کد خبر 1131237
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
الکاظمی نمایه

منابع عراقی از فراخوان برای برگزاری تظاهرات علیه توهین‌کنندگان به نیروهای بسیج مردمی(حشد شعبی) خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، فراخوان برای برگزاری تظاهرات در روز هفدهم اکتبر(فردا شنبه) داده شده است تا بر مخالفت با هرگونه بی احترامی و خدشه وارد کردن به حشد شعبی تاکید شود.

بیشتر بخوانید:

تشکر الکاظمی از حشدالشعبی برای تامین امنیت زائران

این تظاهرات برای نشان دادن اعتراض به اظهارات اخیر هوشیار زیباری، وزیر خارجه اسبق عراق و از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق علیه حشد شعبی برگزار می شود که به زعم خود خواستار خالی شدن منطقه الخضراء بغداد از حضور حشد شعبی شده بود.وی البته اظهارات توهین آمیزی را علیه حشد شعبی مطرح کرده بود.

بر اساس فراخوانی که برای این تظاهرات داده شد از تمام تظاهرات کنندگان خواسته شده است ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در تظاهراتی که قرار است در مقابل مقر حزب دموکرات کردستان(حزبی که ریاست آن را مسعود بارزانی برعهده دارد و زیباری از اعضای آن به شمار می رود) در منطقه الکراده برگزار شود، شرکت کنند.

همچنین از شبکه های ماهواره ای عراق دعوت شده است که این مراسم را پوشش دهند.

 اهداف سفر مصطفی الکاظمی به فرانسه

شبکه الفرات گزارش داد مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق ابتدای هفته آینده به دعوت امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به پاریس خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

درخواست نماینده پارلمان عراق از الکاظمی درباره حشدالعشبی

این شبکه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد در این سفر درباره توسعه همکاری های دوجانبه و توسعه همکاری ها در زمنیه های نظامی و امنیتی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 پیشتر فواد حسین وزیر خارجه عراق اعلام کرده بود که در جریان سفر مصطفی الکاظمی به فرانسه، عراق درخواست خرید سلاح از فرانسه را متناسب با نیازمندی های ارتش عراق ارائه خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    1 1
    شاید باید به الکاظمی باید یاد آوری کرد که قبل از شما آقای روحانی هم به فرانسه سفر وقرار داد صد میلیاردی خرید از فرانسه امضا کرد ولی فرانسه خیانت کرد شما این اشتباه رانکن وعراق را به غرب نفروش ضرر می کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس