واکنش محسن هاشمی به جذب نیرو در شهرداری/سالانه ۶ درصد نیروها باید کاهش یابد

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران ابراز امیدواری کرد گول نخورد و مجبور نشود در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شود.

به گزارش مشرق، کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: محسن هاشمی در گفت‌وگویی رادیویی و درباره احتمال نامزدی‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: علاقه‌ای به این کار ندارم. با وضعیتی که الان هست فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی کاندیدا شود. شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود را کاندیدا می‌کند به قول غربی‌ها باید «سوپرمن» باشد.

رئیس شورای شهر تهران درباره گمانه‌زنی‌هایی که از سوی برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب مطرح شده است، خاطرنشان کرد: برخی‌ها لطف داشتند به بنده و آن هم به دلیل فعالیت‌های ابوی در سال‌های گذشته بود که یک نگاهی به من داشتند ولی من هیچوقت چنین چیزی را مدنظر قرار نداده‌ام.

هاشمی درباره اینکه برخی‌ها در دقایق پایانی زمان ثبت‌نام به یکباره برای کاندیداتوری در انتخابات احساس تکلیف می‌کنند، تصریح کرد: بله این هم پیش می‌آید. به هر حال برخی‌ها هستند که طرفدارانشان به آنها فشار می‌آورند و ما که چندین انتخابات را برگزار کردیم، دیدیم که چگونه به آنها فشار می‌آوردند و می‌گویند که هیچ راهی جز حضور آنها نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است شما نیز تحت تاثیر اینگونه فشارها قرار بگیرید؟ گفت: امیدوارم که بنده گول نخورم و نیایم.

یادآور می‌شود محسن هاشمی از سوی کارگزاران برای شهرداری تهران نامزد شد اما با فشار طیف نزدیک به حزب اتحاد ملت در شورا، ناکام ماند.

شورای شهر تحت مدیریت هاشمی که ظرف ۳ سال، ۳ شهردار عوض کرده است طبق قانون اساسی، نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید جزو رجال سیاسی و مذهبی و مدیر و مدبر، دارای حسن سابقه و امانت و تقوا، مومن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حسين DE ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 0
    آخه بچه پسر تو چه صلاحيتى دارى؟
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      1 0
      اصرارش برای اجرای طرح ترافیک که باعث افزایش ابتلا به کرونا و فوتی ها شده، کارنامه درخشان ایشون در افزایش دادن تعداد کرونایی ها است. خدمت نخواستیم بیشتر از این لطمه به جان مردم نزند.
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 0
    توان و کفایتت رو در شورای شهر نشون دادین همتون واقع1000 اتوبوس 5سال کارکرده هم نمیتونستی وارد کنی این خط واحد را نجات بدی که میگی در فروپاشی هست؟؟
  • جعفر تیموری DE ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    4 0
    بنده بعنوان یک ایرانی از محسن هاشمی خواهشمندم اول جریمه و رشوه هایی که رد و بدل کردی را به همان ارز پرداخت کن بعد از سیاست حرف بزن.ولی وارد سیاست نشو.و گول کاندیدا شدن نخور چون از جیب بیت المال جهت تبلیغات استفاده میکنید بیشتر از این مدیون مردم نشو.
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    9 0
    امیدوارم همه تون گول بخورین و شرکت کنین تا مردم میزان محبوبیت و تنفر خودشون نسبت به شما رو مکتوب کنن بندازن تو صندوق. شماها هم دیگه زیادی توهم زدید. :/
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 0
    کشور به خانواده شما خیلی احتیاج داره حتما تمام مناصب را اشغال نموده و به غارتتان ادامه دهید
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    7 1
    کاش میآمدی میدیدی که مردم برای شما تره هم خرد نمیکنندمسبب بی بختی مردمی ووضعیت فعلی شما هستید نفر آخر میشدی میفهمیدی که متوهم هستی
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    خنده داراست .ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 0
    نه جان من بیا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس