استقلال نمایه

در روزهایی که احمد مددی به عنوان سرپرست موقت باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش منصوب شده مدیران این وزارتخانه درصدد سپردن این باشگاه به مدیرعامل باشگاه شهرخودرو هستند!

سرویس ورزش مشرق – در حالی که هنوز بیش از ۸ ماه از حواشی سرمربی‌گری یحیی گل محمدی در پرسپولیس نگذشته، بار دیگر از مشهد خبر می‌رسد که مدیران منصوب وزارت ورزش در باشگاه استقلال، سراغ یکی دیگر از اعضای باشگاه شهرخودرو رفته‌اند تا سکان مدیریت باشگاه استقلال را به دست او بسپارند!

طی روزهای اخیر وزارت ورزش در تماس‌های مکرر با فرهاد حمیداوی مالک و مدیرعامل شهرخودرو به وی پیشنهاد داده‌اند تا با رها کردن تیم شهرخودرو از مشهد به تهران آمده و مدیرعاملی باشگاه استقلال را در دست بگیرد.

شنیده‌ها حاکیست حمیداوی این پیشنهاد وسوسه کننده را تاکنون رد کرده است و برای آن دلایلی نیز مطرح می‌کند.

مهمترین دلیل حمیداوی قرارداد وی با سید مهدی رحمتی است و او نمی خواهد پشت سرمربی و بازیکنانش را خالی کند. حمیداوی همچنین در استان خراسان رضوی پروژه‌های اقتصادی هم دارد که چندان مایل نیست آنها را نیمه‌کاره رها کند. همچنین، رو به پایان بودن دولت دوازدهم و تغییرات سال آینده در وزارت ورزش و جوانان که می‌تواند به سرعت به تحول در دو باشگاه اصلی پایتخت منجر شود هم بر تردیدهای حمیداوی افزوده است.

در صورت صحت شنیده‌ها، این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که هنوز سه هفته از بلایی که مدیران منصوب وزارت ورزش بر سر باشگاه نساجی قائمشهر آوردند نگذشته است؛ روزی که محمود فکری که تیم نساجی را بسته و یارگیری اش را هم انجام داده بود، وی را سرمربی استقلال کردند تا مدیران و هواداران این باشگاه عصبانی شوند و حالا باید دید آمدن حمیداوی به استقلال عملی خواهد شد یا نه؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    31 10
    یادم نمیاد این نگرانی ها رو در مورد انتقال یحیی نیم فصل و نابودی شهر خودرو نوشته باشین!!؟؟اینهم احتمالا برای این پیشنهاد داده که به خاطز بدهی پیروزی حمیداوی سکوت کنه!!
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 32
    انقدر قحط لرجال شده به این ادم تازه بدوران رسیده مدیر عاملی کیسه پیشنهاد می شود البته سبک و مرامش مثل کیسه است جو گیر هم هست
  • علـی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    22 9
    این وزارتخونۀ واموندۀ ورزش تا استقلال رو نابود نکنه دست برنمیداره! خدا ازشون نگذره
  • علی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    19 1
    ملت مطمئن باشند این دولت و وزیر تا تیم استقلال را نابود نکنند ول کن نیستند
  • صادق IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    دیگه واضحتر از این نمیشه که دارن استقلال رو نابود میکنن
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      0 0
      دهه هاست هر کاری تونستن کردن تاج رو نابود کنن ولی تاج نابود شدنی نیست.یک هزارم این توطئه ها علیه هر تیم دیگه ای اجرا میشد همشون نابود میشدن.
  • حسن سلیمی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    من کاری به حواشی و حال و روز این روزهای دکتر احمدی نژاد ندارم، اما منصفانه باید گفت که دولت های نهم و دهم در بسیاری از حوزه ها فعال، پرکار و موفق بود. یکی از این عرصه ها هم عرصه ورزش بود. نشانی اش هم اینکه ایران در بازیهای آسیایی و المپیک آمارهای خوبی از خودش بروز داد. در عرصه والیبال خوش درخشیدن و در فوتبال موقعیت با ثباتی داشتیم.
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    3 0
    باشگاه داری رو با وزارتخونه داری اشتباه گرفتن! تکنیکِ از این میز به اون میز اینجا حواب نمیده ها !!! خخخخخ
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    استقلالیا باید دست به کار شن خودشون به داد تیمشون برسن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس