کد خبر 1130563
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
اعلام آخرین وضعیت چهار بازیکن پرسپولیس

چهار بازیکن پرسپولیس با وجود تمایل باشگاه برای حفظ آنها وضعیت نامشخصی در این تیم دارند.

به گزارش مشرق، محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه پس از اتمام جلسه خود با رسول‌پناه اعلام کردند سرپرست پرسپولیس به آنها گفته باشگاه به آنها نیاز دارد و فعلا نمی‌خواهد این بازیکنان را از دست بدهد، این در حالی است که یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس این بازیکنان را دراختیار باشگاه قرار داده و علاقه‌ای به حفظ آنها در فهرست تیم‌شان ندارند.

همچنین در حالی که اخباری درباره درخواست فسخ قرارداد کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس منتشر شده، اما مدیر برنامه‌های وی نسبت به این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد. البته این مدیر برنامه اعتقاد داشت باشگاه پرسپولیس به کامیابی‌نیا احتیاج دارد و قرار است در روزهای آتی مشخص شدن تکلیف مطالبات کامیابی‌نیا جلساتی را به وی برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی قطعی یک بازیکن با پرسپولیس

شنیده می‌شود هافبک دفاعی پرسپولیس از تیم‌های فولاد و تراکتور پیشنهادهایی دریافت کرده است.

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه شنیده می‌شود محمد نادری هم با وجود درخواست خودش و باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری تاکنون با پالس مثبت یحیی گل‌محمدی برای ادامه حضور در این تیم مواجه نشده و باید دید آیا دفاع چپ سرخپوشان قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شاپور IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    اعصاب برایمان نگذاشتنند با هواداری وپشتیبانی ودعا ی ما به جایی که میرسند ودلمان راشاد میکنند یک جوری باید از دماغمان دربیارن هر بازیکنی که میخواهد برود بره زر زیادی هم نزنه من هوادارم که توسرمای زمستان از سرما یخ میزنم وتشویق میکنم اون وقت اگر ما نباشیم وپرچم پرسپولیس نباشه وحامی شما کلانی وپروین وکریمی وباقری ووووو نباشه شماها این قدر پیشرفت میکردی در باشگاههای قدیمتان که بودید اسمی تو روزنامه ها واخبار بود این ماییم که شمارا گنده کردید برید این قدر هم برای باشگاه خط ونشان نکشید
  • DE ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    این بازیا البته غیر از ربیع خواه و انصاری فقط و فقط برا چاپیدن تیمٍ و نقشه کشیدن برا پاداش بازیهای آسیایی، همین والسلام
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    تمام هواداران وپیشکسوتان دوست ندارن ریخت نادری افغانی ذخیره خارج نشین راببینن ده روز پول نگرفته توپرسپولیس خودشوزدبه مریضی تواسیا همش ذخیره اون وقت توقع داشت مثل بشار خلیل زاده پاداش بگیره نمکی.... دم یحیی گرم چنان ادبش بابازی ندادنش بی اهمیتش کردکه رفت ذاتشونشون دادبم استقلال مذاکره کرد... ولی یحیی جان انصاری وربیع خواه عاشق پرسپولیسن رانگه داره بخداحقشونیست بابیهحرمتی.. چون باوفابودن درحق تیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس