مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس: پرونده شکایت النصر به فیفا مربوط نمی‌شود/ برای میزبانی فینال امروز نامه می‌زنیم

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص پرونده طلب برانکو، شکایت النصر و عیسی آل‌کثیر ارائه کرد.

به گزارش مشرق، امیرعلی حسینی در خصوص موضوع پرداخت مطالبات برانکو و خطراتی که در این مورد پرسپولیس را تهدید می‌کند، اظهار داشت: مدیریت قول داده قبل از اینکه بخواهد خطری متوجه باشگاه شود این وجه را پرداخت کنند. سوال بود که آیا خطر کسر امتیاز یا سقوط به لیگ پائین‌تر وجود دارد؟ آنچه در رأی نوشته شده بسته شدن پنجره تا روز پرداخت است.

وی افزود: یعنی روزی که پول پرداخت می‌شود پنجره باید باز شود آیا اینکه کسر امتیازی باشد یا نه در حوزه کار من نیست که بخواهم اظهار نظر کنم ولی بر اساس یازده سالی که در باشگاه بودم، وقتی حکمی می‌آید فیفا قبل از آن مهلتی در حدود یک ماه تا 45 روز می‌دهد و بعد از آن پنجره شما بسته می‌شود. اگر دو پنجره بسته شد و باشگاه به تعهداتش عمل نکرداتفاقات بعدی می‌افتد. ولی ما چنین مکاتبه‌ای نداشته‌ایم. 

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه وکیل برانکو اعلام کرده امروز مهلت پایانی پرسپولیس بوده و جریمه‌های سنگین‌تر اعمال می‌شود:‌ من در رسانه‌ها خواندم اما چیزی برای من نیامده است. هیچ مکاتبه‌ای از فیفا نشده که مهلتی بگذارند اگر شما تا این روز پول را ندهید به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کنید.

وی تصریح کرد: ما یک رأی در 22 مرداد داشتیم. یک‌ماه به ما فرصت داده بودند. با توجه به 31 روزه بودن مرداد، می‌شد روز 21 شهریور. می‌گویند روز ابلاغ حساب نمی‌شود، گیریم 22 شهریور. در 22 شهریور این پول پرداخت نشد، چند روز بعد از آن وکیل برانکو اعلام کرد و پنجره ما را بستند. ولی در رأی تنها چیزی که نوشته شده تا روز پرداخت است. وقتی پول پرداخت شد ان‌شاالله پنجره باز می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

وضعیت بد مدیریت پرسپولیس بخاطر بی‌لیاقت‌هاست

حسینی در مورد اینکه فیفا به خاطر شکایت النصر از پرسپولیس مدارک خواسته اظهار داشت: فیفا از ما چیزی نخواسته و به فیفا هم مربوط نمی‌شود. ما در بازه زمانی مشخصی در سازمان لیگ قراردادها را به ثبت رساندیم و خود AFC هم یک هفته قبل از اولین بازی پنجره را می‌بندد و شما نمی‌توانید آپلود کنید. ما در زمان مهلت قانونی که داشتیم کلیه موارد را به فدراسیون فوتبال تقدیم کردیم و آن‌ها هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند. دو مدرک از AFC داریم که یکی از آن‌ها IDکارت بچه‌ها است.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در مورد مساله ممنوعیت حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این در رأی فیفا نیست ولی چیزی که در کتاب قانون نوشته، مرحله اول تذکر و توبیخ رسمی است، بعد از آن بسته شدن پنجره است، بعد آن کسر امتیاز، بعد از آن سقوط به لیگ پایین‌تر و بعد از آن محروم شدن فدراسیون‌های ملی از بازی‌های فیفا است. ان‌شاءالله به محض پرداخت پنجره باز می‌شود. 

حسینی در مورد اینکه فیفا برای اعمال تنبیهات، ترتیبی قائل نمی‌شود گفت: ما رأی کمیته انضباطی را داریم که بالاترین مرجع در فیفا است از کمیته وضعیت بازیکنان و شورای حل اختلاف هم بالاتر است. در رأی به صراحت آمده به محض اینکه پول را ندهید پنجره بسته می‌شود و این اتفاق افتاده، تخفیفی هم تا به حال نداده‌اند و سر یک ماه پنجره ما را بستند.

وی در خصوص پرونده عیسی آل‌کثیر اظهار داشت: روال این پرونده به این ترتیب است که وقتی اعتراضی دارید باید آن را اعلام کنید و بگویید شرح تفصیلی رأی را می‌خواهیم. ما این کار را انجام دادیم و منتظریم شرح تفصیلی بیاید. وقتی بیاید آن را مطالعه می‌کنیم تا سه روز بعد که اعتراضمان را رسما اعلام و ثبت می‌کنیم. در پنج روز بعدی باید لایحه تکمیلی به همراه مدارک و ضمائم را به AFC تقدیم کنیم. 

حسینی در مورد مساله وحید امیری اضافه کرد: ‌تا الان چیزی نداده‌ایم. کاری که کردیم از فدراسیون فوتبال استعلام گرفتیم ببینیم با توجه به اینکه قوانین در مورد این موضوعات در خصوص دو بازی رفت و برگشتی بوده، ما فقط یک نامه به فدراسیون دادیم و درخواست کردیم این موضوع را پیگیری کنند چون آنها با AFC مستقیم در ارتباط هستند اما خودمان مستقیم با AFC مکاتبه نکردیم. 

وی در مورد درخواست میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما درخواست میزبانی ندادیم ولی این کار را امروز انجام می‌دهیم. من امروز نامه آن را ارسال می‌کنم اما قبل از اینکه بازی‌های مرحله گروهی شروع شود از همه فدارسیون‌های شرکت کننده پرسید که آیا شرایط میزبانی را دارید یا خیر که قطر این شرایط را داشت. گفته بودند در غرب آسیا برگزار می‌شود و زمانش را اعلام می‌کنند. تا به حال که چیزی نگفتند. ما نامه میزبانی در فینال را زده‌ایم اما احتمال آن را زیاد نمی‌دانم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    چرا. به هواداران فهیم استقلال خیلی مربوط می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس