سردار رمضان

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تاکید بر مقابله با سوخت قاچاق، مواد مخدر و صید غیرمجاز ترال در خلیج فارس گفت: در نیمه نخست امسال ۲.۷ تن صید «تِرال» با تلاش منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کشف شد.

به گزارش مشرق، سردار رمضان زیراهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر یکی از مأموریت‌های مهم منطقه دوم نیروی دریایی سپاه را مقابله با قاچاق دانست و اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه علاوه بر مأموریت‌های ذاتی خود، در مقابله با سوخت قاچاق، مواد مخدر و صید ترال از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

وی، با اشاره به کشف سوخت قاچاق در نیمه نخست امسال تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال با تلاش نیروی دریایی سپاه یک میلیون و 200 هزار لیتر سوخت قاچاق در مراحل مختلف از قاچاقچیان کشف کرد و با حکم قضایی تحویل پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر شد.

بیشتر بخوانید:

 فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کشف و معدوم مشروبات الکلی را از دیگر فعالیت‌ها مقابله با قاچاقچیان در خلیج فارس دانست و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال 130 کیلوگرم مواد مخدر با تلاش شبانه‌روزی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کشف و تحویل مراجع انتظامی و قضایی شد.

سردار زیراهی ممنوع بودن صید ترال در خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به ممنوعیت صید ترال در خلیج فارس،  نیروی دریایی سپاه، برای مقابله با اینگونه صید در تمام فصول سال برای حفظ ذخایر آبزیان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

وی، بیان کرد: در نیمه نخست امسال 2.7 تن آبزیان صید «تِرال» با تلاش منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کشف و با صدور حکم قضایی با متخلفان برخورد و محموله  قاچاق برای توزیع میان نیازمندان تحویل نهادهای کمیته امداد و بهزیستی استان بوشهر شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    خدا قوت.
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      2 0
      ی حمایتی هم باید از ماهیگیران بشود ..که راحت مورد تعرض همسایگان نامرد قرار نگیرند ....نباید جان ایرانی مفت باشد ....!!
  • علی IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 2
    صید ترال کشف شد؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه خلیج فارس زیر نظر شما نیست؟؟؟ چطور بعد صید فهمیدید و کشف شد؟؟ چطور قبل صید جلوی کشتی رو نگرفتین
  • نادرسیاه بلوچ زاده باهی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 1
    زنده باد اسلام زنده باد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت بر کفران وغلامان آمریکایی شیطانان لعنت
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    اون موقع که در برجام،مملکت رو می فروختند باید مقابله جدی می شد...
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    صید ترال غیر قانونی و نابود کننده ذخایر زیستی خلیج فارس و کل دریا هست که توسط کشتیهای چینی داره انجام میشه بارها مچ شون رو گرفتن حتی فرماندار هم بود در یک مورد چرا پای این چینی ها رو نمیبرن از آبهای ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس