کد خبر 1129637
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
بورس نمایه

یک تحلیلگر بازار سرمایه بر این باور است که دلیل وجود نوسان در بازار سرمایه این است که این بازار هنوز نرخ این روزهای دلار را باور نکرده است و این نوسان تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادامه دارد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، روزبه شریعتی با اشاره به نوسانات بازار سرمایه اظهار کرد: دلیل این نوسانات این است که بازار سرمایه هنوز نرخهای جدید دلار را باور نکرده است. اگر بازار بخواهد این نرخ دلار را باور کند، در این روزها هیچکس سهمی برای خرید پیدا نمی کرد و شاخص نیز به راحتی سقف خود را رد می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

وی ادامه داد: تفاوت بازار سرمایه با سایر بازارها مانند بازار مسکن و خودرو که دلالان در آن فعالیت دارند، این است که در بازار سرمایه حساب و کتاب اقتصادی بیشتر است. این بازار از حالا درحال بررسی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است و به همین دلیل بسیاری از سهامداران، مخصوصا پولهای هنگفت که ریسک گریز هستند تا انتخابات آمریکا دست نگه داشته‌اند.

این تحلیلگر بازار سرمایه با تاکید بر اینکه روند بازار سرمایه تا انتخابات آمریکا نوسانی خواهد بود، گفت: البته شاخص کف بازار که یک میلیون و ۸۰ هزار واحد بود، بیش از این کاهشی نخواهد شد اما ممکن است تا انتخابات آمریکا نیز افزایش چشمگیری نداشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    3 2
    وقتی بورس ما شعور نداره چه ربطی داره به دلار ،در دنیا تا قرنها نمیتونی دولتی رو گیر بیاری که در عرض 3 سال دلار 4/500 رو برسونه به 31000 تومن یعنی خاک
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    2 0
    از ۴ به ۳۰ تومن رسیدن، هنریست که فقط نزد افراد خاصی محفوظ خواهد ماند. رقمی در حدود ۵۰۰ درصد افزایشِ تورمی، کمرشکن که چه عرض کنم خانمان برانداز است. شگفت آورتر آنانی هستند که هرگز خجالت زده نمیشوند، یعنی تا این اندازه بی حیا ..!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس