کد خبر 1127818
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳
ترافیک سنگین در هراز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص آخرین وضعیت جاده این منطقه گفت: درحال حاضر بارش پراکنده باران در اکثر محورها را شاهد هستیم و درمحدوده جاده هراز نیز ترافیک پرحجم بوده ولی دربقیه محورها ترافیک عادی و روان است.

به گزارش مشرق، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیک محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار کرد: متأسفانه از امروز بعدازظهر شاهد افزایش حجم ترافیکی در محورهای فیروزکوه دماوند و جاده هراز بودیم که باعث پرحجم شدن وضعیت ترافیکی محور هراز شده است.

وی با بیان اینکه جاده هراز یک طرفه نشده است گفت: محدودیت ترافیکی فعلاً به صورت یک طرفه انجام نمی‌شود و به تردد به صورت دوطرفه در جریان است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه در اکثر جاده‌های این محدوده شاهد بارش باران هستیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه در همه محورها تردد در جریان است و هیچ انسدادی را نداریم همچنین از مردم عزیز تقاضامندم که از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم سفر، رعایت حداکثری مقررات را در اولویت قرار دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 0
    عیاشی به قیمت مریض کردن دیگران /// آیا این سقوط اخلاق در بین مردم نیست؟
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 0
    احمق ها باور ندارند
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 0
    برید کرونا را قشنگ پخش کنید. این خلق الله همان هایی هستند که برای تجمعات مذهبی با رعایت بهداشت فردی فریاد وا حسرتا از عقل سر میدهند. تاریخ نوشت که مراسمات مذهبی برگزار نشد ، یا اگر هم شد خیلی محدود و با رعایت بود. اربعین نرفتند. اما جاده شمال و مسافرت ها تعطیل نشد.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 0
    برید برای شمال مرفه های بی درد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس