سردار قاسم رضایی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از مناقشه دو کشور همسایه آذربایجان و ارمنستان ناخرسند است و تاکید دارد این مناقشه باید پشت میز مذاکره و با نظارت سازمان ملل رفع شود.

به گزارش مشرق، سردار "قاسم رضایی"در حاشیه کمیسیون عملیات ناجا در آذربایجان شرقی اظهار داشت: مناقشه دو کشور همسایه آذربایجان و ارمنستان که بنا به دلایلی آغاز شده، امیدواریم هر چه زودتر پایان یافته و آرامش دوباره به مرزهای دو کشور بازگردد.

بیشتر بخوانید:

دیدار مرزی جانشین فرمانده ناجا با فرماندهان نظامی آذربایجان

وی ادامه داد:  از آغاز درگیری بین این دو کشور تعدادی گلوله توپ و راکت به خاک جمهوری اسلامی ایران اصابت کرده که مرزبانان ما بر حسب وظایف خود تذکرات لازم را صادر کرده اند تا زاویه تیراندازی را رعایت کنند تا من بعد شاهد این قبیل حوادث در مرزهای کشور عزیزمان نباشیم .

بیشتر بخوانید:

اخطار پلیس ایران به دو کشور آذربایجان و ارمنستان

سردار رضایی به مرزنشینان و ساکنان روستاهای نوار مرزی توصیه کرد، امنیت و آرامش در نوار مرزی حاکم بوده و نگران نباشند، خوشبختانه در بازدیدی که از مرزهای استان های اردبیل و آذربایجان شرقی داشتیم مرزبانان در نوار مرزی اشرافیت کاملی بر تحرکات دارند و در این خصوص به هشدارهای مرزبانان توجه کرده و از ترددهای غیرضروری در نوار مرزی پرهیز کنند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از مناقشه دو کشور همسایه آذربایجان و ارمنستان ناخرسند است و تاکید دارد که این مناقشه باید پشت میز مذاکره و با نظارت سازمان ملل رفع شود.

جانشین فرمانده ناجا در پایان به معاندان و ضدانقلاب هشدار داد و افزود: مردم مناطق مرزی باید هوشیار بوده و اجازه ندهند معاندان از این وضعیت سوء استفاده کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جواد IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 0
    شما به کار خودت برس. مذاکره بلدین با ترامپ بکنیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس