واکنش شدید شهرخودرو به مذاکره با کادر و بازیکنان تحت قرارداد

عضو هیات‌مدیره باشگاه شهرخودروی خراسان به مذاکره غیرحرفه‌ای باشگاه‌های لیگ‌برتر با مربیان و بازیکنان تحت قرارداد این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، مقصود خدایی عضو هیات مدیره باشگاه شهرخودرو خراسان به خبر مذاکره غیرقانونی بعضی باشگاههای مطرح با مربیان و بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

مقصود خدایی با ابراز ناراحتی از این اقدام دور از اخلاق گفت: در حالی که مربیان و بازیکنان ما تحت قرارداد با باشگاه شهرخودرو بوده و هرگونه تماس و مذاکره با آنها بی‌اخلاقی و اقدام غیرحرفه‌ای به شمار می رود اما متاسفانه شاهدیم بعضی از افراد غیرمسئول به صورت مستقیم با مربیان و بازیکنان ما تماس گرفته و پیشنهادات اغوا کننده می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

مخالفت رحمتی با درخواست محمود فکری

وی ادامه داد: متاسفانه این امر در فوتبال امروز تبدیل به یک بدعت نامبارک شده و ظاهرا اراده‌ای جهت جلوگیری از آن وجود ندارد و جای تاسف است که فدراسیون و سازمان لیگ در این زمینه تنها تماشگر قضایای به این مهمی شده‌اند.

عضو هیات‌مدیره شهرخودرو متذکر شد: در شرایط حساس اقتصادی کشور و بریز و بپاش‌های تیم‌های دولتی، کار باشگاه‌های خصوصی برای حضور مقتدرانه در نقل و انتقالات یا حفظ نیروهای موجود امری محال به نظر می‌رسد و متاسفانه مدیران ناوارد کار مذاکره با بازیکن یا مربیان را به افراد غیرمسئول سپرده‌اند و با این شیوه نادرست وارد این بازار شده‌اند و روزانه با ده‌ها تماس و مذاکره و پیشنهاد چندین میلیاردی ذهن مربی و بازیکن تیم ما را بهم می‌زنند و کسی پاسخگوی این ضربه ناجوانمردانه به فوتبال نیست.

خدایی در خاتمه یادآور شد: ما به کرات شاهد این قانون‌شکنی‌ها هستیم و مبالغ هنگفت چشم قانون را کور کرده است و سوال این است آیا قراردادهای چندین ساله که یکی از ارکان اصلی حرفه‌ای‌گری است با این موضوع زیرسؤال نمی‌رود؟ کاش آقایان با این بی‌اخلاقی‌ها و بی‌اصولی‌ها برخورد کنند تا از ایجاد بحرانی بزرگ برای فوتبال کشور جلوگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس