کد خبر 1129942
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
ال کلاسیکو به ساعت چینی

ساعت دیدار بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا مشخص شد.

به گزارش مشرق، به نقل از مارکا، بارسلونا و رئال مادرید برای نخستین بار در این فصل شنبه بیست و چهارم اکتبر (۳ آبان) ساعت ۱۶ (۱۸:۳۰ به وقت ایران) برابر هم قرار می گیرند. لالیگا به خاطر قرارداد با شبکه های تلویزیونی چینی دیدار  بارسا و مادرید را در این ساعت برگزار می کند. این در حالی است که بازی های مهم این رقابت ها اغلب در اواسط شب برگزار می شوند.

۱۲ روز دیگر شاگردان زین الدین زیدان و رونالد کومان در نوکمپ با هم روبرو می شوند. سال پیش دو تیم در این ورزشگاه به تساوی بدون گل دست یافته بودند. 

بیشتر بخوانید:

خبر بد برای بارسلونا

هر دو تیم پیش از نخستین ال کلاسیکو، رقابت خود را در لیگ قهرمانان اروپا شروع می کنند. مادرید چهارشنبه بیست و یکم اکتبر (۳۰ مهر) به مصاف شاختار می رود و بارسلونا یک روز قبل (سه شنبه) برابر فرنسزواروش بازی می کند. آبی اناری ها یک روز بیشتر استراحت دارند. 

مادرید و بارسا از یکم مارس با همدیگر روبرو نشده اند. در آن دیدار که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد شاگردان زیدان ۲ بر صفر پیروز شدند. سپس بحران کرونا فوتبال را متوقف کرد و با از سرگیری رقابت ها سفیدپوشان در ورزشگاه آلفردو دی استفانو بازی هایشان را برگزار کردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس