قدرانی جنبش حماس از بیانیه وحدت محور کمیته مرکزی جنبش فتح

جنبش حماس بر پایبندی نوارغزه به وحدت ملی و حضور فعال در روند همکاری تمامی طیف های فلسطینی به منظور اجرای هرچه بهتر اهداف و نتایج نشست رهبران گروه های فلسطینی که در تاریخ ۳ سپتامبر در بیروت برگزار شد، تاکید ورزید.

به گزارش مشرق به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای مطبوعاتی از موضع گیری جنبش فتح و تاکید این جنبش بر لزوم مبارزه با «معامله قرن»  و «طرح الحاق»  تقدیر و قدردانی کرد.

جنبش حماس در بیانیه خود بر پایبندی نوارغزه به وحدت ملی و حضور فعال در روند همکاری تمامی طیف های فلسطینی به منظور اجرای هرچه بهتر اهداف و نتایج نشست رهبران گروه های فلسطینی که در تاریخ ۳ سپتامبر در بیروت برگزار شد، تاکید ورزید.

این جنبش همچنین اشاره کرد که از طریق توسل جستن به وحدت ملی این امکان وجود دارد تا تمامی توطئه ها و معاملات حیلهگرانه دشمنان فلسطین در هم شکسته شود.

کمیته مرکزی فتح پیشتر و در روز پنجشنبه با برگزاری یک نشست به ریاست «محمود عباس»  رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر پایبندی این جنبش به تمامی توافقات حاصل شده میان رام الله و غزه تاکید کرده بود.

اعضای کمیته مرکزی فتح در جریان نشست اشاره کردند که روند مشارکت ملی در راستای شکست اهداف شوم دشمنان یک گزینه و تصمیم «استراتژیک»  و «تغییر ناپذیر»  است.

فتح همچنین بر ضرورت مواجهه با طرح الحاق اراضی کرانه باختری و معامله قرن  و عادی سازی رابطه میان رژیم صهیونیستی و حکام خائن عادی ساز  از طریق تقویت مقاومت مردمی و برگزاری انتخابات سراسری بویژه در قدس شرقی تاکید نمود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس