بیکاری نمایه

شرکت‌های هواپیمایی آمریکا تاکنون هزاران نفر از کارمندان خود را اخراج کرده و ممکن است در صورتی که دولت این کشور نتواند کمک‌های بیشتری برای آنها فراهم کند تعداد بیشتری از کارکنان خود را تعدیل کند.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی تاکنون هزاران نفر از کارمندان خود را اخراج کرده و ممکن است در صورتی که دولت این کشور کمک‌های بیشتری برای این صنعت بحران زده در نظر نگیرد افراد بیشتری که مستقیم یا غیرمستقیم با این صنعت سر وکار دارند، بیکار شوند.

بیشتر بخوانید:

تلاش هالیوود کرونازده برای بقا فایده‌ای ندارد

شیوع ویروس کرونا تقاضا برای مسافرت‌های هوایی رابه شدت کاهش داده و در واقع اوضاع به شدت اسفناکی را برای شرکت‌های هواپیمایی ایجاد کرده است.

دنیس تاجر، سخنگوی انجمن خلبانان متحد آمریکا، طی مصاحبه‌ای گفت که شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز قصد دارد پس از انقضای طرح کمک‌های دولتی ۱۹ هزار نفر از کارمندانش را اخراج کند و شرکت یونایتد ایرلاینز نیز هم بیش از ۱۳ هزار نفر از کارمندانش را در فهرست اخراجی‌ها قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

کارخانه بوئینگ به خاطر کرونا بسته می شود

وی گفت این اتفاقات واقعا روحیه افراد را تضعیف می‌کند. در حال حاضر ۱۰ میلیون شغل در صنعت هواپیمایی جهان وجود دارد که با آن در ارتباط است و در صورتی که دولت کاری نکند تعداد افراد بیکار شده رشد خواهد کرد.

تاجر که خلبان شرکت هواپیمایی آمریکن است،‌ گفت فشار مالی که هم اکنون بر شرکت‌های هواپیمایی وارد می‌شود بسیار سنگین است و در صورتی که کمک‌های بیشتری به این صنعت انجام نشود روند بهبود اوضاع متوقف خواهد شد و ۱۰ها میلیارد دلاری که در قالب بسته‌های کمک کرونایی به شرکت‌ها شده است هدر خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 0
    اگر می خوان، هواپیماهاشون رو می خریم. ده بیست درصد قیمت.
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      0 0
      بوئینگ که آشغاله، چیز دیگه ای رو اگه بیست درصد دادن حالا یه فکری میکنیم!!! در این مورد دَم ترامپ (لعنت الله علیه!) گرم که نذاشت اون 200 تا بوئینگ رو بخریم وگرنه بد جوری رفته بود تو پای مملکت!!! عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس