام خودتی
  • سعید IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    4 0
    من موندم وقتی تو برجام به اینا محل ندادن چرا دوباره میخوان مذاکره کنن
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    4 0
    مرگ بر آمریکا
  • پ IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    4 0
    اقای زیبا کلام یه سری به سفرهای مردم بزن ببین قبل برجام آن دوتیکه نانی که توسفره مردم بودالان دیگه وجود ندارد ولی جناب گردن کلفتتان ...
  • حمیدرضا IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 1
    چرا عده ای هر وقت زیباکلام هرچیزی میگه بهش حمله میکنند؟ اگر از مردم هم نظرسنجی کنید مشخصه که مذاکره با آمریکا اگر باعث رفع تحریمها بشه هیچ اشکالی نداره.
  • احمدیان IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 1
    سلام.این مجلس وارد ماه پنجم شده ولی هیچ خبری از اقدام انقلابی برای مردم خبری نیست به انان رای دادیم کار سیاسی کنند یا مشکلات ما را حل کنند .یه فکر چاره کنید خسته شدیم از دعوا های تکراری ./.
  • بازنشسته IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 1
    بیچاره مردم که گیر شما اصلاح طلب کفت و مرگ شدن .به جای این حرفا چاره ای کنید
  • حاجی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    توکه ماهیت لیبرالیت معلومه حالا امریکایی ها بهتون چه وعده ای دادند
  • ناشناس IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    4 1
    یا صلح امام حسن رو انجام بدین یا جنگ امام حسین فقط کاریربکنید ملت دیگه ذله شدن فقر وبیچارگی گریبانگیرمون شده بسه دیگه شعار دادن کمی به فکر ملت باشید
  • محمدرضابابایی۲ IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    6 0
    اینها خودشان دارند به مردم فشار می آورند همه چیز رادارند گران وکشور را رها ودم از امام حسن(ع) میزنند بااین حرکت فرار رو به جلو تا گندهایی را که زدند به گردن نظام وولایت بیاندازن مگر رهبری درجریان برجام دستشان را آزاد نگذاشت چه غلطی کردید
  • محمد دهکردی IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    4 0
    فقط یک خائن می‌تونه حرف ازمذاکره مجدد با آمریکا بزند!!!
  • صداقت IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    5 1
    اصلاح طلبان یاچپ هاازاول انقلاب تاحالا ثابت کرده اند.هروقت اوضاع رابه نفع خود نبینند.با انواع شایعات ودروغ ها کشورومردم رامتشنج می کنندتاازآب گل آالودماهی بگیرند.
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    دلار رو خودشون بالا میبرن تورم رو خودشون بالا میبرن تا بگیم که باید دوباره مزاکره کنیم برادرا و خواهرای عزیزم گول نخورین ان شا الله بعداز این دولت اقتصاد مردم بهتر خواهد شد به خدای محمد قسم اگر دوباره دم از مذاکره بزنن ایندفعه دیگه کوتاه نمیایم هسته ای رو دادیم شرفمون رو دادیم سردارمون رو شهید کردن دیگه بسه
  • یک جانباز IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    آقای زشت کلام مردم که میدانند, گران کردن اجناس و دلار کار خود دولتمردان زیر سایه شما خائنین میباشد برای وادار کردن رهبری به مذاکره برای هیچ با آمریکا میباشد, اما کور خوانده اید و بهتر است این چند ماه باقیمانده را خفه شوید
  • متذکر IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 1
    دوستانی که ازاظهار نظر وتحلیل فقط اهانت وفحاشی رابلدند توصیه میکنم که بی جهت زحمت نکشید.چون می‌بینید که مشرق بسیار عزیز به هیچ وجه نظراتی که حاوی اهانت .فحاشی ودور از نزاکت عمومی(نامتناسب با فرهنگ اسلامی.ملی)راانتشار نمی دهد
  • محمدرضا IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    4 0
    من میگم بابک زنجانی را آزاد کنن بره تحریما را دور بزنه
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    قرار بود سه صفر از ریال حذف شود .برای جلوگیری از چاپ مجدد پول یک ماه دیگر سی صفر حذف کنید ! علی برکت الله !
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    4 0
    ای زشت کلام بدبخت نتیجه ای برجامتون شده دلار۳تومنی شده ۳۲تومن والی آخر.اگه مملکت ۱۰۰درصددستتون بودصددرصدالان بدترازافغانستان وعراق وسوریه بودیم ایرانم تجزیه شده بود.فقط رهبر و تمام.
  • DE ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    اساتیدفن امریکا کیست اصلاح طلبی واصولگرایی بهانه ی بی سوادها ست ما تا امسال دزدانی مثل خاوری ها داریم وکم هم نیستند که دشمن شاد کن هم هستندوسرمایه های ایران را درحسابهای خارج انباشته دارند هیچ وقت به جایی نخواهیم رسید چرا چون درآمد ما دلار وخرجکردما تومان هست نباید کمبود دلارداشته باشیم ایران با همسایگی ۱۳ کشور چراغ خاموش هم می‌توانیم با ۱۳ مسئول سالم وایران پرست وبا سواد در مرزهای کشور با روابط خوب به موفقیتی برسیم التماس تفکر دارم
  • محمود IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    هیچ تا حالا فکر کردید که چرا در زمان جنگ کشور تنها با درآمد حدود ۱۰میلیارد دلار میچرخید. بااون همه هزینه های جنگ حقوق کارمندان و تمام مایعتاج مردم از کالای اساسی بگیر تا لوازم خانگی را حتی سیگار بین مردم با یک دفترچه پخش میشد. مردم اصلا نمیدونستند دلار چنده اکثرا اونایی که اون موقعه را یادشونه با اینکه جنگ بود میگند چقدر خوش بودیم . میدونید چرا چون کسانی که مسئول بودند عشق خدمت به مردم را داشتند به خاطر پول و قدرت کار نمیکردند اصلا اختلاسی یا دزدی بیتالمال در کار نبود این بود که خدا هم برکت میداد. آیا مسئولان و کارمندانه الان دولت و مجلس را میشه با اون موقعه مقایسه کرد
  • ایران CA ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    ما مردم ایران در سال ۸۸ و سپس انتخاب روحانی اشتباه وحشتناکی کردیم. چقدر هم خوشحال بودیم! در واقع بازی فریب و وارونه سازی حقیقت و فشار معیشت در حدی است که نمی توانند درست تصمیم بگیرند و بازیچه می شوند. تنها چیزی که کشور را از تنشهای چهار سال یکبار و حماقت نجات می دهد، نظام نخست وزیری پارلمانی است.
  • ابراهیم IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    مذاکره خوبه. البته نه با یک احمق که نه به حقوق بین الملل احترام می گذارد نه به حقوق بشر و هر غلطی را هم انجام می دهد .پس در دنیا با اینچنین شخصی هر کسی مذاکره کند سخت در اشتباه است .
  • آئین IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    ای خدا ریشه و تبار این افساد طلبهای مغز فندقی رو بخشکونه که هر چی میکشیم از این قوم خود فروخته هست.. این زیبا کلام فسیل!هر چند وقت یه چیزایی میگه جدیش نگیرین...
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    آقای زشت کلام. توحتی الفبای کلام رو هم نمیدونی.نه ادب داری نه علم. نیزنماینده ی هیچ قشرو حزب وگروهی نیستی. پای صحبتات هم نشستم
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    زشت کلام با اجازه چه کسی این مزخرفات را میزنی برو پی کار ت
  • زینب IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 2
    درود بر شرف زیبا کلام
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      1 0
      زیبا کلام شرف داره؟!
  • محمو IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    وشمن انقلاب و ایران پشت مرزعا و انطرف ابها تا ایادی خود فروخته ای در داخل ایران نداشته باشه هیچ غلطی نمیتوانست کند. منافقین نفوذی اصل دشمنان انقلاب هستند
  • علی IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    اصلاح طلبان مفسدان جامعه هستند که باید در سطل زباله ریخته شوند
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    اگه واقعا ظریف داوطلبانه و با دستور روحانی و یا برفرض محال با تصمیم شخصی چنین خیانتی را مرتکب شده باشه ...چرا و چرا او و روحانی الآن به عنوان دو مقام استیضاح شده در زندان نیستند ؟
  • عشق IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه،. چه جمله تامل برانگیزی
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    این زیباکلام نیست زشت کلام است این فرد کیست این شخص را خاموش کنید
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    اینها همش حرفه مجلس هم میخواد حواس ما پرت بشه که تو کشور چه خبره وگرنه قصد استیضا وبرکناری هم ندارند مثل تاجگردون این قدر لفتش میدن تا همه چی بدتر بشه
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    مردم ان شاالله دیگر گول اصلاحطلبان همچون زیبا کلام را نمیخورند
  • اروین IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    دوستان امریکا هرچقد سازش کنین باهاش پررو تر میشه راه یه جای دیگست دراینکه دولت مقصره اصلی گرونیه هیچ شکی نیست به جای پول نفت از هند خودرو وارد کنیم به هر خانوار کارت یک میلیونی خرید کالا با ارز ۴۰۰۰ تومنی بدیم عرض کردم کارت فقط خرید کالا باشه همه خودرو ها با گاز کار کنن بنزین حذف بشه خرید کالای خارجی بکل حذف بشه این یعنی مدیریت افزایش حقوق نداشته باشیم چون ازون ور کارت خرید کالا داده شده این یعنی مدیریت
  • CH ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    جریان غربگرا خوب می داند که دارد چه می کند. کاملا حساب شده. اصلاح طلبان قبلا در سال های 76 تا 84 به طور حساب شده اقتصاد ایران را نابود کردند. به طور مداوم از صندوق بین المللی پول وام گرفتند و ایران را تا خرخره زیر بار قرض بردند و پولش را صرف احزاب کرده یا در بازار ریختند تا به مصنوعی جلوی بالا رفتن دلار را بگیرند. بی آنکه هیچ تولیدی رخ دهد. نساجی ایران را که بیشترین کارگران را داشت نابود کردند. همچنین مسکن سازی را متوقف کردند حال آنکه همه می دانستند نسل دهه شصت از سال 84 به بعد وارد می شود و محتاج مسکن و اشتغال است.
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    وقتی بلد نیستی. تاریخ وارونه بهت می گن. حرف نزنی بهتره
  • ناشناس IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    جناب آقای زیبا کلام آخه صلح با چه قیمتی با قیمت نوکری وچاکری ومذلت با آمریکا یا صلح با استقلال واقتدار مگه بین آمریکای خونخوار و ایران مستقل صلح میشود انجام داد
  • مهدی IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    باعرض سلام خدمت آقای مهندس ترکان اینکه از ائمه درس بگیریم خوبه ولی شما نشستید دفترتون دارید تز میدید یکم اون میز لعنتی رو رها کنی به جمع مردم‌ بریدببینید وضعیت چطوریه کل ائمه وانبیا همه درجمع مردم بودند
  • فاطمه IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    مرگ برآمریکای جنایتکار ومزودورانش در ایران...خاک برسر ذلیل بی غیرت شون....
  • یوسف ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    تلاش زیبا کلام از دم تکان دادن به ایالات متحده این که مثل شیرین عبادی از هیچی، به جایزه صلح نوبل برسد. این تا به حال چیزی از منطق سیاسی امپریالیزم آمریکای شمالی نفهمیده است. صلح با شیطان بزرگ خودفریبی و حماقت همه محاط است.
  • محمدرضا جنگی IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    از گرانی اقلام مصرفی شکایت داریم روحانی را بیاورید تلویزیون جواب دهد
  • محمد امینی IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    تو رو بخدا این آقای آشنا(غریبه) بگید حرف نزند حالمون ازشون بهم خورده خیلی رو داره البته شاید سبیلشو خوب چرب کردن
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    5 0
    افساد طلبان شما امام حسن می شناسید؟! که صلح امام حسن بدانید.؟؟؟!!!
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    مگه ما با آمریکا در جنگ بودیم؟ الان فرزندان برخی مسئولین در آمریکا مشغول تحصیل هستن
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    4 0
    زیبا کلا م غلط کردی اول انقلاب علیه امریکا مقاله میدادی
  • خودمونی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    باشه زیبا کلام شما که ۷ سالو تو مذاکره بودید این یه سال رو هم توش باشید حوصلتون سر نره
  • US ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    اصلاح طلبان اصرار دارند اين دروغ بزرك را به مردم بزنند كه امريكا اهل مذاكره است امريكا خواستار تسليم بلا شرط است نه مذاكره برجام محصول مذاكره بود زيرش زد شاه وپدرش كه تسليم بودند ديديم كه با تسليم هم مشكل كدخداى جهان حل نشد اقاى زيبا كلام شما چه اصرارى دارى اين دروغ بزرگ را به مردم به باورانى مگر اينكه مجرى باشى
  • مهدی IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    اگر بنا به فرض محال صلحی هم در کار می بود الان دیگه به لطف برجام اقای روحانی صلحی در کار نیست
  • الهی FR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    به نظر می رسد زیبا کلام ناکارآمدی دولت در مسائل اقتصادی وعهد شکنی آمریکا وکم کاری اروپا دررابطه با برجام و تلاشهای گذشته خود برای به قدرت رسیدن روحانی را توجیه می کند
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    4 0
    این .... چطور شده استاد دانشگاه شده یا از نادونی این حرفها رو میزنه یا واقعا غربگراست مشکلات هیچ ربطی به روابط با آمریکا ندارد
  • عبدالمجید IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 0
    ای کاش حماقت حدی داشت برخی انسانها زیاد احمق نمی شدند بی عرضه بشین سر سفره خودت اونطرفی ها چشمان به سفره توست نادان
  • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    3 0
    دروغگویی به مردم هم حدی دارد. مردم رابه این روزاسفباری دچار کرده اند باز هم خجالت نمی کشند،دم ازمذاکره وصلح می زنند.ازچندسال گذشته خودعبرت نگرفته اند.معلوم نیست از کدام فتح صحبت می کنند.آنقدربه فکرحکومت وچاپیدن مردم هستندکه حتی ارزش خون شهدارا هم حفظ نمی کنند.اسم خودشان را اصلاح طلب گذاشته اند.بیاییدبررسی کنیم کدام خرابی را اصلاح کرده اید.ما که جز بی قانونی و... چیزی دیگری ازشماندیدیم
  • الیاس GB ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 1
    من و شما همگی با مذاکره مجدد مخالفیم و حرفهای درستی هم مطرح شده . اما هیچکس نمی‌تواند راهکار ارایه دهد با انتقاد محض نمیشود کاری را به جلو برد . حالا که جواب مذاکره نه است چه جایگزینی داریم؟
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      4 0
      بارها گفتیم. نخواستید بشنوید. دو راهکار دارد. اول اقتصاد مقاومتی شرایط جنگی. دادن کالای کوپنی و سهمیه بندی کردن آن. جایگزینی بیت کوین به جای دلار. قراردادهای مالی دو جانبه با همسایگان، پذیرش تهاتر نفتی با روسبه و الحاق به سامانه تراکنش بانکی میر روسیه و صدها راه حل دیگر. راهکار دوم هم همان راهکار سیاسی چینیها است. اما تاامید آمریکا باقیست تحریم هم باقیست.
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    ساکت شید
  • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    چرارسانه های این مملکت دراختیارافرادکم عقل افتاده، هرچیزی که به زیان مردم است رامنعکس میکنند.این افرادبه چه جراتی برای مردم ایران تعیین تکلیف میکنند اگرمردعمل هستند مشکل معیشتی مردم را حل کنند.مردم رابااین حرفهامشغول می کنند که چه بشه. انتخابات نزدیک است.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    اول زشت کلام و امثال اون رو مجازات کنید
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    شما افساد طلبها مردم وکمتر روانی کنید ،به نام دین چه کردین ،بس خجالت بکشید ،از اول تا اخر همه تون جوانان مملکت را به کشتن دادین که تابعیت امریکا را بدست اورید ،پس نتیجه می گیریم تمام وجود شما وحرفهاتون دروغه دروغه دروغه
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    دوران امام حسن(ع)، جریان مخالفی آن‌چنان رشد کرد که توانست به صورت یک مانع ظاهر بشود. البته این جریان مخالف، در زمان امام مجتبی(ع) به وجود نیامده بود؛ سالها قبل به وجود آمده بود. اگر کسی بخواهد قدری دور از ملاحظات اعتقادی و صرفاً متکی به شواهد تاریخی حرف بزند، شاید بتواند ادعا کند که این جریان، حتّی در دوران اسلام به وجود نیامده بود؛ بلکه ادامه‌یی بود از آنچه که در دوران نهضت پیامبر - یعنی دوران مکه - وجود داشت. بعد از آن‌که خلافت در زمان عثمان - که از بنیامیه بود - به دست این قوم رسید، ابوسفیان - که در آن‌وقت، نابینا هم شده بود - با دوستانش دور هم نشسته بودند. پرسید: چه کسانی در جلسه هستند؟ پاسخ شنید که فلانی و فلانی و فلانی. وقتی که خاطر جمع شد همه خودی هستند و آدم بیگانه‌یی در جلسه نیست، به آنها خطاب کرد و گفت: «تلقّفنّها تلقّف الکرة»(2). یعنی مثل توپ، حکومت را به هم پاس بدهید و نگذارید از دست شما خارج بشود! این قضیه را تواریخ سنی و شیعه نقل کرده‌اند. اینها مسایل اعتقادی نیست و ما اصلاً از دیدگاه اعتقادی بحث نمیکنیم؛ یعنی من خوش ندارم که مسایل را از آن دیدگاه بررسی کنم؛ بلکه فقط جنبه‌ی تاریخی آن را مطرح میکنم. البته ابوسفیان در آن‌وقت، مسلمان بود و اسلام آورده بود؛ منتها اسلامِ بعد از فتدوران امام مجتبی‌(علیه‌الصّلاةوالسّلام) و حادثه‌ی صلح آن بزرگوار با معاویه، یا آن چیزی که به نام صلح نامیده شد، حادثه‌ی سرنوشت‌ساز و بی‌نظیری در کل روند انقلاب اسلامیِ صدر اول بود. دیگر ما نظیر این حادثه را نداشتیم. توضیح کوتاهی راجع به این جمله عرض کنم و بعد وارد اصل مطلب بشوم. انقلاب اسلام، یعنی تفکر اسلام و امانتی که خدای متعال به نام اسلام برای مردم فرستاد، در دوره‌ی اول، یک نهضت و یک حرکت بود و در قالب یک مبارزه و یک نهضت عظیم انقلابی، خودش را نشان داد و آن در هنگامی بود که رسول خدا(صلّی‌اللَّه‌علیه‌واله‌وسلّم)، این فکر را در مکه اعلام کردند و دشمنان تفکر توحید و اسلام، در مقابل آن صف‌آرایی نمودند؛ برای این‌که نگذارند این فکر پیش برود. پیامبر، با نیرو گرفتن از عناصر مؤمن، این نهضت را سازماندهی کرد و یک مبارزه‌ی بسیار هوشمندانه و قوی و پیشرو را در مکه به وجود آورد. این نهضت و مبارزه، سیزده سال طول کشید. این، دوره‌ی اول بود. بعد از سیزده سال، با تعلیمات پیامبر، با شعارهایی که داد، با سازماندهی‌یی که کرد، با فداکاری‌یی که شد، با مجموع عواملی که وجود داشت، این تفکر، یک حکومت و یک نظام شد و به یک نظام سیاسی و نظام زندگی یک امت تبدیل گردید و آن هنگامی بود که رسول خدا(ص) به مدینه تشریف آوردند و آن‌جا را پایگاه خودشان قرار دادند و حکومت اسلامی را در آن‌جا گستراندند و اسلام از شکل یک نهضت، به شکل یک حکومت تبدیل شد. این، دوره‌ی دوم بود. این روند، در ده سالی که نبیّ‌اکرم(ص) حیات داشتند و بعد از ایشان، در دوران خلفای چهارگانه و سپس تا زمان امام مجتبی‌(علیه‌الصّلاةوالسّلام) و خلافت آن بزرگوار - که تقریباً شش ماه طول کشید - ادامه پیدا کرد و اسلام به شکل حکومت، ظاهر شد. همه چیز، شکل یک نظام اجتماعی را هم داشت؛ یعنی حکومت و ارتش و کار سیاسی و کار فرهنگی و کار قضایی و تنظیم روابط اقتصادی مردم را هم داشت و قابل بود که گسترش پیدا کند و اگر به همان شکل پیش می‌رفت، تمام روی زمین را هم می‌گرفت؛ یعنی اسلام نشان داد که این قابلیت را هم دارد. در دوران امام حسن(ع)، جریان مخالفی آن‌چنان رشد کرد که توانست به صورت یک مانع ظاهر بشود. البته این جریان مخالف، در زمان امام مجتبی‌(ع) به وجود نیامده بود؛ سالها قبل به وجود آمده بود. اگر کسی بخواهد قدری دور از ملاحظات اعتقادی و صرفاً متکی به شواهد تاریخی حرف بزند، شاید بتواند ادعا کند که این جریان، حتّی در دوران اسلام به وجود نیامده بود؛ بلکه ادامه‌یی بود از آنچه که در دوران نهضت پیامبر - یعنی دوران مکه - وجود داشت. بعد از آن‌که خلافت در زمان عثمان - که از بنی‌امیه بود - به دست این قوم رسید، ابوسفیان - که در آن‌وقت، نابینا هم شده بود - با دوستانش دور هم نشسته بودند. پرسید: چه کسانی در جلسه هستند؟ پاسخ شنید که فلانی و فلانی و فلانی. وقتی که خاطر جمع شد همه خودی هستند و آدم بیگانه‌یی در جلسه نیست، به آنها خطاب کرد و گفت: «تلقّفنّها تلقّف الکرة»(۱). یعنی مثل توپ، حکومت را به هم پاس بدهید و نگذارید از دست شما خارج بشود! این قضیه را تواریخ سنی و شیعه نقل کرده‌اند. اینها مسایل اعتقادی نیست و ما اصلاً از دیدگاه اعتقادی بحث نمی‌کنیم؛ یعنی من خوش ندارم که مسایل را از آن دیدگاه بررسی کنم؛ بلکه فقط جنبه‌ی تاریخی آن را مطرح می‌کنم. البته ابوسفیان در آن‌وقت، مسلمان بود و اسلام آورده بود؛ منتها اسلامِ بعد از فتح یا مشرف به فتح. اسلامِ دوران غربت و ضعف نبود، اسلامِ بعد از قدرتِ اسلام بود. این جریان، در زمان امام حسن مجتبی‌(علیه‌الصّلاةوالسّلام) به اوج قدرت خودش رسید و همان جریانی بود که به شکل معاویةبن‌ابی‌سفیان، در مقابل امام حسن مجتبی‌(ع) ظاهر شد. این جریان، معارضه را شروع کرد؛ راه را بر حکومت اسلامی - یعنی اسلام به شکل حکومت - برید و قطع کرد و مشکلاتی فراهم نمود؛ تا آن‌جایی که عملاً مانع از پیشروی آن جریان حکومت اسلامی شد. در باب صلح امام حسن( بخشی از سخنرانی حضرت اقا
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    ابن زیبا کلام را از مملکت بندازید بیرون تا برود نوکری ترامب و نتانیاهو را بکند
  • ایرانی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    جناب زیبا کلام اگر نظر اکثریت ملت را بخواهی شما را توجیح کنم نظر اکثریت ملت نظر رهبری است لذا بیخود صغری کبری نچین ملت قهرمان ایران اسلامی با دادن هزاران شهید از جوانان وطن مانند امثال شما شکم سیران دنبال حال و هول و رفت و امد به غرب نیستند اکثریت ملت ایران اسلامی هدفشان بزانو در اوردن استکبار جنایتکارند بحول قوه الهی پس از معدوم ساختن اختلاسگران و محتکران و دزدان بیت المال با ادامه مقاومت خود تروریستهای امریکایی را بزانو در خواهند اورد امثال شما دنیا پرستان اگر کمی غیرت داشته باشید و در مسیر بزرگراهها نگاهتان به تصویر جوانانی که جان و مال و جوانی شان را درراه خدا و بخاطر اقتدار کشور گذاردند بخودتان بیایید درانصورت اینقدر نظرات ابکی نمی دادید ! واقعا باید خجالت بکشید ملت بزرگ ایران اسلامی نیازی به مذاکره با جنایتکاران ندارند بلکه بحول قوه الهی انقدر به مقاومت خود ادامه خواهند داد تا هم صهیونیست ها را از منطقه بیرون کنند و هم تروریستهای امریکایی را از خاورمیانه اخراج کنند پس اقایان دنیا پرست بدانید اکثریت ملت ایران خواستار ادامه مقاومت و در داخل هم سرکوب اختلاسگران و محتکران و دزدان بیت المال هستند درنتیجه سرجاینان بنشینید و دست از حیله گری بردارید.
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    لطفا هرکی مقصره تو این بدبختی. ماروبرگردونه به چن سال پیش. مگه ما چه گناهی کردیم توایران بدنیااومدیم. تونان شب موندیم. سفره دیگه نداریم بقرآن مجید. اینا یی که شکمشون سیره خفه شن
  • محمد IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    چرا همه رسانه های جیره خوار تدبیر و امید چرندیات این به اصطلاح دکتر را اب و تاب میدهند چه روابطی بین این ور اب و اون ور اب هست
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    آقای زیبا کلام تو صدات بالا نیاد،تو چی میدونی که که میای وسط چرت تحویل میدی،برو با افکار امریکاییت خوش باش،تا خون در رگ ماست حرف رهبر حجت ماست
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    شما ها هیچی از اسلام نمی فهمید.!!!!!
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    یعنی می گویی بلاخره بعد از ۴۱ سال تسلیم شیطان بزرگ شویم ،وانقلاب را به سطل تاریخ بسپاریم،وبنده وغلام شیطان شدن را به گردن بگیریم. محال است!
  • ناشناس IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    جناب زیبا کلام بااین حرفها و گردن کج کردن جلو آمریکا ب جایی نمیرسیم ماعقب بیایم اونا پرو تر میشن مث اینکه دزد ب خونتون بزن بعد شما بخواین ازش عذرخواهی کنین بگین اگ این کار نکنم ممکن دوباره بیاد و ایندفعه کل وسایل ببره درصورتی ک باید شدید برخورد کنین وتحویل پلیس بدینش حالا هرچقد از نطرمالی ضعیف باشین حکایت صلح و نرمش مقابل آمریکا حکایت دزد خونه س خواستم بامثال بسیار ساده حالیتون کنم
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    اقای زیبا کلام شما چکاره مردم هستید شما کاسه داغ تر از آش شده ای . مهم رهبری وملت هستند که حاضر به مذاکره نیستند اقای زیبا کلام جهت تفرقه افکنی چیزی هم گرفته ای
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    مذاکره با آمریکا یعنی تسلیم شدن ضد در صد در مقابل آمریکا ودر پایان حمله نظامی آمریکا به ایران و به خاک و خون‌ کشیدن مردم ایران آمریکا دشمن قسم خورده ایران است واگر تسلیم مذاکره شدیم منتظر عواقب بد بعدی آن باید باشیم مانند عراق و لبیی وغیره وضع ومعیشت مردم هزار در هزار بدتر خواهد شد آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست همچنانکه رهبر عزیزمان فرمودند .
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    وااای باز این جماعت معاویه صفت ، پیرهن عثمان دیدن مگه از این پیرهن دست میکشن ! تا آخر دولت هیچ کار مثبتی انجام نمیدن که البته تا حالا هم ندادن ولی از این پس میگن که دولت آرامش نداشت ‌، تهدید میشد و ...
  • مجید IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    اخه تو کی باشی بگی با امریکا صلح کنیم وقتی رهبر میگه نه. تو اگر نوکر نباشی زندگی برات سخته میتونی بری امریکا نوکری کنی. کی باشی برای یه ملت تصمیم بگیری وطن فروش
  • حسین IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    زیبا کلام و امثال آن و اصلاح طلبان و دولت و دارو دسته اش با خفه خان بگیرند .پدر ملت را با دروغها یشان در آوردند بس کنید خجالت بکشید حداقل از مردم خجالت نمی کشید از خدا شرم کنید .
  • بهمن IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    آقای زیباکلام حرفات قشنگه،اما یه اشکال کوچولو داره اون هم اینه که مزخرفاتت بوی یانکیی هارو میده،،من یه کارگر ساده با کمترین مزایا سعی میکنم زنده بمانم،،این دولت تدبیر امید اینطوری کند زده به مملکت فک کردی اون اجنوی صفت چه خاکی به سرت میزنه،
  • ننن IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    در هیج شرایطی حتی با قحطی نباید با آمریکا توافق کرد . یعنی ذلت خواری
  • ساقی US ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    ای کاش آقای زیبا کلام می گفتند که قرصاشون رو خوردند؟!
  • سجاد گچساران IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    لعنت خدا بر دهانی ک بعد از سردار دلها حرف از مذاکره و صلح بزند
  • سجاد گچساران IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    لعنت خدا بردهانی ک بعد از سردار دلها از صلح سازش حرف بزند
  • سیامک IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    نفت که فروش نمیره پول که تومملکت نمییاد پس چکار باید کرد؟
  • علی IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    افساد طلبان وطن فروش خائن تفرقه انداز
  • RO ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    متاسفانه کاسبان برجام فراوانند بیچاره مردم
  • ناشناس IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    به امید ر وزی که زیبا کلام همفکرانش محاکمه شوند وبه سزای خیانت ها واعمال ننگین خود در حق مردم کشور و اسلام برسند
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    مشکل اینا اینه که عقل ندارند باسیاست میشه دنیا رو خرید والسلام
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    سلام. یکی نیست دهن این زشت کلام گل بگیره اخه دیونه ملت ایران ۴۰ سال تجربه خیانت ها ی امریکا دارن چه جوری دوباره به امریکا اعتماد میکنن امسال شما خیانت کردن به کشور کافی اینقدر اب به اسیاب دشمن نریز . خجالتم خوب چیزی .
  • بهادر ایزد IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    ببخشید..این آقای زیبا کلام کی هست؟تا الان کجا بوده که داره نظر میده ..صلح و سازش از شرط های مسلمان بودن هستش ولی به نظر شما اگه صلح بکنیم وضعیت بهتر میشه اگه بهتر میشه پس چرا وایسادین خب صلح و آشتی بکنین تا مردم از این وضعیت بد اقتصادی بیرون بیان به شرط اینکه آمریکا سو استفاده نکنه از صلح و آشتی...
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    توهم هرروزیه رنگی هستی!مردک یادته رفته اساتیددانشگاه ها روبه بهانه انقلاب فرهنگی اخراج میکردی؟
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    )دیگه مقاومت،صبر،فساد،غارت،بی عدالتی،فرسایشی شدن واطاله کارساز نیست-درشرایط ضعف وقدرت فقط،جنگ،جهاد وشهادت(امام حسینی،امام علی وپیامبری)ولاغیر ولی چون( مسیولین مفتخور وتنبل واموال انباشت کردند وآقا واقازاده تربیت کردنند)حاضرند تمام(پیشرفتهای انقلاب،استقلال،نیروی اتمی وبالستیک واستراتژی منطقه را)نابود کنندبخاطر اموال وخوشگزریشان
  • رضا IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    این حرفا برای مردم ایران هیچ اهمیتی نداره اصلا کسی گوش نمیده به حرف شما اصلاح طلبها را
  • اکبری IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    صلح با آمریکا خودفروشی و ایجاد ناامنی در داخل کشور چیزی دیگری برای مردم ایران نخواهد داشت،،،،، صلح امام حسن جبری بود اگر کسی از صلح امام حسن بگوید پس امام حسن رو نشناخته،،،،
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 1
    صلح با شیطان بزرگ با تأسی از صلح امام حسن مجتبی علیه السلام. استغفرالله روانی.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • فرامرز IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    زیبا کلام غلط کرد او نمی تواند خون شهدا را پایمال کند.ما راه سردار را ادامه می‌دهیم . دکتر احمدی نژاد به عرصه بیاد اقتصاد خود به خود درست میشود
  • شیر ایرانی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    زیبا کلام تو دیگه .... یکروز مبینم پشت میله های زندان آب خونک می خوری آخه تو چه کاره ای
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    سلام آغا چه تدبیری مگه ما باملت آمرکا قهریم که صلح کنیم بی تدبیری رئیس دولت وکابینه اش برای این ملت شهبدداده وجانباز ومعلول وانقلابی شده تحریم تحقیر توهین سپاس علی باز جانباز
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    بس کنید ایران عزیز رو ازینی که هست نابود ترش نکنید
  • مجاهد IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    زیبا کلام اشتباه کرد
  • رحمان شمس IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    FATF باید تصویب شود. از لیست سیاه خارج شویم.
  • H n IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    فقط زودتر برو .....
  • جلال IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    روحانی آیا فکر میکرد یه روزی دلار به ۳۲هزار تومان میرسه
  • امیر IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    وقتی قدرت هسته ای و موشکی رو با دست خودمون تعطیل کردیم، اونهم به امید برداشتن تحریمها‌، یعنی تسلیم و شکست بی چون و چرا ... یاد اون سکانس سریال مختار میافتم، که اکثر یاران مختار به امید امان نامه دشمن تسلیم شدند و پس از شهادت مختار، همگی مزد اعتماد به دشمن را گرفتند و سر از تنشان جدا شد... ما ایستاده ایم،
  • ناشناس IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    زیبا کلام و امثال شما مملکت به گند کشیدید حالا دم از صلح میزنید.غیرت شما کجا رفته بی وجدان .
  • علی حیدری IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    وطن فروشانی چون زیبا کلام در زمان دلار ۱۲۰۰ هم چاره ای جز مذاکره نداشتند !!!!!!!.
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    میشه بجای اصلاح طلب و اصولگرا گفتن راهکار عاقلانه ومنطقی ارائه کنید.هنر ما شده تو سر هم زدن و چرا چراهای بی جواب بیایید ایده بدید مثل یه انسان مترقی و فهیم
  • ایرانی IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    این آقا علنا˝داره برخلاف سیاست های نظام بخشی از جامعه رو علیه مصالح کشور با بی خردی شاید هم وابستگی شدید درونی یا...،میشوراند! کسانی قطعا˝در میان مسئولین رده بالا هستن که بیشتر ازایشان دغدغه مشکلات و اطلاعات بهتری راجب نحوه برخورد با آمریکا را دارند، بنابراین در ابن مقطع حساس و سرنوشت ساز ایجاد دو قطبی یا بسترتحریک،عصبی نمودن که منجر به بحران و اغتشاش خواهدشد و تمام زحمات و سختیهایی که تاکنون کشیده ایم و در حال نتیجه دادن است؛بر باد خواهد داد،لذا تعریف حوزه اختیارات و ملاحظات نظریه پردازی... این عنصر نامربوط و دو بهم زن را باید به وی گوشزد کرد و خلاف مصالح عمومی کشورو امنیت ملی و مردم بیش از این حرافی نکند
  • محی بازنشسته GB ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    امریکایعنی شاخ دیوتاکی بایدبااین شاخ درافتاد؟
  • مجید IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    زیباکلام یکی مثل بقیشون اینارونباید جزلیست ایران بدونید لیبرال های چندتابعیتی و اصلاح طلبان که مثل گاوشیرده مملکتو به تاراج بردن
  • ایران IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    زیبا کلام تفرقه انداز است
  • ایران IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 1
    زیباکلام خودش جزو وطن فروشاس
  • خلیل پناهی IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    فقط باید با رهنمود های رهبری حرکت کنیم مطمئنا شکست نمیخوریم
  • محمد IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    اگر شما نامردان نفوذی و خائن غربزده و سرمایه ها و چشمان امید اسرائیل و آمریکا این حرفها رو نزدید باید تعجب کرد، جریانی که با کارشکنی و خیانت در این چهل سال تنها دنبال تحمیل صلح و تحمیل مذاکره مجدد با آمریکا هستند.
  • سیروس نوروزی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    باهم بخورید دعوا نکنید دعوا برسر قدرت است نه معیشت مردوم
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    هر کار میخوایید بکنید زودتر لطفا،، ما که رسیدیم ته خط،، کار را فقط یه سره کنید دیگه تحمل گرسنگی خانوادمون را نداریم
  • ناشناش ناشناسی IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 1
    واقعا برای بعضیا متاسفم که با چندتا تحریم می خواد پای مذاکره بشینه پس خون شهیدان چی میشه ، دفاع کردند ، زحمت کشیدند . صلح با آمریکا یعنی نابودی ایران ⚘ آمریکا صلح نمی خواد نابودی کشور می خواد ذلت و خواری بهتر از صلح با یک جنایتکار هست
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    زیبا کلام را محاکمه کنید در غیر اینصورت به مردم خیانت کردید
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    این اصلاح طلبها فقط خالی کردن جیب مردمو یاد گرفتن با دلار چهار تومانی جنس وارد کنن و هیچ نیازی به مذاکره ندارن واسه اینها فقط جیب خودشون بچهاشون مهمه مردم کیلویی چند
  • کامران IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    اصلاح طلب، اصولگرا ، دیگه تمومه ماجرا ...
  • ایرانی IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    آقای روحانی در بهبوهه انتخابات دومش عین همین حرفها را زده است! اون زمان بخاطر رای آوردن دوباره یک شگرد انتخاب شدن، شاید نیاز بود، واین نظریه درست یا غلط برای آقای روحانی واطرافیانش جواب مثبت داد،که دوباره انتخاب شد!
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    صلح وروابط دوستانه با همسایگان ودنیا بهتر از هرجنگ ودشمنی است.
  • مجـتبی IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام نظر همه ی شماها برای من متین است ولی ایا کسی گوش به حرفهایمان میده کسی صدای مظلومان را میشنوه بله از هر بی سوادی که در امر سیاست همه هیچی نمیداند بپرسید چرا این همه گرانی و بدبختی از کجا امد همه میگن نتیجه برجام بوده برجام هم دستاورد روحانی بود ن رهبری مردم میدونن که رهبر فرمودن اولا نرین مذاکره کنین اگر هم رفتین مواظب حیله گریهایی امریکا باشین باید همون موقع که برجام امضاء کردن امضاء ریاست جمهوری امریکا و دیگر کشورها را میگرفتن که به این راحتی ترامپ نمیتوانست اون را باطل کنه و خارج بشه اقای روحانی شمای که دم از صلح امام حسن میزنی اول تاریخ بخان بدان چرا امام حسن صلح کرد و.... ۶۴۵۷
  • عماد IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    در موقعیتی قرار گرفته ایم که باید به تغییر فکر کرد نه لجاجتی که هزینه آن را مردم همواره پرداخت کرده اند ... جریان اصولگرا و اصلاح طلب لطفا دست از کینه توزی و تهمت و تحقیر هم حداقل در این برهه حساس بکشید
  • ابراهیم IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    خواهش میکنم آقای زیبا کلام بزرگ تر عاقل تر از تو هم تو مملکت هست که نظر بده.پس ساکت شو..
  • حسام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    وطن فروش زشت کلاغ ،،،
  • ایرانی FR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    من از عملکرد روحانی دفاع نمی کنم ولی در مورد شکست برجام عوامل دولت باید پاسخگو باشند
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    اگه ایران سرش تو کار خودش باشه و تو کشورای دیگه دخالت نکنه آیا امریکا با ایران خوب میشه؟
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    نه آقای زیباکلام مذاکره دوباره ای در کار نخواهد بود نمی گذاریم دوباره کشور رو به نابودی بکشید اگرچه بسیاری از مشکلات ما مربوط به خارج از کشور است اما علاج آنها در داخل و با تکیه بر محاسبه درست و نگاه صحیح به مسائل کشور و منطقه و با بکارگیری تدبیر، تلاش، خرد و عزم راسخ است، بنابراین نباید علاج را در خارج از کشور جستجو کرد چرا که ما هیچ خیر و بهره‌ای از خارج نمی‌بینیم
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    شما سردمدار بي لياقتي در دنيا هستيد.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    یه جمله هم از مادر عروس جناب اقای زیبا کلام که میگه مردم امریکا نمی گذارند رئیس جمهور بعدی برجام را تحت شعاع قرار دهد . مثل امضا عمو جان کری که تضمین بود .
  • کمال الدین IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    این زیبا کلام نیست زشت کلام است
  • IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    1 0
    یکی نیست این وطن فروشو ساکت کنه؟
  • فدایی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 0
    من یک اصلاح طلب ولایت مدارم. این که رهبری امروز از روحانی دفاع می کنه منو یاد دفاع امام خمینی از تسخیر لانه جاسوسی توسط اصلاح طلبان می اندازه. در واقع سیاست های اصلاحات و ولایت مکمل هم هستند. جانم فدای رهبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس