هنر و تجربه

بعد از محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور که به تقدیر از گروه سینمایی هنر و تجربه پرداخت، اسحاق جهانگیری نیز این گروه را یک «الگو» دانست!

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی ‌سالروز تاسیس موسسه «هنر و تجربه» در ۱۳ مهر را تبریک گفت و نوشت: «سینمای هنر و تجربه الگویی موفق و پیشرو از اعتماد به شایستگان حوزه هنر و مستند در ایران و منطقه است. به شورای سیاست‌گذاری و ستاد اجرایی گروه سینمایی و اصحاب سینما در ایران تبریک می‌گویم امیدوارم سینمای مستند و هنر و تجربه ایران بیش از پیش بدرخشد و جامعه از خدمات آن بهره‌مند باشد.»

این در حالی است که گروه هنر و تجربه، طی شش سال فعالیت خودش اقدام به نمایش ده‌ها فیلم بی‌رمق و بسیار ضعیف نموده که اکثر این فیلم‌ها با سالن‌های بدون تماشاگر و یا حداقل مخاطب اکران شدند!

احتمالا دلیل تقدیر و تشکر این دو معاون رئیس از گروه هنر و تجربه و معرفی آن به‌عنوان یک «الگو» این است که این گروه، نقش عمده‌ای در کاهش تماشاگران سینما و ورشکستگی سالن‌های سینما در این سال‌ها داشته است! چراکه سیاست دولت به اصطلاح اعتدال به‌ویژه در چهار سال دوم فعالیت این سینما، به سمت تضعیف و کاهش قدرت سینما در ایران بوده است.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 0
    برید جستجو کنید جایی که اصلاح طلب قد علم کنه یا بخور بخوره یا ردی از نفوذ.
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 0
    با این سابقه بخصوص جمله معروف...." مردم عزیز یادتان هست.....".....غیر از این انتظاری نیست از ایشان.
  • CA ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    اقای جهانگیری دست از حاشیه بردارید فکری بحال شکم گرسنه مردم بکنید سرتان را مثل کبک در برف فرو نبرید چرا امثال طبری ها را اعدام نمیکنید تا دل بیچاره ها خوش شود ما چه گناهی کردیم که هیچ کس به بد بختی ما فکر نمیکند کارتان عاقبت خوشی ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس