image-20201005153102-1.png

با تشدید شیوع کرونا رئیس مجلس صبح امروز به صورت سرزده از بخش ICU بیماران کرونایی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند رسیدگی به مبتلایان و مشکلات کادر درمان قرار گرفت.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه ۱۴ مهرماه) به صورت سرزده از مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

 براساس این گزارش رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش ICU بیماران کرونایی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و عیادت از بیماران بستری در این بخش، با همراهان بیماران گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی بیماران قرار گرفت.

همچنین قالیباف با پزشکان و کادر درمانی بخش ICU بیماران کرونایی گفت وگو و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.


رئیس مجلس: فضای ایثارگری در میان کادر درمان مشهود و مسلم است
 

 محمدباقر قالیباف رییس مجلس پس از حضور در بیمارستان امام خمینی در مورد ایثارگری کادر درمان اظهار داشت: ایثارگری، خود به حل بسیاری از مشکلات کمک می‌کند. اینجا کادر درمان از جان خود گذشته‌اند و همین خیر و برکت دارد.

این دقیقا شبیه همان روحیه‌ای است که ما در سالهای دفاع مقدس دیدیم. وقتی ارتباط کادر درمان با بیماران را دیدم فضای ایثارگری را حس کردم.

من مسئول هستم ولی بین مردم رفته‌ام و می‌دانم که مردم قدردان کادر درمان هستند و در بیمارستان هم همه از کادر درمان تعریف و تمجید می‌کردند.

قالیباف پای درد دل کادر درمان کرونا

قالیباف: نظارت وظیفه مجلس است

قالیباف همچنین ضمن ارائه گزارشی از بازدید میدانی خود، وعده داد پیگیری مشکلات کشور در مدیریت کرونا را ادامه دهد: فردا در جلسۀ سران قوا مسائل مربوط به مدیریت کرونا را مطرح خواهم کرد.

وی افزود: وظیفۀ اصلی مجلس نظارت است و نظارت میدانی یکی از وجوه اصلی آن است.

ساعت دوازده ظهر امروز تصمیم گرفتیم در بیمارستان حضور پیدا کنیم و مشکلات را از نزدیک ببینیم.

فردا جلسۀ سران قوا را داریم و به عنوان نمایندۀ قوه مقننه در آن جلسه با توجه به این نظارت میدانی، مشکلات را مطرح خواهم کرد.

در هر چهار حوزۀ پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی باید تصمیم‌های جدی بگیریم.

چهارشنبه نیز جلسه‌ای تخصصی با مسئولان بخش درمان کشور خواهیم داشت. ان‌شاءالله بازدید امروز در کنار جلسه سران قوا و جلسه تخصصی چهارشنبه برای رسیدن به یک جمع‌بندی عملیاتی در خصوص مدیریت کرونا کمک کند.

گفتگوی معلم بازنشسته با رئیس مجلس در بیمارستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    15 2
    رسانه ها ، قلم به دست ها ، خیلی زشته که شما ساکت هستین ، رییس اجرایی کشور تو اتاقش به بهانه کرونا ، چرا سکوت می کنید ، چرا هر روز تیتر اول خبرهاتون نیست ، جواب خدارو چی می دین؟
    • ج IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      5 3
      فرق بین خدا پرست و دنیا پرست راببینید
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      4 2
      خدا به دکتر عزیز سلامتی بده
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    10 3
    با سلام؛ آقایان قالیباف و رئیسی در میدان نبرد با سربازان جنگ اقتصادی و کرونا( کارگران کارخانه و پرستاران و پزشکان) همراه هستند امافرمانده جنگ اقتصاد از اتاق و صندلی خود جدا نمیشود. ما تا اینگونه مسئولین داریم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. لعنت بر کدخدا
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    9 5
    فرق بین یک فرمانده شیعه که به نیروهاش میگه بیاین نه برین، با یک مدیر لیبرال خدا حفظش کنه
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    6 3
    دمت گرم انشاالله بتونید با همراهی سایر نماینده ها از مردم گره گشایی کنید
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    8 0
    در یک واکنش آقای روحانی جلسه سران قوای فردا رو لغو کرده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    5 4
    مسئول یعنی این از مردمی ترین مسئولان همینه خدا بهت بدن سلامت عنایت بده آمین
  • میرحجت ایرانی IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 1
    واقعا دست مریزاد من خودم بشخصه کیف کردم و به تفاوت ایشان با آقای روحانی پی بردم انشاله خداوند متعال همیشه یار ویاورشان باشد
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 1
    مرحبا به دکتر ..فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا دعظیما
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    باید مراقب آقای قالیباف باشیم. ایشان بدون تردید تنها کسی هست که می تواند ایران را از این هرج و مرج و وضعیت حسین قلی خانی نجات بدهد. اگر رئیس جمهور شده بودند الان ما نصف این مشکلات را هم نداشتیم. خدا عمرش بدهد و او را سلامت نگه بدارد. آدمی هست که قلب صافی دارد.
  • هاشم US ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 1
    ز عمل كار برآيد زسخنداني نيست !
  • شراره IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 0
    من با جناب قالی باف مخالفتی ندارم اما این کار فقط جنبه تبلیغاتی داشت ا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس