کد خبر 1126837
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در کانال شخصی خود صحبت هایی پیرامون حوادث اخیر باشگاه استقلال انجام داد.

بیشتر بخوانید:

مومنی: هیچ گزینه‌ای بهتر از مجیدی نیست

وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: سکوت کردم تا هوادار واقعی استقلال برخلاف فضای دست‌کاری شده شبکه‌های اجتماعی، متوجه عمق دروغ‌گویی و فریب‌کاری در باشگاه استقلال بشود. حالا همه متوجه شدند که پروژه بازگشت آقای استراماچونی دروغ بود. کلاهبرداری عاطفی بود و یک ضربه کشنده به استقلال در آستانه کسب جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا.

مجیدی افزود: فاجعه بدتر اینکه با پنجره بسته به آسیا رفتیم و هیچ مسؤول و ناظری این مدیران خیانت‌کار را مواخذه نکرد که چرا پول آقای شفر را ندادند اما دنبال ماجراجویی‌های قلابی در ایتالیا بودند.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیر استقلالی به گزینه بودن رحمتی

سرمربی پیشین استقلال تاکید کرد: ۶ ماه قبل گفته بودم که استقلال مدیر توانمند اقتصادی در باشگاه می‌خواهد، گفته بودم که استقلال مدیر-کارمند نمی‌خواهد اما یک مدیر پرسپولیسی را برای استقلال انتخاب کردند و با هزینه‌های سنگین، ارتش مجازی راه انداختند و یک زمین سوخته در استقلال باقی گذاشتند. 

وی یادآور شد: روزی نیست که یک دروغ تازه از آقایان رو نشود. همین امروز در رسانه‌ها خواندیم که ۴۰ میلیارد تومان از ۶۰ میلیارد تومانی که برای خود پیش هواداران سند جعلی درآمدزایی زدند، قرض بوده است!

بیشتر بخوانید:

چرا استقلال با سعادتمند به سعادت نرسید؟

مجیدی ادامه داد: مدیریت فریب‌کار با همکاری شریکش در هیات مدیره استقلال پروژه کینه‌توزی علیه من را همچنان پیش می‌برند. آنها مأموریت داشته‌اند که استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند و فکرش را هم نمی‌کردم که میزان حقارت آقایان در حدی باشد که استوری نگذاشتن، سلفی نگرفتن و نام نبردن از آنها در مصاحبه‌هایم منجر به از دست رفتن قهرمانی‌ها در استقلال شود. همه از جام حذفی می‌گویند اما قدرت تیم ما در حدی بود که می‌توانستیم در فینال غرب آسیا، دربی آسیایی برگزار کنیم اما به جای پرداخت طلب شفر در ۶ ماه گذشته فقط دروغ گفتند.

وی تاکید کرد: جدا از منتقدانی نظیر آقای حسن روشن که حرف دل و زبان‌شان یکی است، در این وسط تعدادی از پیشکسوتان با سهم‌خواهی و منفعت‌طلبی به حمایت از مدیریت دروغگو پرداختند و حالا هم با کاسب‌کاری همیشگی‌شان راهروهای وزارت ورزش را بالا پایین می‌کنند تا به جای قدم زدن در پارک‌ها، سرگرمی تازه‌ای برای خودشان به وجود بیاورند. به خاطر همین است که باید یادی کنیم از ناصر حجازی و منصور پورحیدری و حسرت بخوریم که کجا هستند آن مردان بزرگ.

بیشتر بخوانید:

در استقلال چه خبر است؟/ شما هم گزینه سرمربیگری هستید!

سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد: یک مدیر پرسپولیسی با اسم رمز استراماچونی و الکس نوری، استقلال را به این روزها رساند. این پلیدی‌ها در استقلال تمام نخواهد شد اما اگر استقلالی واقعی هستید، دفعه بعد لااقل حامی این دروغگوها نباشید. حمایت نادرست باعث شد که استقلال برای دومین سال متوالی توسط دلال‌ها بسته شود و نه سرمربی! 

وی افزود: باید خطاب به آنها که نگران سوختن من در نیم‌فصل پارسال بودند، بگویم که نسوختم، عملکرد مناسبی داشتم و اگر توطئه مدیریت نبود، با موفقیت از قطر برمی‌گشتم. حالا هم بعد از نایب قهرمانی در فصل گذشته باید به قهرمانی فکر کرد و امیدوارم هواداران استقلال را به زودی خوشحال ببینم.

مجیدی در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: حرف بعدی من با شما هواداران، به طور مشخص درباره مدیران، معاونان و مشاورانی خواهد بود که در این سال‌ها تیشه به ریشه استقلال زده‌اند و آماده هستم سنگین‌ترین هزینه‌ها را برای حذف این افراد پرداخت کنم. نام‌شان را خواهم برد و رهایشان نمی‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از رفتن آقای استراماچونی، با یک دروغ زشت من را متهم به همدستی با وزارت ورزش کردند. در چند روز گذشته هم مجددا گفتند که مشغول لابی با وزیر ورزش هستم اما همه این حرفها دروغ بود، چون هیچ وقت آقای سلطانی‌فر را ندیده‌ام.

سرمربی پیشین استقلال تاکید کرد: آنها نمی‌توانند در رابطه عاطفی من با هوادار خدشه‌ای وارد کنند، رابطه‌ای که در تمام سال‌های جوانی، انرژی و انگیزه من برای زندگی و فوتبال بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    14 28
    دقیقن همه حرفات درست بود محبوب قلب آبی خالق عدد4
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      19 10
      از خالق عدد 4 متشکریم که با این خلقتش مارو یاد 4 بار قهرمانی پیاپی پرسپولیس زلزله میندازه.
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      16 8
      نشان دادی هنوز در حد یک مربی نیستی، یک طرفدار آماتور استقلال هم اینجور ناشیانه دلایل الکی برا عدم پیروزی تیمش نمیده.
    • محمد IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      9 2
      نمی دونم چرا آقای مجیدی دائم می خواد هوادارای استقلال و پرسپولیس رو مقابل هم قرار بده! ی جوری میگه پرسپولیسی انگار در باره دشمن صحبت می کنه. تازه پرسپولیسی بودن آقای سعادتمند هم ی ادعاست ، اگه دلیل قانع کننده داری بسمه الله
    • IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      6 2
      فعلأ همین مربی آماتور با تیم نصفه و نیمه شما رو قهرمان کرد. اصلأ راست میگید سعادتمند و سلطانیفر استقلالی هستن،
    • حجت IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      2 1
      فرهاد مجیدی نامرد به ناحق تهمت میزند برای خراب کردن پرسپولیس چه حرف دروغی می زنه شما ضعیف هستید به پرسپولیس چه ربطی داره نامرد
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    8 25
    تا وزیر پرسپولیسی ودامادش باشند ،وضعیت استقلال نمیذارن درست بشه
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    26 10
    حالا مجیدی تو خودت چی هستی مگه که هارتو و پورت داری. آندو استقلالی که تو انگلیس بازی کرد اینقدر ادعا نداره که تو داری که نهایت بازیت تو یه تیم عربی بود
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    18 6
    تازه معلوم میشود استقلال گرفتار چه منجلابی شده است! از مربی و بازیکن و مسئول تا خرخره در فساد فکری و رفتاری غرق شده اند! ما رو باش که از این بچه خام و متوهم در مقابل سعادتمند سیاست پیشه و ... حمایت میکردیم! جناب مجیدی چه اصراری داشتی که جایگزین استرا ماجونی شوی؟ در توهمات و خیالات کودکانه ات جه میگذشت که حالا برای جلب نظر هوادار اینطور به پریشان بافی بیفتی؟!! استقلالیهای عزیز! هواداران محترم! خدا به دادتان برسد! استقلال بزرگتری که قبل از تیم به فکر نام و مقام خودش نباشد ندارد!
  • مصیب IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    9 17
    فرهاد محبوب همیشگی هواداران آبی، به تیمت برگرد قهرمان
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    18 4
    ولی یه مدیر کیسه حمومی نتونسته پرسپولیس کبیر رو نابود کنه....تو اگه وجود داشتی تیمت رو حساس ترین شرایط ول نمیکردی مثل دخترها قهر کنی بری..
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      4 9
      کیسه خودتی لنگی بی نام ونشان.باپولای حروم هدایتی وجعل طارمی ودپینگ بلال افتخارکسب کردن نداره.بچه های سلطانیفر.سجده شکریادت رفته.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    7 2
    نابودی اصلی استقلال رو تو باعثش هستی
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    8 2
    برو نامرد تو اگه استقلالی بودی توی اون شرایط جام حذفی استقلال را تنها نمی گذاشتی بری دنبال قرتی بازی
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    7 2
    فرافکنی محض و متأسفانه مردم ساده دل
  • سید علی رضا IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 10
    با قدرت به استقلال برگرد فرهاد مجیدی
  • hani IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    10 3
    بیا ایییینه مکتب پوشالیه استقلال . توهمات اقیا تمامی نداره . قدرت در دستان تیم شماس . داریم ماس مالی شدن پروندهای بازیکن دزدی بلبلی مظاهری .. غیره رو میبینیم . کجای دنیا همچین تیمی در حاشیه امنیته ؟؟؟؟؟ تا کجا مخواید با داد و جنجال برای خودتون عزت بخرید و باج بگیرید از وزارت ؟؟ کم پول داشتید تو این چند سال کم بازیکن تاپ میلیاردی خریدید الان میگید ثبات خوب بدبخت خودت دوبار قهر کردی رفتی طرفدارا هم پشتت نبودن این کاره وزارته یا نه جنجال شما برای باج خواهی از طریق وزارت ورزش و مجلس .. . وطن فروشای احمق بدانید امثال هم زیرید ما حرفمون رو توی زمین میزنیم همونطوریکه تو اسیا هم زدیم با اون همه ناداوری و جانب داری .. . توهمی داره میگه ما بدیم الان تو اسیا.. . توهم تا کجا . ته تیمتون چیزی بود که دستیارت اجرا کرد کما اینکه بهتر از توهم نقشه های استراماچونی رو پیاده کرد . سگ فکری شرف داره به امثال توکه فقط میخواین با حرف و جنجال امتیاز بگیرید و سر رخم من نبودم دستم بود راه بندازید . مجبورت کمردن مگه روز اول بیای سر کار . جالب اینجاس داره واسه مدیریت تیمم هعیین تکلیف میکنه که مدیر کارمند نمیخوایم .. نه خوبه تورو بزارن همه کاره باشگاه ؟؟؟ دخالت در چه حد . وطایفت تعریف شدس .البته لیاقت تیم حکومتیتون همین امثال تویید که هوادارو سرگرم کند که بی عرضگی.. . هرجا رفتی قهر کردی . باید ک کرد به عقل هواداری ابی اگه دوباره بزارن از کنار باشگاهشون رد بشید حرفی که جباری در مورد فرناز مجیدی زد . اسطوره های ابی امثال پورحیدری ه و حجازیها هستن نه توعه دوزاری که تو دوران بازیگریتم دست تیمو تو حنا .. . برید ملیاردی خرید کنید باز و مطاهری واسعی فکری رو راحت بدوزدید بعدم با لابیه وزارت ماست مالی کنید چوب خدا صدا نداره .. تو اسیا این حرفو راجع به ما زدید ولی دیدید که خدادقیقا جای حقه و حق به حق دار رسید نه به کیسه . حتی اگر حذف هم میشدیم تلاشه بازیکنای ما جلوی afc , nh,vdh و تمیهایی مثل الدحیل السد الشارجه پاختاکور النصر ستودنی بود . بعد این بابا از تو افساید میاد میگه من بودم الان دربی اسیایی داشتیم اره تو راست میگی تو خوب اصلا تو قهرمانه اسیا میشدی حقت بود . از خدامه امثالم تو بیای تیمو یک تنه ببری تو حاشیه تیمتم که تفکراته استرا باهاش بود وگرنه خودت .. . خدا شفات بده اسطوره ابی !!! یا حق
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    8 2
    کی این بچه بزرگ میشه؟ بس کن بهانه گیری رو
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 4
    مجیدی کسی است که چهار بار دروازه لنگ را بازکرد ودرزمان مربیگری هرگز به لنگ نباخت وخاطره 6 و 4 رادرجنگ تن به تن جام حذفی برای همیشه به یادگارگذاشت با دوتالائی اضافه به همتی و بشار شما لنگیها آرزوی همچین مربی دارید درحالی که مدیرعامل نابلد ونادرست باعث بیرون کردنش شد
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 1
    hani وروره زن دروغگو! شما به زور وزیر و تاج (نایب رئیس AFC)تو آسیا جولان می دید پنالتی ای که جلوی پاختاکورعلیه شمانگرفتندو داورهای خوبی براتون گذاشتند با اون بازی خشن بازیناتون شانس آوردین به پنالتی کشی خوردید وشانسی بالا اومدین من نمیدونم کی از رو می رین!!
  • ماشاالله IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 1
    سرمربی که به راحتی قهر می کند ونه در دوران بازیگری اش درتیم ملی جایی نداشت وافتخار بازی درتیم درپیتی عربی را یدک می کشد بایداول بره ازدایی مهدوی کیا علی کریمی وحیدهاشمیان کریم باقری و... تجربه بازیگری ومربی گری یادبگیردبعدبیاددروغ پراکنی بکن آقای فری قهرکر!
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 1
    فرهاد ننر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس