کد خبر 1127432
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
گرشاسبی: دولت به پرسپولیس پول قرض دهد/ بدون بدهی باشگاه را تحویل دادم

مدیرعامل سابق پرسپولیس می گوید دولت برای حل مشکلات این باشگاه باید کمک کند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی درباره شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس یک باشگاه حرفه‌ای است و بنابراین رفتارهایشان هم باید حرفه ای باشد. حالا که نامه‌ای آمده تا توضیحاتی ارائه شود، باید باشگاه پرسپولیس با استفاده از حقوقدانان مجرب، یک لایحه قدرتمند با دلایل و مستندات کافی آمده و ارسال کند. برای این که لایحه دفاعی پرسپولیس نوشته شود، باید از یک تیم حقوقی قدرتمند استفاده شود تا آن‌ها با اشراف بر مسائل حقوقی دلایل و مستندات کافی را در لایحه بیاورند. این پاسخ هم قبل از اتمام زمانی که AFC تعیین کرده است، ارسال شود.

بیشتر بخوانید:

مدیران پرسپولیس به دنبال عکس گرفتن با جام هستند/ استقلال بزرگترین آسیب را از مسئولان سیاسی خورد

وی درباره پرداخت نشدن مطالبات برانکو ایوانکوویچ هم گفت: باشگاه الان از نظر مالی شرایط خوبی دارد. این تیم با تلاش و پشتکار بازیکنان و کادر فنی به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. الان چیزی حدود ۳ میلیون دلار ذخیره دارد که البته دستیابی به این پول فعلا ممکن نیست و زمان بر است. الان می‌طلبد مقامات و مسوولان کشوری به خاطر این افتخار آفرینی که شده است، توجهی بکنند و پولی را به پرسپولیس قرض بدهند و در مقابل از باشگاه تعهد بگیرند که پس از وصول مطالباتش، پول را بازگرداند. پرسپولیس هم با این پول قرض گرفته شده مطالبات برانکو را پرداخت کند. من امیدوارم این شادی که الان در جامعه وجود دارد، تبدیل به غم و غصه نشود. پرداخت این پول برای دولت هیچ کاری ندارد. همانطور که شعار دولت تدبیر و امید است. در این باره هم تدبیر کنند و پولی به باشگاه قرض بدهند تا هوادارانی که الان شاد هستند، ناامید نشوند.

گرشاسبی در ادامه درباره این که چرا مدیران سابق مطالبات برانکو را پرداخت نکرده‌اند، گفت: من نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبتی کنم چون همه از مسائل اطلاع دارند اما زمانی که من کلید مدیریت باشگاه را تحویل دادم، هیچ گونه بدهی وجود نداشت. ضمن این که پاداش‌های آسیایی هم در راه بود. تعویض‌ مربی و جذب عجله‌ای بازیکن و مسائل این چنینی این معضلات را به وجود آورده است. وقتی مدیر جدید به باشگاه می‌آید، وظیفه اش این است همه مشکلات و مسائل را ببیند و رصد کند و برای حل آن‌ها قدم بردارد. بالاخره وقتی مدیری می‌آید، می‌داند که باشگاه چقدر و به چه کسانی بدهکار است. اگر مدیری نمی‌توانست این بدهی‌ها را بپردازد، نباید کار را قبول می‌کرد. نباید این گونه باشد که من وقتی مدیرعامل باشگاه می‌شوم دائما تقصیرها را به گردن مدیران سابق بیندازم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • mohammad3792 IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    14 16
    اخی قرص میخواین؟باو قرض چرا کلا میدن پس ندین!! سوگلی یه وقت فکر بد نکنی خواستی زمینم به نامت بزنیم!! جام آسیا ندید ها !!!!!!!!!
    • بنده خدا IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      9 5
      خوشگل پسر . چی توی خودت دیدی که راجع به پرسپولیس اینجور حرف میزنی ؟؟ جام ندیده شمایید . برا تیمتون گلریزون گرفتیم که بریم از منیره 2 3 جام بخریم بدیم بهتون .
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      12 6
      میگم بابامحمود بیاد ها!!!!!!
    • IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
      4 0
      جوجو جام منیریه به درد علی پروین میخوره که با حسسسسرت تمام جامو داد به کاشیما. بگو یارانه منو بدن بهشون، دقه رفع بلا
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    10 20
    همین که دولت کمک کرد و پول برانکو را پرداخت کرد و باعث جلوگیری از محرومیت نقل و انتقالات شد، کافیه
  • ناشناس IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 9
    شما ها تخم دو زرده می کنید بقیه نه تا الان هم جام های اسنپی که گرفتید از صدقه سر این وزیر لنگی بوده باز از جون این ملت و بیت المال چی میخواهید.
  • امید IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 0
    دولت بباد به کارگرا و بیماران پول بده که دراین روزهای کرونایی سرکار نرن ،فقط میتونن بگن برید خونه بمونید ،برن خونه نون از کجا شکم خود را سیر کنن ،تنها میگن آمار بالاس بمونید خونه اون بیمارقلبی، اون دیابتی ،چکارباید بکنه .بره سرکار جون خودشو به خطر انداخته ،بمونه خونه شرمنده زن وبچش میشه .
  • آقامجتبی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    بحث استقلال میشه همه یاد سیستان و فقرا و افراد محروم میوفتن ، چطور برا تیم محبوب وزارت دولت تازه باید کمک هم بکنه ؟! ایشالا به زودی شر این دولت و بابامسعود کم میشه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس