افتتاح طرح‌های ملی روستایی و عشایری با دستور روحانی

آقای روحانی بهتر است بعد از ۷ ماه، از پشت محفظه شیشه‌ای بیرون بیاید.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: وب‌سابت الف با اشاره به قرنطینه‌نشینی مطلق رئیس‌جمهور نوشت: طی چند روز گذشته دو خبر توجه محافل خبری را به خود جلب کرد. خبر اول؛ امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه در حاشیه بازدید خود از یک مرکز خیریه کودکان در پاریس با کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان مجاور که به خیابان آمده بودند و انتقادات و گلایه‌هایی در نحوه مواجهه با کرونا داشتند گفت‌وگو کرد.

خبر دوم؛ دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در بخش بیماران کرونایی‌ها در بیمارستان امام خمینی ضمن عیادت از بیماران، با کادر پزشکی و درمانی بیمارستان گفت‌وگو و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت. اما اعلام شد جلسه مهم سران سه قوه لغو شد و متاسفانه سخنگوی دولت در توجیه این تصمیم اعلام کرد که این جلسه توسط آقای روحانی لغو شده و علت آن هم این بود که شاید آقای دکتر قالیباف مبتلا به کرونا شده باشند و ممکن است آقای رئیس‌جمهور مبتلا شوند. بدیهی است در صورت تشکیل نشست سران سه قوه که جلسه مهمی برای پیشبرد امور کشور است تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌ای بیش از حد مجاز هم قابل انجام بود و هیچ خطری جان عزیز آقای رئیس‌جمهور را تهدید نمی‌کرد.

رئیس‌جمهور ما در هفت ماه گذشته که کرونا در کشور شایع شده خود را در یک محفظه شیشه‌ای قرار داده و به هیچ وجه از داخل اتاق ریاست‌جمهوری و منزل خودشان خارج نشده و همه دیدارها و ملاقات‌ها در این مکان انجام شده است.

نه در سمیناری شرکت کرده‌اند، نه به سفر استانی رفته‌اند و نه حتی در جلسات مجلس شورای اسلامی که باید از وزیر معرفی شده خود دفاع می‌کردند حضور یافته‌اند، فقط با این توجیه که جان عزیز ایشان در امان بماند.

ما به اهمیت جایگاه ریاست‌جمهوری واقفیم، اما مگر جان ایشان از جان صدها نفر از کادر پزشکی بیمارستان‌های کشور عزیزتر است! واقعا این نوع از حکمرانی و اداره امور قابل افتخار و پذیرش است؟ مدلی که در آن همه مردم، دانش‌آموزان، معلمان، کادر پزشکی به حضور عادی در جامعه همراه با رعایت پروتکل‌های ابلاغی دعوت می‌شوند؛ اما رئیس‌جمهور حاضر است پیشبرد امور کشور را معطل گذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    17 0
    ان شاالله دادگاه محاکمه بیان.....
    • US ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      6 0
      اول استیضاح بعدمحاکمه
  • بنده خدا IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    حکایت این ضرب المثله : مرگ خوبه اما برای همسایه، آخه کسی که رئیس جمهور یه کشور میشه و از درد مردم اون کشور خبر نداره و اصلا براش مهم نیست میتونه مشکلات مردم رو حل کنه، مردم باید برن سر کارهاشون تو این شرایط سخت کرونا اما ایشون تو خونه موندن مبادا کرونا بگیرن، اینم از رئیس جمهور مردمی، خودمون رو علاف چه کسایی کردیم
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 1
    به قول حاج قاسم مدیریت نباید برو باشه. باید بری وایسی بگی بیا. تربیت شده ی کتب بیگانه که باشی غیر از این انتظاری نیست.
  • علی IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    11 0
    حیف از مرگ برای اصلاح طلبها
  • خداپرست IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 0
    این مملکت اگر بخواد چنین افرادی را در رأس قوه مجریه داشته باشه، همون بهتر که اصلاً رئیس جمهور نداشته باشه
  • محسن IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    6 0
    من که ازش نمیگذرم...بیچارمون کرد...خدا از سر تقصیراتش بگذره
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      7 1
      چرا خدا از تقصیراتش بگذره؟؟!! باید بگی نگذره. همچنین اونهایی که بعد از دیدنِ 4 سال عملکرد روحانی و وعده‌هاش، در انتخابات بعدی هم بهش رأی دادن، باید فردای قیامت پاسخگو باشن.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 0
    اگر استدلال جاهلانه روحانی درست بود نمی بایست که فرمانده هان جنگی در خط مقدم بروند و با دشمن جنگ کنند- ائمه اطهار ( علیهم السلام) همیشه در خط مقدم بودند و جان خود را عزیز تر از جان مردم و سپاهیان نمی دانستند--- این هست نتیجه اعتماد به اشراف زادگان و مرفهین بی درد.... ودر واقع از ماست که بر ماست
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    این درد دندان را تا کی باید تحمل کرد؟
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    از وقتی که تو آمدی بی چاره گشته ایم------ چون شانسی اومدی و بد شانسی ما اضافه شد- غوزی به غوزهای ما اضافه شد--- روز نه شبی به شبهای ما اضافه شد------ قلب من از سنگینی سیمان درد می کند---- راکتور که رفت مشکلات هم اضافه شد----- طرح سلامتت چه بیداد می کند -- مشکل که حل نشد کرونا هم اضافه شد
  • علی سرخه IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    خداازش نگذره پدرمردم دراومد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس