کد خبر 1129012
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
ستاره 145 میلیونی بارسا یک سال است گل نزده/ باید کومان او را از ترکیب بیرون بگذارد+فیلم

ستاره فرانسوی بارسلونا که مورد خشم ریاست باشگاه نیز قرار گرفته، آماری بسیار ضعیف در یک سال اخیر را به ثبت رسانده است.

به گزارش مشرق، علی‌رغم اینکه منچستریونایتد در تابستان قصد داشت تا به صورت قرضی ستاره فرانسوی بارسلونا را به اولدترافورد بیاورد ولی «عثمان دمبله» در جمع بازیکنان کومان ماندنی شد.

علت عدم توافق بارسا و منچستریونایتد نیز، شکل انتقال بود که بارسایی‌ها می‌خواستند این انتقال دائمی باشد ولی سران منچستریونایتد تنها به انتقال قرضی علاقه داشتند. البته خود بازیکن نیز از رفتن به منچستر سر باز زد و همین باعث شد تا خشم سران بارسلونا را برانگیزد.

اما چرا بازیکنی که جزو گران‌قیمت‌ترین خریدهای دنیاست، در لیست فروش قرار گرفته است؟

در تاریخ ۲۴ آگوست ۲۰۱۷ (۲ شهریور ۹۶) بوروسیا دورتموند سرانجام رضایت داد تا عثمان دمبله راهی بارسلونا شود. تیمی که به تازگی با رفتن عجیب نیمار با ۲۲۲ میلیون یورو همراه بود و بارسا زمانی برای مذاکره برای خریدهای مدنظرش نداشت.

بیشتر بخوانید:

دمبله با بی‌انضباطی جدید، جنجال‌ساز شد

باخت ۵ بر یک مقابل رئال مادرید در ۲ بازی سوپرکاپ باعث شد تا سران آبی‌اناری‌ها با ترس از رفتن نیمار مجبور شوند تا ستاره‌های در دسترس آن زمان را خریداری کنند. البته خرید دمبله نیز به آن آسانی‌ها نبود و سرانجام دورتموند با مبلغ پیشنهادی فراوان باشگاه بارسلونا به این موضوع رضایت داد. وی با ارزش ۱۰۵ میلیون یورو به اضافه ۴۰ میلیون یورو از آلمان به اسپانیا آمد.

این ستاره در دورتموند درخشان بود و شمایلی از یک بازیکن آینده‌دار را داشت ولی به بارسلونا که آمد، تنها در چند بازی توانست آن درخشش را به منصه ظهور برساند. البته عده‌ای عقیده دارند که مصدومیت‌های مکرر و عدم توانایی کادر فنی باعث شده تا دمبله ندرخشد.

او در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ مهر ۹۸) آخرین باری بود که برای بارسا گلزنی کرد. جالب است بدانید در انتهای آن بازی که با پیروزی ۴ بر صفر مقابل سویا به پایان رسید، این بازیکن از سوی متئو لاهوز، داور بازی کارت قرمز مستقیم گرفت.

او در مجموع ۷۵ بازی طی ۳ فصل انجام داده و ۱۹ گل به ثمر رسانده است. در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ او بهترین فصلش را برای بارسا به ثبت رسانید و توانست در ۴۲ بازی به میدان برود. البته مشکل انضباطی نیز دمبله کم نداشت و در بسیاری از تمرین‌ها دیر به اردو می‌رسید.

او حتی در آخرین اتفاقات باشگاه که رسانه‌ها آن را منتشر کردند، از رفتن سمدو بسیار ناراحت شده است. علتش این است که نلسون یار اصلی او در بازی پلی‌استیشن بوده و از این موضوع ناراحت شده است.

ریوالدو در مصاحبه با مارکا در خصوص این بازیکن گفت: او مرتباً مصدوم می‌شود، دیر به تمرینات می‌رسد و باید تغییر کند. باید کمی از خود احساس مسئولیت نشان دهد. دمبله یک قدم برای بارسلونا برای اینکه بتواند دوباره در زمین بدرخشد انجام نداده است. آن هم با توجه به تلاش‌های زیادی که باشگاه بارسلونا برای خرید او از دورتموند انجام داد.

ستاره اسبق بارسلونا اظهار داشت: کوتینیو و آنسو فاتی که مورد اعتماد رونالد کومان هستند به مراتب عملکردی بهتر از دمبله دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    3 6
    این برزنگی معادل 6000 میلیارد تومن پول از باشگاه گرفته اما هنوز یکساله نتونسته توپ قل قلی پلاستیکی رو وارد دروازه کنه !!! اینه فوتبال
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      2 3
      مگه نژاد پرستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس