image-20201012140243-1.jpeg

این موضوع ثابت شده که بررسی های ویدیویی با پویایی بیشتر و بررسی های دقیق تر، می تواند به انتخاب بهتر مشتریان کمک کند.

با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، خودروبانک همواره تلاش کرده تا هموطنان را برای انتخاب بهتر ماشین خود و متناسب با نیاز و سرمایه خود راهنمایی کند. طی سال ها فعالیت، خودروبانک همیشه سعی کرده تا بدون وابستگی به گروه و یا حزب خاصی، تنها توسط علاقه مندان دنیای خودروی اداره شده و نقدهای خود را کاملا بی طرف و صرفا براساس واقعیت های موجود انجام داده است.

خودروبانک این افتخار را دارد که در میان سایت های فعال در حوزه خودرو، به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها و ماشین های بازار ایران به شمار رفته و در کمترین زمان ممکن شرایط لازم را برای بررسی خودروهای جدید فراهم کند و با بررسی دقیق خودرو و انتقال تجربیات به مخاطبان، اطلاعات کافی را در اختیار مخاطبان قرار داده و آنان را در انتخاب بهتر یک خودرو کمک کند.

از آنجایی که خودروبانک تجربه رانندگی با اکثر خودروهای تولید داخل، مونتاژی و یا حتی تمامی خودروهای وارداتی را دارد، از این رو گروه خودروبانک در بررسی خودروهای جدید بازار نگاهی به رقبای موجود هم انداخته و با مقایسه فاکتورهای مختلف فنی و رفاهی و تجهیزات بکار رفته در اتومبیل، شما را در انتخاب بهتر یک خودرو کمک خواهد کرد.

چرا بررسی های تخصصی خودروبانک؟

همانطور که می دانید، خرید یک اتومبیل از گران ترین هزینه های انجام شده در طول زندگی هر فردی به شمار می رود و این خرید برای ایرانی ها بسیار سخت تر بوده و لازم است که سرمایه چند ساله خود را جمع آوری کنند تا شاید امکان خرید حداقل خودروی موجود در بازار را داشته باشند و لازم است که دقت کافی در انتخاب یک خودرو صورت گیرد.

اگر این خرید متوجه بازار خودروهای وارداتی و یا مونتاژی باشد، انتخاب مشتریان بیشتر و متنوع تر خواهد شد و همین موضوع انتخاب شما را سخت تر خواهد کرد. در چنین شرایطی ممکن است تحت تاثیر تبلیغات بسیار زیاد و کاذب، خرید آنان به انتخاب یک اتومبیل نامناسب ختم شود که در ادامه مشکلات فراوانی در زمینه کیفیت، قابلیت های فنی و از همه مهم تر خدمات پس از فروش را به همراه خواهد داشت.

خودروبانک طی سال ها برندهای معتبر اروپایی و آسیایی متعددی از جمله هیوندای، کیا، بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، سمند، جیلی، هوندا، مزدا، سانگ یانگ، نیسان، لیفان و بسیاری از برندهای فعال در بازار کشور را به صورت تخصصی بررسی کرده و در برخی مواقع با کنار هم قرار دادن دو خودروی هم کلاس که دارای امکانات، مشخصات فنی و قیمت تقریبا مشابه هستند، مزیا و معایب آنان را برای مخاطبان توضیح داده تا سرمایه خود را برای انتخاب بهترین گزینه ممکن هزینه کنند.

انتخابی راحت تر با بررسی های ویدیویی خودروبانک

این موضوع ثابت شده که بررسی های ویدیویی با پویایی بیشتر و بررسی های دقیق تر، می تواند به انتخاب بهتر مشتریان کمک کند. حال گروه خودروبانک نیز برای سهولت کاربران و درک بهتر تجربه رانندگی با خودروهای جدید بازار، بسیاری از بررسی های خود را به صورت ویدیویی ضبط کرده و ویژگی های مهم خودرو و مزیت های آن نسبت به رقبای همرده را بهتر و پویاتر مورد بررسی قرار داده است تا در انتخاب بهتر مخاطبان کمک کننده باشد.

گروه خودروبانک این افتخار را دارد که اولین سایت خودرویی کشور است که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت و بررسی دقیق خودروهای جدید، تجربیات خود را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

با خودروبانک از اخبار ایران و جهان باخبر شوید

سعی ما در خودروبانک همیشه بر این بوده است تا مهم ترین اخبار خودرو ایران و جهان را در حوزه خودرو مورد بررسی قرار دهیم. در سایت خودروبانک بخش اصلی به اخبار مهم دنیای خودرو اختصاص داده شده و مهم ترین اخبار ایران، خودروهای جدید معرفی شده توسط خودروسازان جهانی، قیمت های جدید خودرو، قیمت انواع قطعات یدکی و بسیاری از رویدادهای مهم دیگر را تحت پوشش قرار می دهد.

بخش ویژه ای از سایت خودروبانک نیز به صورت اختصاصی بر روی مسابقات فرمول 1 تمرکز دارد و اگر به مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک علاقه مند باشید، پس لازم شد تا حتما سری به خودروبانک بزنید و بخش ویژه موتوراسپرت سایت را پیگیری کنید. در این بخش جدیدترین اخبار، حواشی و تکنولوژی های مربوط به خودروها و مسابقات فرمول 1 مورد بررسی قرار می گیرد و شما می توانید از آخرین جزییات و رویدادهای مسابقات فرمول 1 مطلع شوید.

با مشخصات فنی ماشین ها آشنا شوید و با خودروهای دیگر مقایسه کنید

بخشی به عنوان مشخصات فنی خودروها در سایت https://www.khodrobank.com وجود دارد که به راحتی می توانید تمامی برندهای موجود در بازار ایران را در این قسمت پیدا کنید. بعد از کلیک بر روی برند، تمامی محصولات برند مورد نظر در بازار کشور به شما نشان داده می شود و با کلیک بر روی هر مدل، تمامی مشخصات یک خودرو از امکانات و مشخصات فنی آن گرفته تا مصرف سوخت و شتاب و حداکثر سرعتی که قادر به ثبت آن است، به شما نشان داده خواهد شد.

وقت کافی برای خواندن تجربه های رانندگی سایت و یا دیدن ویدیوهای بررسی و مقایسه دو خودرو با یکدیگر را ندارید؟، به راحتی می توانید با مراجعه به بخش مقایسه خودرو، به ساده ترین شکل ممکن ماشین های مد نظر خود را با یکدیگر مقایسه کنید.

در این بخش پیشنهاداتی از قبل به شما داده شده تا بهتر بتوانید خودروهای هم کلاس، هم قیمت و رقیب در بازار کشور را بشناسید و با یکدیگر مقایسه کنید، اما انتخاب در این بخش برعهده مخاطب بوده و امکان شخصی سازی دارد و به راحتی می توانید خودروهای مد نظر خود را در هر بخشی با یکدیگر مقایسه کنید. این بخش می تواند در افزایش معلومات خودرویی شما بسیار کمک کننده باشد.


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس