پیروانی: مطالبات برانکو باید زودتر پرداخت می‌شد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس اصلا خوب نیست. مدیران قبلی باشگاه باید زودتر از اینکه کار دلار به اینجا بکشد، مطالبات برانکو پرداخت می‌کردند.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل باشگاه پرسپولیس در پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: برانکو قابل احترام است. او برای پرسپولیس زحمت کشیده و قهرمانی آورده است. این وظیفه باشگاه بود که پول او را بدهد.

وی افزود: باید این اقدام در زمان دلار ۳ هزار تومانی صورت می‌گرفت و پول برانکو پرداخت می‌شد نه دلار ۳۰ هزار تومانی. باشگاه در حال تلاش است. همه باید دست در دست هم دهند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: مدیران قبلی هم به خودشان بیایند. آنها باید زمانی که دلار ۳ هزار تومان بود این پول را پرداخت می‌کردند و اجازه نمی‌دادند که کار به اینجا کشیده شود اما هنوز هم دیر نیست و باید همه دست در دست هم دهیم تا این مشکل برطرف شود. در مجموع می‌گویم که شرایط خوبی را شاهد نیستیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاج اصیل اریایی IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 1
    مهلقا خانوم یک تیمی که کل حکومت پشتشه میگه شرایط مساعد نیست حالا فکرش کنید همان حکومت الان چهار ساله دارد جامهای تیم تاج به یغما می برد وبه تیم لنگ پیش کش می کند پس ببینید اوضاع تاج را به چه اندازه خراب کردن ،،،مهلقا خانوم مشکلی نیست دلار هر چه می خواهد بالا برود بابا مسعود با فروش باشو ویرانگر مهندس تونل ساز برای لنگ هست تا گندهای لنگییا را ماس مالی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس