کد خبر 1129007
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
رونمایی از 2 مشتری قطری رسن/ خیز باشگاه‌های عربی برای شکار هافبک پرسپولیس

یک رسانه عراقی اسامی دو باشگاه قطری خواهان جذب هافبک پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس این روزها خواستار پرداخت مطالباتش است. او ماه گذشته قراردادش را با سرخ پوشان تمدید کرد ولی بندی در قرارداد جدیدش وجود دارد که در صورت پرداخت نشدن ۱۲۰ هزار دلار از مطالباتش تا امروز (۲۰ مهر) این بازیکن می تواند به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند.

سایت اسپورت عراق خبر داد رسن، هافبک ملی پوش عراقی و عضو پرسپولیس امروز (یکشنبه ۲۰ مهر) منتظر است تا تکلیف پرداخت مطالباتش مشخص شود و در صورت عدم پرداخت مبلغ موردنظر این بازیکن، قراردادش را فسخ می کند.

بیشتر بخوانید:

بشار رسن با تیم قطری قرارداد بست؟

این رسانه عراقی از اسامی باشگاه‌های قطری که به دنبال شکار هافبک پرسپولیس هستند، پرده برداشت و نوشت: الریان و العربی دو مشتری جدی رسن هستند. وی در صورت عدم پرداخت مطالباتش، این بازیکن راهی یکی از این تیم های قطری می شود.

العربی در این فصل مهرداد محمدی و مهدی ترابی را در ترکیب خود دارد. رسن در صورت انتقال به این تیم دوباره همبازی ترابی می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    استقلال نیست که آخر هر فصل ستاره هاش با قراردادهای دلاری فراری بشن. دوستان با آپشن های آنچنانی تیم رو حفظ میکنن و یا تو یه هفته قبل از بسته شدن پنجره 8 تا از ستاره های لیگ رو میخرن!!! پول هست نگران نباشید. در ضمن هر کی بره و بیاد مهم نیست این تیم با امکاناتی که داره از دقیقه 1 تا نود اونم تو 8 تا بازی که هر سه روز انجام شده تیم حریف رو پرس میکنه! بازیکناش درجا اندازه قد یه آدم میپرن! تیم داریم در حد بارسلونا! ممنون از بابا مسعود و اسحاق جان سنگ تموم گذاشتن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس