علی نیکزاد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این محرز است که شرکت بزرگ کشت و صنعت مغان و نگین کشاورزی ایران بسیار کمتر از قیمت واقعی خود به‌فروش رسیده است و مردم انتظار اجرای عدالت در این موضوع را دارند.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محرز است که شرکت بزرگ کشت و صنعت مغان و نگین کشاورزی ایران بسیار کمتر از قیمت واقعی خود به‌فروش رسیده است و مردم انتظار اجرای عدالت در این موضوع را دارند.

بیشتر بخوانید:

قرارداد شرکت هفته تپه با مدیران فعلی فسخ می‌شود

وی افزود: اقدامات اخیر دستگاه قضایی جوانه‌ی امید در دل مردم کاشته است، هیات داوری باید با بررسی دقیق و ریزبینانه نسبت به تحقق عدالت اقدام کند.

وجود ایرادات جدی در واگذاری

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده در طول این چند ماه به طور مسکوت اما جدی از مراجع مختلفی همچون قوه قضائیه، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مسئله را پیگیری نموده و با کارشناسی وارد موضوع شده‌ام؛ نظر اکثر مراجع و کارشناسان حاکی از آن است که این واگذاری دارای ایرادات اساسی و جدی است.

وی در ادامه افزود: کشت و صنعت مغان قطب کشاورزی ایران و موضوع واگذاری آن تبدیل به مطالبه‌ی ملی شده است که مراجع و مسئولان امر باید با توجه به این مسئله نسبت به تصمیم‌گیری جدی و محکم اقدام نمایند.

لزوم الحاق پیوست‌های مهم در فرآیند واگذاری

نیکزاد بیان داشت: دیگر موضوع مهمی که باید مراجع تصمیم‌گیر در نظر داشته باشند، الحاق پیوست‌های امنیتی، کشاورزی و اجتماعی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور ما از پیوست کشاورزی، به‌طور مثال این است که کشت محصولات اساسی در این مجموعه طبق نظر کارشناسان باید همواره صورت گیرد و یا در پیوست اجتماعی بحث اشتغال نیروها و... دیده شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس