کد خبر 1125299
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
شرط انتقال نهایی بازیکن سابق پرسپولیس به تیم العربی قطر

مهدی ترابی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تنها در صورتی به تیم العربی اضافه می‌شود که نام یکی از بازیکنان خارجی این تیم از لیست خارج شود.

به گزارش مشرق، العربی در حال حاضر پنج بازیکن خارجی یعنی حمدی الحرباوی تونسی، آرون گونارسون ایسلندی، مارک مونیسا اسپانیایی، میشل لاسوگا آلمانی و مهرداد محمدی را در اختیار دارد. 

روزنامه الرایه قطر خبر داد مسئولان این باشگاه به دنبال ایجاد تغییر در لیست بازیکنان خارجی خود هستند و خبرهایی از احتمال جدایی لاسوگا و حرباوی منتشر شده است؛ هرچند که حرباوی بر تداوم حضورش در العربی تاکید کرده ولی امکان دارد این بازیکن به لیگ تونس برود. 

این روزنامه درباره وضعیت مهدی ترابی هم نوشت: «همچنین گزارش شده است که العربی در مسیر عقد قرارداد با مهدی ترابی ایرانی است ولی این اتفاق هنوز رخ نداده است. دلیل اصلی آن این است که العربی برای جذب بازیکن جدید نیاز به فروش یک بازیکن دیگر دارد درست مثل اتفاقی که برای مرتضی پورعلی گنجی افتاد که به تیم چینی فروخته شد و مهرداد محمدی جای او را گرفت. این بر اساس مقرارت فدراسیون و موسسه لیگ ستارگان است. به این ترتیب مشکل العربی فروش برای خرید بازیکن جدید است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 15
    غیرت بشار رسن از تو پولکی بیشتر بود که هی عکس نجات نشون میدادی
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 2
    ظاهر مسلمان باید بدون که در پرسپولیس بزرگ شد ومدیری که با این بچه فنچ قرارداد میبنده با شرط می‌گذاشت نه که کلی پول بگیره آخرش هم به ریش مردم بخنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس