کد خبر 1126703
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
بورس نمایه

افت شاخص کل بازار سهام با ریزش دلار همراه شده است و امروز نیز به دلیل فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز شاخص کل بازار ۲٫۱۶ درصد افت کرد و دوباره وارد کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار تحت تاثیر معاملات منفی نمادهای شاخص‌ساز و صف‌های فروش زیاد بیش از دو درصد افت کرد و به یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد رسید.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهایی مانند فولاد، فملی، فارس و شبندر از سمت حقوقی‌ها حمایت شدند و تقریبا بیش از ۳۰ درصد معاملات این نمادها را حقوقی‌ها انجام دادند.

بیشتر بخوانید:

افت بیش از ۳۲ هزار واحدی شاخص بورس

ارزش مجموع معاملات امروز به ۱۱,۵۶۹ میلیارد تومان رسید و این رقم نسبت به دیروز کاهش داشته است و این کاهش شاید به دلیل قفل شدن بازار در صف‌های فروش باشد.

افت شاخص و رسیدنش به محدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد با کاهش نرخ دلار همراه شد و باید دید در روزهای بعد روند دلار چه تاثیری بر شاخص خواهد گذاشت.

حاصل جو هیجانی بازار سهام صف‌های فروش میلیونی در نمادهای شاخص‌ساز شده و ریزش بازار فعلا ادامه‌دار است و به نظر می‌رسد تا زمان انتخابات امریکا بازار نوسانی است و باید به نحوی نرخ دلار تثبیت شود.

در روند معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرویی وضعیت خوبی داشتند و در رنج مثبت معامله می‌شوند و همچنین در روند معاملات گروه سیمان نیز تحرکات مثبتی داشت.

در روند معاملات امروز بازار سهام شاخص هم‌وزن نیز نیم درصد ریزش داشت و این ریزش نشانگر کلیت قرمز بازار سهام است و این در حالیست که پیش‌بینی می‌شد تحرکات حقوقی‌ها در ابتدای روند معاملات بازار سهام را مثبت کند اما فشار عرضه بسیار زیاد بود و تقاضا جوابگوی این عرضه نبود.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • US ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    3 0
    دیگه واقعا مسخره است. کی می خوان افرادی که برای اقتصاد این مملکت تصمیم میگیرند بس کنند؟ اون موقع که دلار میره بالا یا میاد پایین میگن شاخص از اون تاثیر میگیره... اون موقع که بورس به تنهایی میریزه میگن مگه نمی دونید صف دلار طولانی تر میشه و دلار گرون میشه چون سرمایه ها از بورس میره تو دلار. بورس میره بالا دلار میره بالا، بورس میاد پایین دلار میره بالا، دلار میره بالا، بورس میاد پایین، دلار میاد پایین، بورس میاد پایین.... مسخره بازی نیست واقعا؟ تا کی می خوان با این گزاره های ضد و نقیض و بازی داد روان مردم، جیبشون رو خالی کنند؟
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    2 0
    چون ارزش دلار به زودی در کانال 35 میرسد
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    3 0
    آیا در این کشور مسیول مسلمانی هست ما را درک کند؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس