موسوی: نمی گوییم از پرسپولیس بِکنید به استقلال بدهید اما وضع آبی ها نباید این طور باشد

عضو سابق هیأت مدیره استقلال گفت: وزیر ورزش باید درباره عملکرد مدیری که کارمند وزارت خانه بوده در استقلال پاسخگو باشد.

به گزارش مشرق، عبدالرضا موسوی در باره وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: امروز دغدغه بخش بزرگی از مردم باشگاه استقلال است، به عنوان یک هوادار اخبار این باشگاه را دنبال کرده و خیلی نگران هستم. این نگرانی هم با توجه به عملکرد مدیرعامل قبلی و اتفاق‌های ناخوشایندی است که رخ داد. این تیم شانس قهرمانی جام حذفی را به دلیل حمایت نکردن مدیرعامل از کادر فنی از دست داد. 

وی ادامه داد: در حالی که می‌توانست به مراحل پایانی لیگ قهرمانان صعود کند در آن هم ناموفق بود. اگر کادر فنی از سوی مدیریت باشگاه حمایت می‌شد استقلال اکنون هم می‌توانست مانند پرسپولیس به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسد و حتی شاید در نیمه نهایی مقابل پرسپولیس قرار می‌گرفت.

عضو سابق هیأت مدیره استقلال اظهار داشت: از قبل تمام اقشار، تمام هشدارها به آقایانی که این تیم مدیریتی را انتخاب کردند دادند اما متأسفانه عده‌ای چشم خود را روی حقایق می‌بندند. به هر منظوری مانند ضربه خوردن استقلال یا مهم نبودن این تیم برای آقایان، می‌خواهند استقلال را تضعیف کرده و به اهداف دیگری برسند. سال‌هاست به استقلال لطمه زده‌اند.

موسوی تصریح کرد: آقایان هیأت مدیره‌ای را انتخاب کردند که اصلاً با هم همگن نیستند، روابط خوبی با هم ندارند و خیلی از افراد حاضر در آن تخصصی هم در این امر ندارند. باشگاه باید هیأت مدیره فعال و پویایی داشته باشد که دنبال منافع مالی باشد. باید راه و چاه بیزینس را بلد باشد و با استفاده از مشاوران فوتبالی در جذب مربی، بازیکن و اهدافی که در حوزه ورزش تعیین می‌شود از این مشاوران استفاده کند.

وی درباره این که سال‌هاست باشگاه استقلال از مشکلات مدیریتی رنج می‌برد، توضیح داد: فردی که این مدیران را انتخاب می‌کند، هدفمند این کار را انجام می‌دهد. شنیده‌ام یکی از معاون‌های وزارت ورزش دقیقا در امر مدیریت دخالت داشته و حتی همین سرپرست جدید استقلال را هم انتخاب کرده است. این مسائل هدفمند است. این حس به خود من هم در دوره‌ای که در استقلال بودم و شاهد عزل و نصب‌ها بودم دست داد. بخش عمده‌ای از مردم به شدت ناراحت و ناراضی هستند.

عضو سابق هیأت مدیره استقلال با اشاره به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: در جمع دوستانم این بازی را دیدم و برای صعود پرسپولیس دعا می‌کردم، زیرا این تیم هموطن من است و کلی خوشحال شدم. به دوستانم تبریک گفتم اما نباید این گونه باشد که با تشویق پرسپولیس، استقلال اذیت شود. قطعا خیلی از پرسپولیسی‌ها هم وقتی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند، دوست دارند تیم ایرانی ببرد. البته برخی دوستان در فضای مجازی مطالبی می‌نویسند که چنین دیدگاهی ندارم و امیدوارم همیشه پرچم ایران و ایرانی بالا باشد.

بیشتر بخوانید:

حرف آخر قلعه نویی درمورد استقلال +عکس

موسوی در باره اینکه آیا مبالغی که به عنوان کمک در اختیار این باشگاه قرار داده بود به وی بازگردانده شده یا خیر، افزود: خیر. این پول را برای دو ماه قرض داده بودم اما تاکنون به من برنگرداندند.‌ از افراد دیگری هم پول گرفته شده اما طلبشان را پرداخت نکردند. دوست ندارم جمله بدی بگویم اما برخی آقایان به شکل هدفمند دوست دارند مردم را در سختی و اذیت قرار بدهند.

وی در مورد اینکه از احمد مددی سرپرست جدید باشگاه استقلال شناخت دارد، گفت: از وی شناخت ندارم و مددی را نمی‌شناسم.

عضو سابق هیأت مدیره استقلال  درباره عملکرد احمد سعادتمند در این باشگاه اظهار داشت: افرادی که سعادتمند را انتخاب کردند گفتند وی کارمند وزارت ورزش است، یک واسطه‌ای به من می‌گفت  سعادتمند از وزارت ورزش حرف شنوی دارد، کارمند خودمان است و حق و حقوق خود را از وزارتخانه می‌گیرد. می‌توانیم سعادتمند را کنترل کنیم و حرفمان را گوش می‌دهد. دیدید که وی از روزی که به استقلال آمد جو رسانه‌ای راه انداخت. خیلی از خبرنگاران و پیشکسوتان را با خود همراه کرد، اما در عمل با وجود ادعایی که در مورد پرداخت این پول و آن پول داشت هیچ اتفاقی نیفتاد.

سعادتمند ادامه داد: حتی برای فصل بعد هم سنگ بنای بدی گذاشته و در برخی قراردادها دستکاری کرده است. این اتفاق‌ها قابل پیش بینی بود اما حامیانی که سعادتمند در وزارت ورزش داشت سبب این مسائل شدند. سعادتمند فرد نزدیک به معاون ها و مشاوران وزیر بود اما اکنون مسؤولیت انتخابش با شخص وزیر ورزش است. دلیل نمی‌شود وی بگوید فلان مدیر من سعادتمند را انتخاب کرده است.

وی افزود: سلطانی فر شانس آورد آخر دولت است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی چندان پیگیر استیضاح وی نیستند اما به هر حال باید جواب بدهد. مجمع استقلال و پرسپولیس یکی است و از سوی وزارت ورزش اداره می‌شود. نوش جان پرسپولیس! ما نمی‌گوییم نباید از این باشگاه حمایت می‌شد، اما ما نمی‌گوییم از پرسپولیس کنده و به استقلال بدهند، اما نباید وضعیت استقلال این گونه باشد، اما استقلال هم باید به همین سبک حمایت شود.

عضو سابق هیات مدیره استقلال تصریح کرد: سالهاست می‌بینم تمام امکانات در اختیار پرسپولیس قرار گرفته، مدیریت و کادر فنی این تیم ثبات دارند و از پرسپولیس حمایت خوبی می‌شود. امکانات مالی و پول در اختیار پرسپولیس قرار گرفته اما استقلال مرتب آشوب دارد. تمام تیم‌های لیگ برتری سرمربی و مدیرعامل خود را مشخص کرده‌اند اما استقلال هنوز کادر مربیگری ندارد.

موسوی تصریح کرد: روزی که به استقلال آمدم هم این تیم سرمربی نداشت، استراماچونی رفته و نیم فصل هم شروع شده بود. استقلال از هم پاشیده بود. کار را جمع کردیم و دو برد خوب مقابل الریان و الکویت آوردیم. در آن زمان استقلال مثل ساعت کار می‌کرد، زیرا حمایت شد. دربی را هم با پرسپولیس بازی کردیم و در حالی که 2 بر یک جلو بودیم روی یک اتفاق گل خوردیم. عملکرد مجیدی هم قابل دفاع بود.

وی ادامه داد: مجیدی 9 برد برای استقلال به دست آورد. چرا با مربی که خوب کار می‌کند و کم هزینه است باید این گونه رفتار شود؟ اقرار می‌کنم در آن دوره به فرهاد ظلم کردیم زیرا مبلغ قراردادش بسیار پایین و یک میلیارد و 250 میلیون تومان برای نیم فصل بود. با درخواست من چنین اتفاقی رخ داد، اما به مجیدی گفتم با کمترین هزینه برای استقلال کار کردی. تیم‌های رقیب را ببینید چه هزینه‌ای برای بازیکنان و مربیانش شان می‌کنند.

عضو سابق هیات مدیره استقلال افزود: مجیدی با تمام وجود برای استقلال کار کرد و نتایج خوبی هم گرفت. متأسفانه یک روز قبل فینال جام حذفی به ایتالیا رفتند و مذاکرات واهی انجام دادند. همه و حتی خود استراماچونی هم این مذاکرات را تکذیب کرد. تمام اسناد آقایان دروغ بود و فقط می‌خواستند با پول باشگاه یک مسافرت بروند و برگردند.

موسوی در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی درباره این که آیا به پیشنهاد مدیرعاملی استقلال را دریافت کرده گفت: چنین پیشنهادی دریافت نکردم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Reza IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    5 4
    پرسپولیس به لحاظ مدیریت از استقلال فاجعه تره دوما میگه پرسپولیس تغییرات کمی داشته ( پرسپولیس بهترین بازیکناش رفتن) شما هیچکس نرفت، فقط محض مقایسه پول ابشن دیاباته از قرداد ال کثیر بیشتره بیشترین بازیکن خارجی رو استقلال داشته (اتفاقا خیلی خوبه که بازیکنای با کیفیتیم بودن همشون هم الان با استقلال تصویه کردن و بدهی ندارین) ، پرسپولیس ۲ میلیون از استقلال بیشتر درامد داشته که مشخص نیست چی سرش اومد، طبق گزارش تحقیق و تفحص مجلس استقلال ۴۰ میلیارد بیشتر از پرسپولیس هزینه کرده!! جناب سعادتمند گفتن طی ۶ ماه گذشته استقلال ۶۰ میلیارد هزینه کرده، همچنین ایشان به صراحت گفتن ما بالاترین رقمو تو ایران میدیم فیلمش هم موجوده!!اقای مدیر تنها مشکل استقلال فقط و فقط بازیکنایی هست که بخاطر پول اومدن(دانشگر چشمی رضاوند...) که اون اتفاقات رو تو فرودگاه و فضای مجازی رغم زدن چون حرمت لباس استقلال رو نمیدونن!و مشکل بعدی نبود یکی مثل کریم باقریه تو تیم! اقای مدیر بازیکنی که قلیان میکشه و هوادر استقلال رو به باد ناسزا و کتک میگیره مشکل استقلاله نه وجود تیم پرسپولیس
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    29 5
    سلطانی فر کمر به نابودی استقلال بسته و تا به روز سیاه ننشونش ولش نمیده
  • سید IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    30 13
    تا ورزش دست بابا مسعودهست همین اش است وهمین کاسه مجلس وزیر ورزش رو استیضاح کند ومهلت تعیین کنه تا یک چهارم امکانات وحمایت ها نصیب استقلال بارنگ قرمزبشه واگه اجبارنباشه تا فصل ۲۱ باید همین استقلال رو داشته باشیم
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    5 7
    وقتی جای فوتبال دنبال درامد و کاسبی هستید و کاپیتانتون حرفهای گنده تر از دهنش می زنه الکی نباید به تیمهای دیگه بپیچید .
  • رسول IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    2 3
    آقای خلیل زاده شما هم مقطعی بعنوان سرپرست استقلال بودید چرا کاری نکردید ؟ این که نمی شود هر روز برای دل خوشی هواداران بگویید به پرسپولیس می دهند به ما نمی دهند !!! همین پرسپولیس به عالم و آدم بدهکار هست و بازیکنانش از پارسال طلب دارند و همان مشکلی که استقلال دارد،مشکل از اینجاست که غیرفوتبالی ها آمدند و با تصمیمات غلط این تیم را نابود کردند ، بازیکنی که تو گوش هوادار بزنه چطور میگه من سرباز استقلالم ؟؟ به نظرم آقای فتح الله زاده حرفهایی زدند که همه چیز روشن شد و نتیجه این است در برخی از بازیکنان و مدیریت تیم دلسوز استقلال نیستند فقط برای جمع کردن آمده اند و بس
  • علـی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    18 4
    مگر انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل با وزارت ورزش نیست؟! خدا لعنت کند باعث و بانی‌اش‌رو!
  • US ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    21 0
    فینالیست شدن پرسپولیس مبارک ولی کاش مسئولین یادشون نره استقلال هم میلیون طرفدار داره ..خون به دل این طرفدار نکنید .. تیم رو ول کردین به امان خدا اگه توانشو ندارین خصوصیش کنید .. نه خصوصی که فقط عرضه سهام توی بورس باشه یا از این دست مسخره بازی ها ..اجازه بدین تیم مالکین شخصی داشته باشه ..
    • محمد FR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      0 0
      کجاتیم روول کردن؟کاش ول کرده بودن ودست ازسراستقلال برداشته بودن.دوتاکارگرازتوخیابون میاوردیم،بهترازاین ادمای کثیف ونوکرای وزارت ورزش استقلال رواداره کرده بودن.درست مثل امریکاکه داره ازهمه طرف فشارمیاره تااین مملکت روازپادربیاره،ایناهم دارن ازهمه طرف،همه جوره فشارمیارن تاریشه استقلال رو بزنن.ولی خدابزرگترازهرفدرتیه،تاریخ رونمیشه ازبین برد.
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    25 0
    مشکل فوتبال ایران سو مدیریت هست.
  • علی GB ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    5 3
    مدیران و مربیان و بازیکنان استقلال لطفا" بی لیاقتی خود را به گردن این و ان نیاندازد . وقتی به کسی بیش از لیاقتش بها دهید خیال می کند کسی است و شروع به ناز و ادا و اطوار می کند . خدایش از همه تیم ها بیشتر هزینه کردید وبیشترین حاشیه راخودتان برای خودتان ایجاد کردید از مدیر گرفته تا پیشکسوت ، مربی و بازبکن . تا کی می خواهید پشت وزیر قایم شوید .
  • طرفدار فوتبال IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    4 20
    بعنوان یک استقلالی پیروزی پرسپولیس مقابل النصر عربستان را تبریک میگویم وای کاش بعضی از بازیکنان استقلال یک جو غیرت ایرانی داشتند
    • fwfwf IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      1 1
      به عنوان یه استقلالی دیگه میگم تو بیجا میکنی نفهم
    • بالستیک IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      0 0
      با موفق نشدن پرسپولیس چیزی به موفقیت های استقلال اضافه نمیشه.من هم استقلالی هستم ولی فینالیست شدن پرسپولیس ایران رو به ملت ایران تبریک می گم.ما هم اگر بخواهیم دوباره قهرمان اسیا بشیم باید بیخیال دوتا قهرمانی قبلیمون بشیم بعدش باید بازیکن پول پرست نگیریم و بعد یه مربی خوب و یه هدف گذاری مناسب و زمان دادن به تیم من مطمئنم با کار و همت بچه ها میشه قهرمان جام باشگاه های جخان هم شد آسیا که هیچ.
  • محمد IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    2 2
    ازمدیرتا مربی وبازیکنان استقلال خودشون باعث این وضع شدن یک نمونه وقتی بازیکنانیرواینقدر بالا میبرن که جرات میکنه دردومرحله هوادار وماساژورتیمشوبه بادکتک و..بگیره این یک نمونه از بی درایتی کادرفنی تیم هستش که ازلحاظ حرفه ای وروانی روبازیکنش کارنکرده وبرخوردی هم نمیشه که بازتکرار نشه پس مقصرخودخانواده استقلال هستن نه کسان دیگه
  • 0490506135 IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    17 0
    تیم دولتی سوراخه
  • رضا IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 1
    شما عرضه ندارید نمیتونید موفقیت تیم اول پایتختو ببینید حسودها .
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 0
    خدا رو شکر که وزیر ورزشی هم هست که تمام گناهان رو بندازن گردن اون،واقعا مسخرست این حرف،تمام امکانات رو دادن پرسپولیس!!!مرد حسابی پول شیخ دیاباته رو از کجا اووردی،کدام ثبات مدیریتی،تو همین چن سال،چن مدیر عوض شده،تنها عامل موفقیت پرسپولیس،تلاش و غیرت جوانان ایرانیه،توجه داشته باشین که پرسپولیس فقط بشار رسن رو داره که خارجی حساب میشه،بوژیدار هم که اکثرا ذخیرست،پس بجای آدرس غلط دادن،حواستون به تیم خودتون باشه اینقدر فرافکنی نکنید لطفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس