عکس/ جلسه شورای انقلاب فرهنگی

رئیس‌جمهور گفت: دستگاه‌های مسئول هرگونه ناهماهنگی در رویه‌های اداری در روابط تجاری و اقتصادی با همسایگان را برطرف کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید کرد: دستگاه های مسئول موظفند رفع موانع اداری در روابط تجاری و اقتصادی با همسایگان را در اولویت کاری خود قرار دهند و هر گونه ناهماهنگی در رویه های اداری را برطرف کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه در شرایطی که سخت‌ترین تحریم‌ها به کشور تحمیل شده، سعی شده ظرفیت‌های صادرات غیرنفتی ارتقاء یابد، تصریح کرد: گمرک مکلف است ارزش محصولات صادراتی شرکت‏‌های پتروشیمی را بر مبنای ارزش پایه صادراتی متناظر اعلامی که به صورت هفتگی توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام می شود، محاسبه کند.

بیشتر بخوانید:

دولت روحانی رکورددار تورم در ۶۰ سال گذشته است

در این راستا به منظور ایجاد مدیریت واحد در راستای انسجام بخشی به امور پایانه های مرزی کشور مدیریت این پایانه ها، همچون پایانه های هوایی و دریایی به وزارت راه و شهرسازی محول شد.

وی با تاکید بر تامین نیازها و کمبودهای فنی و اداری در این زمینه افزود: وزارت اقتصاد مکلف است با تسریع در رفع نیازها و تامین تجهیزات گمرکی در گمرکات مرزی امکان ترخیص هر چه سریع تر کالاها را فراهم کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    نه ماه مونده !ـتازه یاد همسایه های افتادی ؟!
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    اقای رییس جنهوراشتباه کردیم رای دادیم بهت شما مملکت را رها کردی دردولت شما دزدان زیادی درپست ومقام هستن هیچ کاری برای مانکن خواهشا هرموقع خواستی کاری کنی دلار رفت بالاترفقط زودتر برو
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 1
    لطفاً دقت بفرمایید اینکه ریاست محترم جمهوری فرموده اند "دستگاه های مسئول موظفند رفع موانع اداری در روابط تجاری و اقتصادی با همسایگان را در اولویت کاری خود قرار دهند و هر گونه ناهماهنگی در رویه های اداری را برطرف کنند" بعد از 7 سال و نیم از آغاز مسولیت ایشان است که به این نتیجه رسیده اند. در جریان یک نبرد چند ساله و تمام عیار اقتصادی با بزرگ ترین قدرت های جهان به یک نکته دقیق و بسیار مهم رسیدند. این رهنمود را نباید دست کم بگیریم. کلی فکر کرده اند و تجربه اندوخته اند تا این فرمایش را صادر کنند. حیف که ما قدر ایشان را آن طور که باید و شاید نمی دانیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس