کد خبر 1125194
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۳
نگاهی به تقابل‌های مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تاکنون ۵ بار در لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر رو به رو شده اند.

به گزارش مشرق، مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا پنج‌شنبه در شهر ژنو سوئیس  قرعه کشی شد و ۳۲ تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

در حساس‌ترین تقابل، تیم‌های فوتبال بارسلونای اسپانیا و یوونتوس ایتالیا باید به مصاف یکدیگر بروند و احتمالا تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ۲ فوق ستاره فوتبال جهان را شاهد خواهیم بود.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ تقابل دوباره مسی و رونالدو/ همگروهی طارمی با شاگردان گواردیولا +برنامه مسابقات

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تاکنون ۵ بار در لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر رو به رو شده اند که در ادامه می خوانید:


۱- بارسلونا صفر - منچستریونایتد صفر

اولین رویایرویی ۲ ستاره فوتبال جهان به بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل ۰۸-۲۰۰۷ برمی گردد که تیم‌های فوتبال بارسلونا و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و در نهایت ۲ تیم به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.


۲- منچستریونایتد یک - بارسلونا صفر

بازی برگشت ۲ تیم منچستریونایتد و بارسلونا در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد و منچستری‌ها با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند و به فینال مسابقات صعود کردند. آن‌ها در پایان رقابت‌ها عنوان قهرمانی را هم کسب کردند. مسی و رونالدو هیچ کدام گلی در این ۲ مسابقه به ثمر نرساندند.

۳- منچستریونایتد صفر - بارسلونا ۲

۲ تیم منچستریونایتد و بارسلونا سال آینده دوباره به مصاف هم رفتند. آن‌ها این بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل ۰۹-۲۰۰۸ مقابل یکدیگر قرار گرفتند. بارسلونا در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد و قهرمان اروپا شد. لیونل مسی در این مسابقه گل دوم تیمش را با ضربه سر زد و یکی از به یاد ماندنی‌ترین گل‌های تاریخ لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.


۴- رئال مادرید صفر - بارسلونا ۲

سپس کریستیانو رونالدو راهی رئال مادرید شد تا رقابت‌های بیشتری را بین این ۲ بازیکن در ال کلاسیکو شاهد باشیم. رئال مادرید و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فصل ۱۱-۲۰۱۰ به مصاف یکدیگر رفتند که در بازی رفت، بارسلونا با نتیجه ۲ بر صفر حریف را شکست داد. لیونل مسی هر ۲ گل بازی را به ثمر رساند که یکی از گل‌های او پس از دریبل زدن چند بازیکن مادریدی زده شد.


۵- بارسلونا یک - رئال مادرید یک

بازی برگشت  ۲ تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد که ۲ تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند. با این نتیجه بارسلونا به فینال مسابقات صعود کرد و با شکست منچستریونایتد قهرمان اروپا شد. مسی و رونالدو در این مسابقه گلی برای تیم‌های خود نزدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لیسل IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 2
    رونالدووووووووو فقططططططط (◍•ᴗ•◍) ❤

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس