کد خبر 1127795
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
جریان تحریف با اسم رمز پروتکل - کراپ‌شده

روحانی حق داردبرای شرکت در جلسه سران تصمیم بگیرد اما هر تصمیمی که می‌گیرند اگر با واکنش مردم روبروی شود، دلیل حمله همه‌جانبه مسئولین و رسانه‌های وابسته به دولت به اقدام وظیفه مندانه رئیس مجلس نمی شود.

به گزارش مشرق، محمد سعید احدیان دستیار سیاسی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در یادداشتی نوشت:

پس از نظارت میدانی رئیس مجلس، جریان تحریف فعالیت خود را برای زیر سوال بردن آن با اسم رمز «پروتکل» آغاز کردند. پیام‌هایی پی در پی توسط مسئولین و تقریبا تمام انبوه رسانه های وابسته به دولت از ایرنا و برنا گرفته تا ایران و ایران آنلاین تولید شد تا در فضای عمومی اینطور جا بیندازند که در این نظارت، پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده است.

دکتر زالی، فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران در این نظارت حاضر بودند و خود در پایان این بازدید، رعایت شدن پروتکل‌ها را تایید کرده اند. علاوه بر آن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس بیمارستان امام و سرپرستار بیمارستان نیز خود بر اجرای پروتکل‌ها نظارت داشته اند و خود نیز با همان تجهیزاتی وارد بخش مراقبت‌های ویژه شده‌اند که رئیس مجلس آن را رعایت کرده است.

اگر در فیلم‌ها نیز مشاهده کنید، پرستاران و پزشکان حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه نیز خود با رعایت همان پروتکل‌ها روزی یک شیفت در بخش حاضر هستند. خبرنگاران صدا و سیما نیز که هر از چندگاهی گزارش‌هایی از بخش‌های مراقبت ویژه تهیه می‌کنند با همان پروتکل و همان تجهیزات استفاده شده در بخش حاضر می‌شوند. حال آقای قالیباف باید چه پروتکل دیگری را با نظارت چه کسانی جز فرمانده ستاد مبارزه با کرونای تهران و رئیس بیمارستان رعایت کند؟ بحث رعایت نشدن پروتکل‌ها کاملا انحرافی و دروغین است.

رسانه های دولتی و حامی آنها که بی بی سی و ایران اینترنشنال نیز به آنها پیوسته بود برای هدف خود به تحریفی عجیب نیز روی آوردند و به تحریف سخنان خانم دکتر محرز روی آوردند از خانم دکتر محرز می‌پرسند آیا در شرایط تشدید کرونا باید جلسه سران قوا هم تعطیل شود؟ ایشان می‌گویند اگر در آنجا هم مثل بقیه جاها تجمع صورت می‌گیرد بله باید تعطیل شود ایشان ادامه می دهند که حتی مجلس نیز باید تعطیل شود و اصولا همه تجمعات باید تعطیل شود.

در چند دقیقه، رسانه‌های داخلی و خارجی را به خط می‌کنند تا اینطور القا کنند که دکتر محرز، لغو جلسه در پی نگران شدن جناب رئیس جمهور از ابتلا به کرونا به دلیل نظارت میدانی رئیس مجلس را تایید کرده است در حالیکه روشن است  ایشان به طور کلی با برگزاری این جلسه آنهم اگر تجمع صورت می گیرد مخالفت کرده اند و سخنی ناظر به نظارت میدانی آقای قالیباف ندارند این  در حالی است که اصل برگزاری جلسۀ سران قوا مورد توافق سران سه قوه بوده است همچنین روشن است که نمایندگان مجلس یازدهم مثل دیگر مردم ، حاضر به تعطیلی یک روز مجلس نشده اند و نخواستند بین آنها و مردم عادی فرقی وجود داشته باشد.

از سوی دیگر، باید توجه داشت که این قبیل مخالفت‌ها و بهانه‌تراشی‌ها ریشه‌هایی در منطق مدیریتی افراد دارد و به این مورد یا آن مورد خاص برنمی‌گردد. برخی چنان با تعجب از به خطر افتادن جان مسئولان می‌نویسند و چنان با آب و تاب بیانیه صادر می‌کنند که مسئولان حق ندارند! به دل خطر بروند که انگار هنوز در سالهای قبل از انقلاب زندگی می‌کنند و اصلا چیزی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شیوه‌های فرماندهی شریف‌ترین و متخصص‌ترین مدیران انقلابی این کشور نشنیده‌اند.

شهید بهشتی به روشنی در مورد مدل مدیریتی در جامعۀ اسلامی سخن گفته است: « آن روزی فساد در جامعه رسوخ می‌کند و زمام داران به صورت بت درمی‌آیند که رابطه مردم با مسئولان بریده شود. در فقه اسلامی، حجاب یعنی فاصله بین مردم و مسئولان، حرام مطلق است. ننگ بر جامعه‌ای که روی کاکل زری یک آدم بچرخد. کسی که از جان خودش می‌ترسد نباید زمام‌دارد شود. اینها در جامعۀ اسلامی دگم است و هیچ قابل انعطاف نیست». این همان منطقی است که رهبر فعلی انقلاب در زمانی که مسئول اجرایی کشور بودند ، در خط مقدم دفاع مقدس زیر شدیدترین آتش و گلوله بودند.

هر قدر هم بخواهند برچسب تبلیغاتی به اقدام آقای دکتر قالیباف بزنند اما این یک واقعیت است کادر درمان در این چند ماه از کم توجهی به آنها خسته شده است نه از بودجه یک  میلیارد یورویی چیزی دیده است و نه فشار کاری اش کمتر شده است تمامی کادر درمان حاضر در بیمارستان امام، یکصدا باور داشتند که حضور قالیباف در بیمارستان و با همان تجهیزاتی که پرستاران و پزشکان در اختیار دارند، مغتنم و امیدآفرین است و بازتاب ها از بیمارستان ها برخی نقاط کشور نشان می دهد که این همدلی و حضوردر خط مقدم یک مسئول تاثیر بسزایی در امیدآفرینی به آنان داده است که انشاءالله با همراهی مسئولین اجرایی بتوان مطالبات به حق آنان را نیز پاسخی مناسب داد.

در نهایت مسلّم است که رئیس جمهور خود حق دارند برای شرکت در جلسه سران تصمیم بگیرند اما هر تصمیمی که ایشان می گیرند اگر با واکنش مردم روبروی می شود، دلیل حمله همه جانبه مسئولین و رسانه های وابسته به دولت  به اقدام وظیفه مندانه رئیس مجلس نمی‌شود.

اقدام آقای قالیباف هیچ تعریضی به آقای رئیس جمهور نداشت و فقط یک نظارت میدانی بود این آقای روحانی بودند که با تصمیم به عدم شرکت، این فضای انتقادی را علیه خود فعال کردند و اکنون نیز با عبارت هایی توهین آمیز شخصا وارد ماجرا شدند./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    7 0
    اقایون اصلاح طلب شما خواهید مرد ما هم می میریم. و خواهند دید در مورد هر کسی چطور قضاوت خواهد شد. لعنت بر همه ی دشمنان ایران.
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    7 0
    هشت سال با تبخیر امید مساوی با خرابی هشتاد سال جنگ داخلی
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    9 0
    رئیس جمهور ترسو است از عصبانی شدن کدخدا می ترسد از اخم اروپا می ترسد از کرونا می ترسد حتی از دید و بازدید رقبای سابق خودش هم می ترسد .بنده خدا انگار هر شب کابوس می بیند :)
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    5 0
    ایا بعداز پایان ریاست جمهوری اقای روحانی هم پرونکل باید رعایت شود پس حقوق ضایع شده ملت وامت اسلامی کجای پروتکل قرار دارد حتما در همه موارد باید پروتکل رعایت شود پس انقلاب اسلامی کجای پروتکل قراردارد هسته ای کجای پروتکل است حقوق ضایع شده این ملت کجای دستور العمل قراردارد این ملت رعیت روحانییند این ملت حقی درنظر گرفته شده است .
  • عبدالله مومن IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    3 0
    چون اسکاتلندی در فکر ادامه بفیه زندگی ننگین خود در وطنش . اسکاتلند است. صلاح نیست که جان خود را با کرونا به خطر اندازد و دنیای نقد خود را به آخرتی که به آن اعتقاد ندارد مبادله کند
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    3 0
    قصه اثبات حاکمیت طبقه ی ارباب و اشراف تازه است و بس .. اگر مردم مطلب ساده را درک کنند دردهای شان کم و این اشتباه تاریخی تحت نام های دیگر تکرار نخواهد شد
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    3 0
    #محاکمه مسئولین ناکارامد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس