لاری نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۵ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۲۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۷۹ هزار و ۸۲۵ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۷ هزار و ۴۱۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

اما و اگرهای واردات ۱۶ میلیون واکسن آنفلوآنزا

تهران در محاصره ویروس کرونا

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۹۴ هزار و ۸۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۴۲۰۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون چهار میلیون و ۱۷۹ هزار و ۳۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    5 4
    فاغثنا یا الله.
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    4 2
    فاغثنا یا ابا صالح المهدی. علیه السلام.
  • ابوالبشر IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 0
    به عنوان پدرتون احساس مسئولیت میکنم و غمگینم. ولی به عنوان رقیبتون در اصل تنازع بقا: خخخخخخخ
  • ...... IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    6 0
    چشم هیات دولت روشن.هر روز یه قدم به شکستن رکورد عمو ترامپ نزدیکتر میشیم.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    4 4
    ۴ هزار و ۱۵۱ بیمار جدید بابا جریمه بزارید همه ی تابستون چهارمحال وبختیاری پر خوزستانی بود آخر هفته ها سامان پر اصفهانی استان ما زرد بود شده قرمز لااقل حالا جریمه کنید متخلفینو.
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    4 2
    چرا قرنطینه منع رفت و امد برقرار نمیشه حتما باید تعداد کشته ها به روزی پانصد نفر برسه؟!
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      2 4
      طرف میخواد بره . مگه چقدر میشه جاده ها رو بست؟؟؟ مردم باید شعور و درکشون بره بالا وه متاسفانه نمیره
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 0
    چرا دولت هیچ کمکی به بیماران زمینه ای نمیکند .در این شرایط سخت آنها باید مثل افرادی عادی برن سر کار ،بیماران قلبی ،ریوی،دیابت ،.... آیا واقعا شرایط برای این افراد مساعد است ،هیچ پروتکل و بخشنامه ای که داده شده شرایط آنها را در نظر نگرفته ،مثلا در بانکها بهشون میگن دو ساعت کمتر کار کنید .موقعی که محیط آلودست چه یک ساعت کار چه...برای شغل های آزاد و کارگری میگه نرین سر کار ،نون زن وبچش کی میخواد بده تا کی شرمنده خونواده ...لاقل کمک هزینه ای مثل دیگر کشورها برای افراد در نظر بگیره لااقل برای بیماران که جونشون بخطر نندازن .....
  • امید IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 0
    چرا دولت هیچ کمکی به بیماران زمینه ای نمیکند .در این شرایط سخت آنها باید مثل افرادی عادی برن سر کار ،بیماران قلبی ،ریوی،دیابت ،.... آیا واقعا شرایط برای این افراد مساعد است ،هیچ پروتکل و بخشنامه ای که داده شده شرایط آنها را در نظر نگرفته ،مثلا در بانکها بهشون میگن دو ساعت کمتر کار کنید .موقعی که محیط آلودست چه یک ساعت کار چه معلوم نیست کدوم آدم نادان پروتکلها وبخشنامه ها را مینویسه ...برای شغل های آزاد و کارگری میگه نرین سر کار ،نون زن وبچش کی میخواد بده لاقل کمک هزینه ای مثل دیگر کشورها برای افراد در نظر بگیره لااقل برای بیماران که جونشون بخطر نندازن .....فقط میتونن بگن نرین بیرون
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    برنامه ریزی جهانی اینه که این رقم اموات به دو میلیون برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس