ذوالفقارنسب: اعضای هیات مدیره پرسپولیس را نمی‌شناسم/ تعجب می‌کنم چرا افرادی در این سطح انتخاب شده‌اند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را در خیابان هم ببینم نمی‌شناسمشان.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقار نسب در مورد حضور افرادی مانند علیپور و فیاض در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و این که این آقایان چه کمکی در این شرایط بحرانی مالی به این باشگاه کنند، اظهار داشت: واقعا این آقایان را نمی‌شناسم. پس اجازه بدهید در موردشان اظهارنظر هم نکنم، اما نکته‌ای که می‌توانم بگویم این است که باعث تعجب است وزارت ورزش بین این همه مدیران، صاحب‌نظران باشخصیت در عرصه ورزش و افرادی که علاقمند به پرسپولیس و آگاه به مسائل ورزشی هستند برای مدیریت در این باشگاه انتخاب نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

استعفای مدیر روابط عمومی پرسپولیس

وی افزود: مدیران و صاحب نظران با شخصیتی داریم که تمایل دارند در شرایط مناسب به این باشگاه کمک کنند، اما نمی‌دانم چرا افرادی ناشناخته و در این سطح برای مدیریت باشگاه و عضویت در هیأت مدیره باشگاه انتخاب می‌شوند. بهتر است از خود مسؤولان وزارت ورزش در این مورد سؤال بپرسیم، اما من هم از حضور این افراد تعجب می‌کنم.

ذوالفقار نسب در مورد این که چرا افراد متخصص در هیأت مدیره باشگاه حضور ندارند عنوان کرد: خیلی از پیشکسوتان، صاحب نظران و مدیران علاقمند به پرسپولیس ترجیح می‌دهند در این وضعیت مدیریت باشگاه وارد گود نشوند، اما افرادی که اکنون در هیأت مدیره باشگاه حضور دارند من اگر در خیابان ببینمشان نمی‌شناسمشان. پس بهتر است در موردشان صحبت نکنم، اما برای مدیریت در یک باشگاه قرار نیست که یک فرد حتماً فوتبالی باشد، بلکه یک مدیر باید سابقه مدیریتی داشته باشد و اطلاعات خوبی در این رشته داشته باشد. نمی‌دانم شاید این افراد توانمندی‌های خاص خود را دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    آن موقع هم که عضو هیئت مدیره پرسپولیس بودی هیچ کاری از دستت بر نمی آمد فقط یک مترسک بودی تا یک مشکلی برای تیم پیش میاد امثال تو پیداتون میشه وقتی گل و بلبل می روید تو غار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس