لاری نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۲۹ هزار و ۷۰ نفر رسید.

به گزاش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۲ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۹۴۹ نفر از آنها بستری هستند.

بیشتر بخوانید:

مهم‌ترین درخواست کادر درمان از مردم/ تشویق‌ها محقق شود

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۰۸ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۹ هزار و ۷۰ نفر رسید.

ببینید:

فیلم/ قربانیان کرونا در ایران از ۲۹ هزار نفر گذشت

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۱۱ هزار و ۸۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.  ۴۵۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون چهار میلیون و ۳۶۹ هزار و ۶۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ........... IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 1
    ممنون از اطلاع رسانیتون.خب چشم آقاحسن و دوستانشون روشن.چشم همه اونایی که رعایت نمیکنن روشن.از فردا هم که اگه خدا بخواد جاده شمال و جوجه یه عده به راهه.کرونا سیری چند بابا.
  • DE ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    2 0
    یکی از بالاترین درصد های مرگ و میر این بیماری متعلق به ایرانه که میتونه دو دلیل داشته باشه یا تست به اندازه کافی انجام نمیدن و همه مبتلاها شناسایی نمیشن یا اینکه در بحث درمان و مراقبت ضعف وجود داره که هردو بی کفایتی وزارت بهداشت رو میرسونه.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    3 0
    میگن چون نمیتونیم به مردم بابت تعطیلی مشاغل بخاطر خسارتی که می بینند کمک کنیم یعنی پول نداریم مجبور هستیم که دستور تعطیلی ندیم.فقط بگیم مردم کنترل کنند. آقا دیدید نشد یک هفته تا ده روز رو تعطیل احباری میکردید این زنجیره شکسته میشد. از فردا ترافیک جاده های هراز و چالوس رو ببینید.چطور راه کربلا رو میشه بست به دلیل کرونا ولی راه شمال رو نه؟!!!
  • دکتر یوسف اویسی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 1
    برای انفولانزا هم واکسن و هم دارو داریم . اما هر سال تعداد زیادی از افرادی که دچار التهاب مزمن هستند با انفلولانزا هم از بین می روند. لذا اگر دارو و واکسن موثری برای کرونا هم پیدا شود باز عده زیادی را خواهد کشت. تنها راه برای کاهش عوارض و مرگ ناشی از کرونا جلوگیری از ایجاد یا کاهش التهاب مزمن است . این کار هم فقط با اموزش عمومی مردم 1- با توضیح بیماری عفونی 2- علت یا اسیب شناسائی عفونت و اثر عفونت روی سیستم ایمنی بدن 3- علت بوجود امدن درد های شدید 4- علت تخریب اندام های حیاتی و 00000 امکان پذیر است
  • احمدی IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    2 0
    درصد آمار بمرگ و میر در کرونا به نسبت مبتلایان شده حدود ۷درصد اکثر کشورهای شرفی و غربی و آفریقایی و آسیایی ،آمار فوتی حدود یک درصده. مسولین دولتی چرا پاسخی ندارن مقصر کیه که بیماران دارن اینطور از بین میرن
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    اللهم اشف کل مریض خداوند شر کرونا را از سر این ملت برطرف کند
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    جوجه رو آخر پاییز می شمارند. آخر معلوم میشه هر کس چه کاره س.!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس