کد خبر 1125011
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
شرط نادری برای تمدید: بعد از آسیا و جلسه با یحیی

نادری به باشگاه اعلام کرده که با توجه به حضور تیم در قطر و درگیری‌اش با رقابت‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا، نمی‌خواهد با خبر مذاکره‌اش تمرکز بازیکنان سرخ را بر هم بزند و برای حضور در باشگاه تا پایان این رقابت‌ها فرصت خواسته است.

به گزارش مشرق، با اینکه بسیاری از کارشناسان فوتبال در کشور تیمی را که یحیی گل‌محمدی برای حضور در رقابت‌های آسیا جمع و جور کرده، تیمی کامل و کم‌نقص می‌دانند اما نزدیکان سرمربی پرسپولیس بر این باورند که پازل آرایش او برای پرسپولیس مدل جدید هنوز تکمیل نشده و او اضافه کردن چند بازیکن دیگر را برای تیمش لازم می‌داند.

در رقابت‌های لیگ گذشته مشکلاتی که سرخ‌ها در جناحین داشتند، یکی از نقاط ضعف این تیم به شمار می‌رفت که باعث شده بود این تیم نتواند با ارسال‌های بی‌نقص از سمت چپ و راست، مهاجمان و سرزنان پرسپولیس را در موقعیت گل‌زنی قرار بدهد. به همین جهت در آغاز فصل نقل‌وانتقالات سرمربی سرخ‌ها تصمیم گرفت که برای ترمیم این ضعف در تیمش بازیکنانی را برای دفاع چپ و راست به خدمت بگیرد. هرچند یحیی تنها موفق به جذب یک مدافع چپ از بازار نقل‌وانتقالات شد اما ظاهرا این پایان کار پرسپولیس در نقل‌وانتقالات نیست و او همچنان گزینه‌هایی را برای پرکردن دفاع چپ و راست تیمش درنظر دارد.

 تماس باشگاه با نادری و مدیربرنامه‌هایش

همان‌طور که پیش از این هم نوشتیم، محمد نادری پیش از سفر سرخ‌ها به قطر صحبت‌هایی را با یحیی گل‌محمدی برای ادامه کارش در پرسپولیس انجام داد و به سرمربی تیمش این قول را داد که بدون توجه به اخبار و حاشیه‌ها مراحل درمانی خود را سپری کند و یک فصل دیگر پیراهن سرخ را بر تن کند.

طی این مدت که سرخ‌ها در دوحه حضور داشتند، مدیران باشگاه پرسپولیس در چند مرحله تماس‌هایی را با این مدافع چپ‌پا و مدیربرنامه‌هایش برقرار کردند تا او را برای مذاکرات نهایی و امضای توافق‌نامه به باشگاه بکشانند اما این بازیکن که چند روزی را برای استراحت خارج از تهران به سر می‌برد تا امروز پاسخی به این درخواست مدیران سرخ نداده است. اخباری درخصوص مذاکرات باشگاه استقلال و سپاهان با نماینده این بازیکن باعث شد تا مدیران پرسپولیس عجله به خرج بدهند و برای اینکه با از دست دادن این بازیکن باکیفیت، مورد هجوم هواداران تیفوسی تیم قرار نگیرند تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد با این بازیکن آغاز کردند.

 پیام نادری به باشگاه؛ بعد از آسیا و جلسه با یحیی می‌آیم

مدافع چپ‌پای سرخ‌ها که در بازار نقل‌وانتقالات چند پیشنهاد چشمگیر از تیم‌های برجسته لیگ برتری داشت با توجه به شرایطش در سال‌های گذشته و علاقه‌ای که هواداران سرخ به او داشتند، تصمیم گرفت تا تمدید قرارداد با پرسپولیس را در اولویت قرار داده و درصورت به بن‌بست رسیدن مذاکرات گزینه‌های دیگر را مورد بررسی قرار دهد.

چند روز گذشته این بازیکن با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود و درج جمله «خبر آمد خبری در راه است» در مرکز توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت. هرچند او هنوز از این خبر پرده‌برداری نکرده اما شنیده می‌شود او تصمیم نهایی‌اش را برای ماندن در پرسپولیس گرفته و تنها ۲ شرط برای امضای قرارداد دارد.

نادری به باشگاه اعلام کرده که با توجه به حضور تیم در قطر و درگیری‌اش با رقابت‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا، نمی‌خواهد با خبر مذاکره‌اش تمرکز بازیکنان سرخ را بر هم بزند و برای حضور در باشگاه تا پایان این رقابت‌ها فرصت خواسته است.

شرط دوم نادری این است که پیش از امضای قرارداد حتما با یحیی گل‌محمدی به‌صورت خصوصی جلسه‌ای را برگزار کند تا با روشن شدن وضعیتش توسط سرمربی تیم با خیالی آسوده پای برگه‌ قراردادش را امضا کند.

 گزارش پزشکی نادری به دکتر حقیقت

با توجه به آسیب‌دیدگی نادری از ناحیه کشاله، او نتوانست علی‌رغم موافقت باشگاه کورتریک بلژیک، یحیی و تیمش را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند و با نظر کادرفنی و پزشکی در تهران ماند تا روند درمانی‌اش را دنبال کند.

شنیده می‌شود او این روزها به‌صورت منظم به فیزیوتراپی و تمریناتی که پزشکان برای او درنظر گرفته‌اند، می‌پردازد و گزارش‌های لازم را از روند درمانی‌اش برای کادر پزشکی پرسپولیس ارسال می‌کند تا هرچه سریع‌تر با بازگشت تیم از قطر بتواند در تمرینات حاضر شود.

 پرسپولیس با کورتریک مشکلی ندارد

یکی از مواردی که سد راه تیم‌های خواهان محمد نادری شده بود، به قرارداد او با تیم بلژیکی کورتریک مربوط می‌شد و هر تیمی که می‌توانست با این بازیکن به توافق برسد باید برای گرفتن رضایتنامه دائمی او اقدام می‌کرد اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد کورتریک برای صدور رضایتنامه نادری شروط زیادی ندارد و با توجه به اینکه این بازیکن در سال‌های اخیر با پیراهن سرخ به میدان رفته، آنها حاضرند که با شرایطی خاص او را به‌صورت دائمی در اختیار پرسپولیس قرار دهند.

گفتنی است مبلغ ابتدایی کورتریک برای صدور رضایتنامه نادری با مخالفت باشگاه پرسپولیس همراه بوده اما ظاهرا نادری و مدیربرنامه‌اش توانسته‌اند تخفیف خوبی از این باشگاه بلژیکی بگیرند تا مشکلی برای این انتقال وجود نداشته باشد.

 وضعیت مبهم انصاری

یکی دیگر از بازیکنانی که در سمت چپ دفاع پرسپولیس حضور داشت اما به‌دلیل مصدومیت نتوانست این تیم را در بازی‌های پایانی لیگ برتر و جام‌حذفی همراهی کند، محمد انصاری است که با پارگی رباط‌صلیبی‌اش باید مدت‌ها از مستطیل سبز دور باشد.

او که قراردادش با پرسپولیسی‌ها تمام شده، این روزها مشغول طی کردن دوران نقاهت خود است اما از باشگاه خبر می‌رسد که فعلا سرخ‌ها برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با این بازیکن ندارند و هدف‌شان این است تا نیم‌فصل به او فرصت بدهند که بتواند خود را به شرایط ایده‌آل برساند و بعد از تایید کادر پزشکی و سرمربی تیم به لیست سرخ‌ها اضافه شود.

این درحالی است که بعد از مصدومیت انصاری، کادرفنی و مدیران باشگاه از تمدید قرارداد با این بازیکن صحبت می‌کردند اما فعلا هیچ خبری از وضعیت حاجی پرسپولیسی‌ها نیست‌.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس