کد خبر 1126255
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
موج سوم کرونا شورای شهر تهران را به تعطیلی کشاند؟

خزانه‌دار شورای شهر تهران با انتقاد نسبت به عدم وصول 1500 میلیارد تومان اوراق مشارکت مترو گفت: با مدیریت نشسته نمی‌توان تهران را اداره کرد.

به گزارش مشرق، سیدحسن رسولی، خزانه‌دار شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در واحد بررسی یک‌فوریتی اصلاحیه بند یک تبصره چهار مصوبه بودجه سال 99 شهرداری تهران و مجوز انتشار 40 هزار میلیارد ریال اوراق مالی، اظهار داشت: اولویت اول شورای پنجم، توسعه حمل و نقل عمومی است و من مدعی هستم که در این زمینه کوتاهی نکرده‌ایم.

وی افزود: ولی مناف هاشمی و پیروز حناچی و سایر معاونان ایشان در یک گروه قرار دارند و به نظرم با مدیریت نشسته نمی‌توان تهران را مدیریت کرد.

خزانه‌دار شورای شهر تهران ادامه داد: بیش از دو ماه است که 1500 میلیارد تومان پول نقد شهرداری در یکی از بانک‌های کشور مانده است که از مدیران شهرداری درخواست دارم این مبلغ را نقد و در شهرداری خرج کنند. 

رسولی گفت: شرایط کشور بحرانی است و نمی‌توان با جلسه کاری و مدیریت نشسته اقدامات را انجام داد. از شهردار و معاون‌شان درخواست دارم که پشت در اتاق رئیس‌جمهور مصرانه حضور داشته باشند و جهت وصول این اوراق تلاش کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محسن IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    10 0
    از موقع که قالیباف از شهر داری رفته تهران به خود شهردار ندیده اون از نجفی بیمار، فاسد جالبه میخوان از قتل عمد تبرئه کنن اینهم از حناچی که فقط تنها کاری که کرده اسم شهدا را از خیابانها برداشته،
  • محمد ایوب IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    2 6
    شماهم مرد اینکار نیستید برید زنهای اصلاح طلب رابیارید شاید مردتر باشن.
  • مهرناز IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    5 0
    شورای شهر " حناچی قرارست از روش مدیریت نشسته خارج شده " سوار دوچرخه شود " به مکان های لازم سرکشی کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس