وضعیت قرمز باشگاه پرسپولیس بخاطر دو بازیکن

باشگاه پرسپولیس بابت پیشنهادات قطری دو بازیکن خود تحت فشار شدید هواداران قرار گرفته است

به گزارش مشرق، شجاع خلیل زاده و بشار رسن پس از عملکرد موفق در رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا مشتریان قطری پیدا کردند تا با وجود قرارداد با سرخپوشان پایتخت به بررسی این پیشنهادات بپردازند.

خلیل زاده طبق قرارداد خودر در صورت جدایی از پرسپولیس باید مبلغ ۴۰۰ هزار دلار واریز کند اما هیات مدیره باشگاه با اضافه کردن متمم مالی به قرارداد او موافقت کرده اند تا از فشار هواداران برای حفظ این بازیکن خارج شوند.

همچنین بشار رسن نیز در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و عدم دریافت مطالبات خود می تواند قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند. از این‌رو باشگاه در نظر دارد طلب بشار را زودتر از موعد مقرر پرداخت کند تا از این تیم جدا نشود.

دو بازیکنی که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز با جدایی آنها مخالف است تا بتواند از هر دو نفر در رقابت های فصل آینده استفاده کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    ببینیم بلایی که هر سال سر استقلال میاد امسال با توجه به بالا رفتن فشار افکار عمومی سر پرسپولیس هم میاد یا باز هم بازیکنا با آپشن های نجومی حفظ میشن!!! وقتی بازیکنای پرسپولیس تو 8 تا بازی که هر 3 روز انجام شده، از دقیقه یک تا نود پرس میکنن و یا بازیکناش در جا اندازه کریس رونالدو میپرن معلومه که مشتری هم پیدا میکنن!!! معلوم نیست بابا مسعود این مکمل ها رو از کجا براشون وارد میکنه! یاد فرهاد مجیدی که توی سی و پنج سالگی همه رو لوله کرده بود، افتادم!!!
  • ho3ein021 IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    الان باشگاه پول نداره، اشتباه میکنه باشگاه. ۴۰۰ هزار دلار خلیل زاده و ۳۰۰ هزار دلار بشار میدن تا جدا بشن. همینو میتونه بگیره بده جای طلب برانکو. وقتی پول نداری چاره ای نیست
  • نفس خلیل زاده IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    2 0
    شجاع و بشا عزیز عاشقتونم چه خوبه که باهامون هستید....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس