کد خبر 1131834
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
سهام عدالت

شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان کهگیلویه و بویراحمد با نماد معاملاتی "وسکهبو" در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بیست و ششمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی و پانصد و هفتاد و ششمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران در گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» و بخش «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسکهبو، Vasekahboo» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شایان ذکر است این شرکت از ۲۳ مهرماه امسال تحت شماره ۱۰۹۵۸ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت در تارنمای سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال) افشا شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    شما ملاحظه بفرمایید با مبلغ ۷۰ تومان چقدر بایستی هزینه کنم از طرفی در نهایت پس از یکسال باید سود مشارکت و خسارت های بعدی یعنی عدم پایان کار رو هم بپردازم که باید در نظر گرفت نپرداختن وام بنده که از ابتدا تاکنون طی سه قسط قطره چکانی واریز شده و اجناس هم دو برابر شده پس خسارت بنده رو کی پرداخت میکنه
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    با سلام به جد می گویم اگر حضرت اقا مقام معظم رهبری مد ظله العالی و مراجع در مقابل این بی نظمی و ظلم و جفای یکطرفه دولت و سازمان بورس کوتاه بیایند اعتماد مردم به طور کامل سلب خواهد شد چون به طور متوسط از هر خانواده یک یا چند نفر در بورس حضور دارند و متضرر شده اند چگونه بازار اجناس چند برابر شده حال سهام همین شرکت ها و بازارها رو دستوری پایین نگهداشته اند. خواهش میکنم این مطلب را به محضر مقام عظمای ولایت برسانید مردم دیگر دروغ و بازی کثیف دولت و سازمان بورس و نوسانگیرها را نمی توانند تحمل کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس