کد خبر 1129718
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
تماس فدراسیون فوتبال با تارتار برای هدایت تیم جوانان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پول برانکو پرداخت نشود هراتفاقی ممکن است بیفتد و تیم آسیب می‌بیند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم موفقیت‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد. الان که تیم ندارم راحت‌تر می‌توانم در مورد تیم محبوبم صحبت کنم. به همه هواداران، بازیکنان تیم، کادر فنی، مجموعه باشگاه و ملت ایران تبریک می‌گویم. همه در این موفقیت سهیم بودند. از این بابت خیلی خوشحالیم. امیدوارم در فینال هم بتوانند یک بازی هوشمندانه مثل بازی‌های قبلی انجام بدهند و بعد از سال‌ها قهرمانی را برای کشورمان به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: شرایط پرسپولیس به عنوان فینالیست آسیا خوب نیست

تارتار در مورد این که در اعتراض به مسائل مالی تمرین امروز پرسپولیس به صورت ناقص و با نفرات کم برگزار شد، گفت: واقعا این مسأله ناراحت‌کننده است. من به عنوان پیشکسوت این تیم از این بابت خیلی ناراحتم. دوست ندارم کام هواداران تلخ شود. با آن بازی‌های خیلی خوبی که انجام شد و آن نتایجی درخشانی که به دست آمد حیف است این اتفاقات بیفتد.

بیشتر بخوانید:

آمادگی وزارت خارجه برای کمک به پرسپولیس

وی افزود: باید مشکلات سریع‌تر حل و حل مشکلات هم اولویت‌بندی شود. تیم و موفقیت‌ آن از همه چیز و همه کس مهم‌تر است. تیم نباید آسیب ببیند. ممکن است خدای ناکرده امتیازی کسر شود و یا در خطر سقوط قرار بگیرد. تیم را باید با چنگ و دندان حفظ کنند. چون اگر تیم نباشد بازیکن و هواداری هم نیست. مشکلات باید یک به یک مرتفع شود تا تمرینات هم مثل گذشته منظم برگزار باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد این که اصلی‌ترین مشکل این باشگاه پرداخت مطالبات برانکو است، گفت: فیفا با کسی شوخی ندارد. مطمئنا اگر تصمیمی بگیرد آن را عملی می‌کند. برانکو حتی برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشید. پرسپولیس قبل از او شرایط سختی را دنبال می‌کرد و  وضعیت خوبی نداشت. با آمدن برانکو اتفاقات خوبی برای پرسپولیس افتاد، نباید زحمات او را نادیده بگیریم. به نظر من اولویت برانکو است، درست است که او خارجی است اما باید قدردان زحماتش باشیم.

وی افزود: از همه مهم‌تر این است که ممکن است در معرض خطر قرار بگیریم و اگر پولش پرداخت نشود هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما ایرانی هستیم و می‌توانیم صبور باشیم. شرایط اقتصادی کشورمان بغرنج است ولی باید اولویت‌بندی کنیم. در حال حاضر رفع مشکل برانکو مهم‌ترین مسأله در باشگاه است. امیدوارم مدیریت در کنار تلاش‌های خودش این مشکل را هر چه زودتر رفع کند.

تارتار در مورد این که بازیکنان پرسپولیس نسبت به دریافت مطالباتشان اعتراض دارند، گفت: بازیکنان تیم واقعا تا الان شرافتمندانه عمل کردند. مطمئن هستم بعد از این هم شرایط تیم را در نظر می‌گیرند. آنها هر طور شده به حق و حقوق‌شان می‌رسند. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. امروز در فوتبال حرفه‌ای همه به حق حقوق‌شان می‌رسند اما شرایط برانکو به جایی رسیده که اگر بخواهیم تیم آسیب نبیند، باید مشکلش را مرتفع کنیم. همه بازیکنان از جمله دو بازیکن خارجی یعنی بشار و رادو تعصبشان را نشان دادند اما باید مقداری صبور باشند تا مشکلات مرتفع شود.

وی در مورد این که آیا امسال قصد ندارد در لیگ برتر کار کند،‌ اضافه کرد: باید از پیشنهاداتی که به من ارائه شد تشکر کنم. آخرین پیشنهادی که به من رسید از باشگاه نساجی مازندران بود و باید از  آقایان حدادیان و امیری تشکر کنم اما وقتی شرایط را در نظر گرفتیم دیدم به صلاح نیست که دوباره فعالیتم را شروع کنم. کماکان استراحت می‌کنم، بعد از ۱۲-۱۳ سال کار فشرده با سختی‌هایی که وجود داشت، چند ماهی استراحت می‌کنم و به امید خدا کارم را دوباره با انرژی مضاعف شروع می‌کنم.

تارتار در مورد عدم توافق با نساجی، تصریح کرد: آنها فقط می‌خواستند تیم در لیگ برتر بماند و از نوع تیم بستن‌شان مشخص است که هزینه‌ها را کم کردند. نظرشان برای من محترم است اما دوست داشتم تیم امسال من از تیم سال قبلم رتبه بالاتری به دست بیاورد. تفکرات ما همخوانی نداشت.‌ دوست داشتم تیم تک‌رقمی و بالای جدول باشد اما با توجه به شرایط اقتصادی بودجه آنها محدود است. البته از نظر امکانات مشکلی نداشتند.کرونا به ویژه برای تیم‌های خصوصی مشکل‌ساز شده و من می‌بینم که بودجه آن‌ها کمتر شده، ولی واقعا جای تقدیر و تشکر دارد که مالکان تیم‌های خصوصی با این شرایط سخت به خاطر هواداران و همچنین عشق و علاقه‌ای که به فوتبال دارند کار می‌کنند.

وی در مورد پیشنهاد فدراسیون برای هدایت تیم ملی جوانان اظهار داشت: صحبتی با یکی از مدیران فدراسیون برای تیم جوانان داشتم. از او تشکر کردم. احساس کردم در شرایط فعلی با توجه به مشکلاتی که وجود دارد برای خودم بهتر است که در یک تیم باشگاهی فعالیت کنم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 1
    تو برو یه تیم پیدا کن که بازم شش امتیاز را تقدیم کنی اینکار ها به تو چه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس