کد خبر 1128662
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
استقلال دیگر زمان را از دست ندهد/ فکری شایسته این انتخاب بود

‌مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه فرصت اندکی برای آماده سازی این تیم مانده است، گفت: انتخاب فکری درست بود. باید هر چه سریعتر تمرینات تیم را آغاز کند.

به گزارش مشرق، غلامرضا فتح آبادی در مورد انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان گفت: خوشحالم که بالاخره یکی از بازیکنان با تعصب استقلال که سالها برای این تیم زحمت کشیده به عنوان سرمربی سکان هدایت پسران آبی را به عهده گرفته است.

مهاجم سابق استقلال تصریح کرد: یکی از فاکتورهای مثبتی که محمود فکری دارد این است که او پله پله حرکت کرد تا به سرمربیگری استقلال برسد.  فکری از لیگ یک شروع کرد چند سال در لیگ یک مربیگری کرد و حتی توانست نفت مسجد سلیمان را از لیگ یک به لیگ برتر برساند.  وی با نساجی هم در فصل گذشته عملکرد موفقی داشت و توانست این تیم را از پائین جدول به بالا برساند و این نشان می دهد که او مرد بی حاشیه ای است که تنها تمرکزش بر روی موفقیت تیمش است و نمی خواهد اجازه دهد تا شیعه ها به خودش و تیم آسیب برساند.

بیشتر بخوانید:

فکری چگونه سرمربی استقلال شد؟/ انتخاب مربی با آژان کشی

مهاجم سابق استقلال در مورد شروع لیگ بیستم هم گفت: قرار است از دهم آبان ماه لیگ بیستم شروع شود. استقلال کمترین زمان را برای آماده سازی تیمش دارد. ضمن اینکه یکی دو بازیکن را هم در فصل آینده نخواهد داشت. بنابراین کادر فنی استقلال باید تمرینات را زودتر شروع کنند تا بتوانند تا دهم آبان ماه که لیگ شروع می‌شود به آمادگی کامل برسند.

فتح آبادی در پایان خاطرنشان کرد: حالا که سرمربی انتخاب شده وظیفه هواداران پررنگ تر می‌شود و آنها باید بیشتر از تیم خود حمایت کنند. طرفداران استقلال به خوبی شرایط را درک می کنند و می دانند که کار سختی در پیش خواهند داشت اما به طور حتم با حمایت از فکری و درست کردن جوی آرام برای کادر فنی و بازیکنان می توانیم شاهد یک استقلال موفق در لیگ بیستم باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس