کد خبر 1128510
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
اولیایی: فکری باید از سوی مدیران استقلال حمایت شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «محمود فکری» وارث خرابی‌های استقلال است و باید از سوی مدیریت باشگاه پشتیبانی شود چرا که حاشیه‌های زیادی برای این تیم در ماه‌های اخیر وجود داشت.

به گزارش مشرق، کاظم اولیایی اظهار داشت: فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شده است و همه باید از او حمایت کنند تا بتواند به موفقیت برسد.

وی افزود: اگرچه ساختار استقلال با مشکلاتی روبروست اما این ساختار برای رسیدن به هدف بزرگی،  باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید:

تکرار یک اتفاق غیر حرفه‌ای و تأسف برانگیز در استقلال/ آبی‌ها از یک سوراخ چند بار گزیده شدند!

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اگر از فکری حمایت شود او به موفقیت خواهد رسید. او با نظر واحد استقلالی‌ها انتخاب شد و در این مقطع فعلی هیچکس دیگری نبود و باید این نکته را در نظر داشته باشید که فکری بازیکن اسبق استقلال بوده و زحمات فراوانی را برای تیم در گذشته کشیده است.

اولیایی تصریح کرد: استقلال مربیان بزرگی دارد، اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده که هر یک از آنها مورد توجه گروهی از هواداران هستند و این اختلاف سلیقه خوشایند نیست.

وی تاکید کرد: کار سخت است و فکری وارث خرابی‌های استقلال است و باید از سوی مدیریت باشگاه پشتیبانی شود چرا که حاشیه‌های زیادی برای این تیم در ماه‌های اخیر وجود داشت.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: بازیکن سالاری باید از استقلال ریشه‌کن شود و به طور حتم «محمود فکری» این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس