علیرضا تابش

وقتی تولید سینمای کودک فاجعه است و فیلمسازان صاحب نام این عرصه در کنج های انزوا رها شده اند کدام مصوبه و قانون اجازه نمی دهد بودجه جشنواره ها در سال جهش تولید به سمت تولید آثار معطوف شود.

به گزارش مشرق، تابش دبیر جشنواره فیلم کودک و مدیرعامل فارابی به تازگی در گفتگویی اختصاص بودجه جشنواره و جهت دهی آن را برای تولید فیلم "مغلطه" خواند.واقعا جشنواره فیلم کودک در این سال ها چقدر توانسته در ایجاد رونق تولید و پویایی سینمای کودک نقش داشته باشد. اگر از هیاهوهای جانبی و فضاسازی های رسانه ای و تبلیغاتی و دورهمی های بی ثمر آن بگذریم این جشنواره چه گلی به جمال سینمای کودک زده است؟

بیشتر بخوانید:

دلار سی هزار تومن؛ سفره مردم کوچکتر، جشنواره کودک مهمتر؟!

آیا استثنائا در شرایط کرونا و به تاسی از پروتکل های ستاد ملی کرونا یک سال بودجه آن را به تولید اختصاص دهیم چه می شود؟


باور کنیم مغلطه برگزاری جشنواره در شرایط بحرانی کروناست که مردم و خانواده ها به سینما نمی روند، و مدارس تعطیل می شوند و ....


مغلطه بحران تولید فیلم های کودک و نوجوان است که بخش عمده بودجه آن در طول صرف شوراهای فرمایشی چرب کردن سبیل "حلقه رفقا "فارابی می شود!


مغلطه هزینه های سرسام آور رسانه ای و تبلیغاتی و جیغ های گوشخراشی در رسانه هاست!


مغلطه آمارهای غلط و بحث برانگیز ریزهزینه های فارابی است  که حتی، با چند تا اصلاحیه و به ضرب مصاحبه های گل درشت و شعارهای گنده گنده هم، کسی قانع نمی کند!

درباره مناسبات مالی فارابی بیشتر بخوانید:

میلیارد تومان در یک نهاد دولتی گم شد؟ /657 میلیون برای سفر به کن و هر شماره یک مجله 56 میلیون


مغلطه اشتباه در جانمایی برخی آدم هاست که پس از چندین سال همچنان حرف های تکراری را نشخوار می کنند!


منصف باشیم.


جشنواره ها، اساسا،  جشن بهره وری از تولیدات و محصولات تلقی می شوند. وقتی تولید سینمای کودک فاجعه است و "کودک سازان" و فیلمسازان صاحب نام این عرصه در کنج های انزوا رها شده اند کدام مصوبه و قانون اجازه نمی دهد بودجه جشنواره ها در سال جهش تولید به سمت تولید آثار معطوف شود؟


لطفا مغلطه نکنید!

نویسنده: کیارنگ طالبی  منبع کانال سینما تیتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    جناب تابش با احترام، بنده هم قبول دارم اصلا کار خاص کودک انجام نمیشه و ضعیفیم. ولی فکر نمیکنین، باید قشر از جامعه هم نیاز به فرهنگ و رسیدگی دارن؟ خب همه چیز رو که نمیشه تعطیل کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس