کد خبر 1127589
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۱۶

امروز سهامداران شرکت‌های گروه مپنا و ملی سرب و روی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنعتی بهپاک، نفت ایرانول و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۶هزار و ۲۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۴۰هزار و ۷۲۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۱۴۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۳۰۳میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و ۳۴۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

رشد ۲۶‌هزار واحدی شاخص بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان گلستان، گروه مپنا و ملی سرب و روی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایران یاسا تایر و رابر، پمپ‌سازی ایران و لیزینگ خودرو غدیر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۸۲۷میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۷۳۰میلیارد تومان در یک میلیون و ۳۷۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۶۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۵۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی بهپاک، نفت ایرانول و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و کشت و صنعت شریف آباد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس