کد خبر 1130741
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
نیمار

اسطوره فوتبال برزیل از این که مهاجم پاری سن ژرمن توانسته است از رکوردش عبور کند خوشحال است. 

به گزارش مشرق، رونالدو نازاریو پس از این که نیمار توانست با عبور از رکوردش به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی برزیل برسد، به ستایش از این بازیکن پرداخت. 

بیشتر بخوانید:

نیمار از رونالدو گذشت

هت تریک نیمار در جریان برد ۴-۲ برزیل مقابل پرو تعداد گل های ملی او را به عدد ۶۴ رساند تا این بازیکن در ۲۸ سالگی فاصله چندانی با پله به عنوان بهترین گلزن تاریخ سلسائو با ۷۷ گل زده نداشته باشد. رونالدو که طی سال های ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۱ دو بار قهرمانی جهان با برزیل را تجربه کرد، در واکنش به این خبر در اینستاگرام نوشت:

تمام احترام خودم را به سوی نیمار روانه می کنم. او بازی های زیادی انجام می دهد، دریبل می زند و حریفان را نابود می کند. آسمان سقف توست. پرواز کن پسر! در حال نوشتن چه داستان زیبایی هستی. یک بازیکن کامل که به تدریج به بلوغ بیشتری می رسد. گاهی کنترل کردن فشارهای خارج از زمین از کنترل کردن توپ در زمین مسابقه سخت تر است. حالا به من بگو: از کجا آمدی و به کجا رسیدی... حالا چه کسی می تواند از وجود داشتن غیر ممکن صحبت کند؟ به غرایزت اعتماد کن چون استعداد داری و کسی نمی تواند آن را از تو بگیرد. هنوز هم باید از رکوردهای زیادی بگذری و آن ها را به نام خودت بزنی. دیدن در اوج بودن یک برزیلی مایه افتخار است!

منبع:گل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس