عربشاهی:کارمندان وزارت ورزش جای پیشکسوتان را در هیات مدیره پرسپولیس گرفته‌اند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره مثل علیپور و فیاض چه کارایی مفیدی برای پرسپولیس می‌توانند داشته باشند.

به گزارش مشرق، ضیاء عربشاهی در مورد حضور برخی افراد در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و انفعال آنها مقابل مشکلات مالی باشگاه اظهار داشت: اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را وزارت ورزش انتخاب می‌کند، اما خیلی جالب است که در بین این اعضای هیأت مدیره که 5 یا 7 نفر می‌توانند باشند حتی 2 پیشکسوت پرسپولیس در آن حضور ندارد. آن هم در حالی که پرسپولیس با زحمت و تلاش بازیکنان قدیمی هواداران میلیونی پیدا کرد است.

وی تأکید کرد: پیشکسوتانی مثل من برای تیم بازی کردند و قهرمانی آوردند تا این تیم هوادار میلیونی پیدا کرد. آن زمان که پرسپولیس در 20 دقیقه اول دو گل به حریفان می‌زد و تماشاگران به این تیم لقب زلزله را می‌دادند هیچ کدام از اعضای این هیأت مدیره نبودند. حالا چرا نباید دو نفر از اعضای هیأت مدیره از پیشکسوتان باشگاه باشند؟!

بیشتر بخوانید:

عربشاهی: در پرسپولیس نه بازیکن پول می گیرد نه طلبکار/خیانت بازی با هواداران و ندادن پول برانکو است

عربشاهی با اشاره به توانایی‌های بالای پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در بین پیشکسوتان پرسپولیس بازرگانان و بیزینس‌من های قوی وجود دارند که اسم و رسمی زیادی در فوتبال و کشورمان دارند و برای پرسپولیس و تیم ملی زحمت کشیده‌اند. چرا این افراد نباید در هیأت مدیره باشند اما علیپور که کسی او را نمی‌شناسد عضو هیأت مدیره شود. فیاض و علیپور کارمندان سازمان ورزش هستند، واقعا چرا این افراد به عنوان اعضای هیأت مدیره پرسپولیس انتخاب شده‌اند؟ آقای سلطانی‌فر! چرا یکی مثل علی پروین و محمود خوردبین نباید عضو هیأت مدیره باشگاه باشند. پیشکسوتانی مثل اینها لب تر کنند می‌توانند برای پرسپولیس پول بیاورند.

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به گذشته‌های باشگاه عنوان کرد: زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم وزارت ورزشی نبود که بخواهد هزینه‌های باشگاه را بدهد، این هواداران پرسپولیس بودند که هزینه‌های تیم را می‌دادند. الان هم اگر بزرگان و پیشکسوتان تیم در هیأت مدیره باشگاه حضور داشته باشند و حساب بانکی اعلام کنند می‌توانند از هواداران کمک بگیرند، اما آیا هواداران برای علیپور و فیاض چنین کاری می‌کنند؟!

وی در مورد این که اعضای هیأت مدیره مدام از کارگزار باشگاه انتظار کمک مالی دارند بیان کرد: اگر پیشکسوتان خوشنام پرسپولیس وارد هیأت مدیره شوند و بیزینس‌من‌های قوی این تیم به هیأت مدیره بیایند، نیازی به کارگزار نیست. علیپور و فیاض کارمندان وزارت ورزش بودند و اکنون در هیأت مدیره پرسپولیس به دنبال شهرت و اسم و رسم هستند. آنها می‌خواهند برای خود اعتبار کسب کنند، همانطور که عرب و طاهری را کسی نمی‌شناخت. من از هیچ کس نمی‌ترسم، زیرا این نظام و کشورم را دوست دارم، پس خودم حراستی هستم چون کشور و جمهوری اسلامی را دوست دارم.

ضیاء عربشاهی تأکید کرد: علیپور، فیاض و رغبتی و X و Y چه کاری می‌توانند برای پرسپولیس انجام بدهند که من و امثال من نمی‌توانند برای پرسپولیس انجام بدهیم. این افراد به دنبال شهرت و انتشار عکس‌هایشان در سایت‌های خبری هستند.

وی با اشاره به یک خاطره از وزیر ورزش گفت: آقای وزیر یک هفته بعد از حضور در وزارت ورزش با پیشکسوتان پرسپولیس جلسه گذاشت و گفت من حتماً از پیشکسوتان باشگاه استفاده خواهم کرد و ارزش آنها را می‌دانم، اما آقای وزیر! اکنون چرا حداقل دو پیشکسوت پرسپولیس عضو هیأت مدیره این باشگاه نیستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    1 0
    خود وزیر پیشکسوت پرس پولیست هست بسه دیگه چی می خواید؟
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    مگه باشگاه خصوصیه !؟ دولتیه که از دولت نفر انتخاب میشه دیگه ! پول رو دولت بده شما مدیریت کنید ؟ می خواهید یکدفعه بیایید وزارت رو هم بچرخونید بفرمائید دم تو در بده!!!!!
  • رضا IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    1 0
    آقای عربشاهی شما دیگه چرا ابراز ناراحتی می کنید؟ کل دولت و وزیر ورزش تمام قد پشت تیم شماهستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس