کلانی: بعضی‌ها می‌خواهند از آب گل آلودِ پرسپولیس ماهی بگیرند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برخی‌ افراد می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از این اختلافات سوء‌استفاده کنند.

به گزارش مشرق، حسین کلانی درباره شرایط عجیب و به هم ریخته پرسپولیس در روزهای گذشته، اظهار داشت: من خیلی به این جریانات تسلط ندارم. چند روز پیش هم به خاطر درخواست هواداران به باشگاه رفتم تا ببینم وضعیت چطور است. آنجا به ما گفتند که همه چیز مرتب است و مشکلی وجود ندارد. البته من به مدیران گفتم باید همه چیز را به طور شفاف به مردم و هواداران بگویند و به نوعی حقیقت را بگویند تا مردم بدانند شرایط چطور است چراکه آن‌ها صاحبان اصلی پرسپولیس هستند.

وی ادامه داد: اگر بزرگانی مثل «مهدی مهدوی‌کیا»، «علی دایی»، «علی کریمی» و ... در راس کار باشند یا دست‌کم مشورت بدهند، می‌توان برخی از مشکلات را حل کرد. من به «مهدی رسول‌پناه» (سرپرست باشگاه) گفتم که باید یک اتاق فکر تشکیل بدهد تا مشکلات پرسپولیس را حل کنند. پرسپولیس تا فینال آسیا زمانی ندارد و همه مشکلات از جمله پرداخت بدهی به «برانکو ایوانکوویچ» هم باید حل شود.

بیشتر بخوانید:

نقشه‌های بشار رسن برای جدایی از پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس افزود: برخی حواشی و اختلاف ها وجود دارد و نمی‌توان آن را کتمان کرد اما بعضی‌ها بیرون گود نشستند و  هر مشکلی را داغ می‌کنند تا حواشی بیشتر شود. بازیکنان پرسپولیس در بدترین شرایط به پرسپولیس خدمت کردند و برای هواداران جنگیدند و نباید با آن‌ها برخورد بدی کرد. هرچند که برخی‌ها می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از این اختلافات سوء استفاده کنند.

کلانی خاطرنشان کرد: بازیکنان متوقع هستند و به نظرم حق دارند. آن‌ها قهرمان ایران و فینالیست آسیا هستند و باید به آن‌ها رسید اما بعضی‌ها در این موارد فقط می‌خواهند بازیکنان را تحریک کنند تا تیم بیشتر در بحران قرار بگیرد.

وی افزود: امیدوارم بزرگان پرسپولیس دور هم جمع شوند و مشکلات را حل کنند. امثال من، «علی پروین» و «محمود خوردبین» مسن هستیم و دیگر نمی‌توانیم در مسائل دخالت کنیم. ضمن اینکه به روز هم نیستیم اما بچه‌هایی که به‌روزتر هستند و در این تیم زحمت کشیدند می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان، گفت: مطمئنا هر کسی به پرسپولیس می‌آید، می‌خواهد به این باشگاه کمک کند و کسی دوست ندارد به پرسپولیس ضربه بزند. درکل برخی مسائل را نباید رسانه‌ای کرد و باید درون خانوادگی حل شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس