کد خبر 1129379
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
فکری و استقلال راه دشواری در پیش دارند/استقلال نیازمند منابع مالی

پیشکسوت آبی پوشان گفت: حضور فکری در استقلال را به فال نیک می گیرم اما واقعیت این است که فکری و استقلال در این فصل مسیری سخت پیش رو دارند.

به گزارش مشرق، علی چینی اظهار داشت: فکری از سرمایه های مربیگری استقلال است و امیدوارم با او طوری رفتار نشود که باز هم شاهد سرمایه سوزی در این تیم باشیم. فکری می تواند آن مربی دلخواه آبی ها باشد منوط به این که حمایت تیم مدیریتی و هواداران را در کنار منابع مالی لازم برای پیشبرد اهداف داشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: حضور یک مربی خوب و داشتن مهره های مورد نیاز برای موفقیت در یک تیم لازم است اما کافی نیست. تیم خوب داخل مستطیل سبز به یک حمایت و پشتیبانی درخور از سوی تیم بیرون زمین نیاز دارد. وظیفه هیات مدیره و به خصوص مدیرعامل در این خصوص بسیار مهم و حساس است. 

بیشتر بخوانید:

عزیزیان: یک استقلالی‌ام و به این تیم تعصب دارم

وی افزود: استقلال به مدیرانی نیاز دارد که مشکلات اقتصادی این تیم را در حداقل زمان ممکن حل کنند. مدیرانی که دستشان در جیب خودشان باشد و شم بالای اقتصادی داشته و بتوانند از حداقل فضا ها بهترین درآمدزایی ها را داشته باشند. نه مدیرانی که چشم شان به کمکهای مردمی یا به دست مدیران وزارت ورزش باشد. این نوع مدیران هرگز استقلالِ کاری ندارند و با آنها مسیر موفقیت منحرف می شود.

چینی بیان داشت: خوشبختانه از اولین روزی که فکری به استقلال آمد فضای خوبی در بین هواداران ایجاد شد و به نظر می رسد که از او حمایت صورت می گیرد. امیدوارم این فضا کماکان وجود داشته باشد و هواداران تا زمان تثبیت فکری در این تیم دست از حمایت بر ندارند.

مربی پیشین آبی پوشان در خصوص دستیاران فکری گفت: همه دستیاران او از جنس استقلال هستند و تیم فنی فکری یکدست استقلالی هستند که این خیلی خوب است. این تیم به جز برهانی در نساجی هم بودند و هماهنگی کاملی دارند و می توان به آنها امیدوار بود.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص حضور مظلومی روی نیمکت بیان داشت: پرویز خان خودش سالها سرمربی استقلال بوده و از بهترین نفرات فنی است و حضورش روی نیمکت به این تیم وزن می دهد. او در سن و سال خوبی قرار دارد و گزینه ای مناسب برای سرپرستی است. 

چینی در ادامه خاطرنشان ساخت: امیدوارم حتی اگر در هفته های ابتدایی فصل تیم نتایج دلخواه را نگرفت هواداران همانطور که از استراماچونی تا زمان تثبیت حمایت کردند و به او زمان دادند، از حمایت فکری هم دست بر نداشته و این زمان را برای او هم قائل شوند. اعتماد به فکری اتفاق خوبی بود که از سوی مدیریت استقلال رخ داد و حالا نوبت هواداران است که به او اعتماد کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس