کد خبر 1127896
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
نظرسنجی سی‌ان‌ان: هریس پیروز مناظره با مایک پنس شد

تازه ترین نظرسنجی سی‌ان‌ان نشان می‌دهد اکثر آمریکایی‌ها کامالا هریس را پیروز نهایی مناظره با مایک پنس می‌دانند.

به گزارش مشرق، اکثر آمریکایی های شرکت کننده در نظرسنجی شبکه سی‌ان‌ان بر این باورند که کامالا هریس معاون جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 عملکرد به مراتب بهتری نسبت به مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا در مناظره چهارشنبه شب داشته است.

بر اساس این گزارش، حدود 59 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که هریس پیروز این مناظره بوده و 38 درصد نیز مایک پنس را پیروز نهایی مناظره ارزیابی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ مگس، سوژه متلک پرانی در مناظره انتخاباتی آمریکا

پنس: ایران حامی تروریسم است/ با حذف سلیمانی آمریکا امن تر شد/هریس: سربازانمان در حمله ایران دچار ضربه مغزی شدند/ هنوز هم برنامه‌ای برای مقابله با کرونا نداریم/ جنگ با چین ۳۰۰ هزار آمریکایی را بیکار کرد

پیش از برگزاری این مناظره نیز 61 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی سی‌ان‌ان اعلام کرده بودند که هریس پیروز مناظره خواهد بود و تنها 36 درصد به مایک پنس رای داده بودند.

بیش از 69 درصد زنان شرکت کننده در نظرسنجی گفته‌اند که هریس پیروز مناظره بوده و 30 درصد نیز به پیروزی مایک پنس رای داده‌اند.

این مناظره تاثیر زیادی بر بهبود دیدگاه شهروندان آمریکایی نسبت به هریس داشته به طوری که قبل از مناظره 56 درصد آمریکایی‌ها نسبت به هریس دیدگاه مثبتی داشتند و پس از مناظره این رقم به 63 درصد افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 1
    ترامپ ترکیده ترامپ پرست ها سکته نکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس