کد خبر 1130472
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
گندم نمایه

نماینده میناب در مجلس گفت: قیمت پایین خرید تضمینی گندم باعث قاچاق این محصول به خارج از کشور شده و امروز قاچاق این محصول راهبردی باعث شده تا شاهد تاخیر در تحویل آرد به نانوایی‌ها باشیم.

به گزارش مشرق، حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأخیر در تحویل آرد به نانوایی‌ها گفت: این مسأله معلول عوامل مختلفی است که یک مورد آن قاچاق گندم به خارج از کشور است.

بیشتر بخوانید:

مطالبات گندم‌کاران به صورت کامل تسویه شد

وی افزود: قیمت پایین خرید تضمینی گندم در کشور باعث شده تا ما شاهد سوءاستفاده قاچاقچیان و قاچاق این محصول استراتژیک به خارج از کشور باشیم.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عامل دیگر نفوذ دلالان در زنجیره توزیع آرد است که به دلیل چندنرخی بودن آرد زمینه برای نفوذ و حضور دلالان در زنجیره توزیع فراهم شده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: عرضه آرد به دو قیمت آزاد و دولتی همانند بسیاری از موارد مشابه موجب فساد شده است.

وی افزود: علاوه بر اینها ما شاهد کندی و تأخیر در انتقال آرد به نانوایی‌ها هستیم که این زنجیره توزیع معیوب باید اصلاح شود و مدیریت آن سامان یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سعید FR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    10 1
    اگر گندم رو هم دولت نتونه کنترل کنه و مشکل نان هم پیش بباد،بدون تعرف مسئولین این این کم کاری رو باید به جرم خیانت در زمان جنگ محاکمه صحرائی و تیرباران کرد.
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      3 2
      باید زجر کش بشن این نکبت های بزرگ شده و درس خونده ی غرب
  • سید رضا IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    7 0
    سالها ظلم کردین به گندمکاران بابت خرید به اصطلاح تضمینی. مفت و مجانی حاصل دسترنج این زحمتکشان را از چنگشان در اوردید. در این شرایط تحریم برید با ناز و التماس از اجنبی گندم 8000تومانی واردات کنین ولی گندم داخلی را4000تومان نزخ میذارید. خداوند به عقوبت سختی گرفتارتان خواهد کرد. ظلم هم حدی دارد. یه کشاورز پیدا کنین در این مملکت که زندگی متوسطی داشته باشه. همشون فقیرن و مستمند در حالی که جزئ زحمتکش ترین و مفید ترین اقشار جامعه بشری ان. کسی دیگه گندم نمیکاره امسال با این تورم 800درصدی نرخ نهاده های کشاورزی
  • کسمزان IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    5 1
    همش کارامریکای جنایتکار دلاروگرون کرده گندم وبه دلارمیفروشن
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    1 0
    کجای کارمون سالمه که توضیع ارد معیوبه
  • مجید IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    3 0
    چرا باید حاصل دسترنج کشاورز بیچاره بره تو جیب یه مشت دلال مفت خور خوب قیمت گندم رو ببرین بالاتر تا نه قاچاقی باشه نه وارداتی بخدا که این نرخ گندم ظلم بزرگی در حق کشاورزهاست
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    علت: کاهش ارزش پول ملی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس