سرلشکر موسوی نمایه

فرمانده کل ارتش با اشاره به اهمیت دستاوردهای نظامی کشور، گفت: سامانه راداری قدیر در هوافضای سپاه پاسداران نمایش قدرت پدافند هوایی کشور است.

به گزارش مشرق، امیر سیدعبدالرحیم موسوی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم الحاق سامانه راداری قدیر به سامانه‌های راداری شبکه پدافند هوایی کشور که در استان یزد انجام شد، ضمن قدردانی از نیروهای فنی و عملیاتی هوافضای سپاه، اظهار کرد: سردار حاجی‌زاده با روحیه جهادی منشأ برکات زیادی در بخش پدافند هوایی و راداری کشور است.

بیشتر بخوانید:

سردار حاجی‌زاده: جزو ۱۰ کشور اول رادارساز جهان هستیم

وی افزود: خدا رو شکر می‌کنیم به رهبری مقام مظعم رهبری و وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نقش مهمی در اقتدار همه جانبه ایران ایفا کردند.

فرمانده کل ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به اهمیت دستاوردهای نظامی کشور، گفت: با راه‌اندازی این چنین رادارهایی قدرت کشف و تسلط پدافند هوایی بر همه بخش‌های آسمان ایران اسلامی افزایش پیدا کرده است.

امیرموسوی در ادامه با بیان این‌که حدود ۲۰ سال پیش بسیاری از سیستم‌های راداری ایران به خاطر نداشتن یک قطعه از کار می‌افتادند، تصریح کرد: امروز جوانان نخبه و ولایت‌مدار ایرانی توانایی ساخت رادارهای پیشرفته دارند و این جای شکر و سپاسگذاری است.

وی در پایان با بیان این‌که سامانه راداری قدیر در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایش قدرت پدافند ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: این پدافند نقش مهمی در قدرت دفاعی و تهاجمی ایران اسلامی و کسب دستاوردهای بزرگ در این حوزه ایفا کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 0
    الحمد لله و زاد الله النعم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس