پول به خانه یحیی رفت و برگشت!

دوست یحیی که یک پرسپولیسی تمام‌عیار است و سابقه رفاقت دیرینه‌ای هم با گل‌محمدی دارد قبول کرد که به هر بازیکن سرخ از 700 تا 1000 دلار پاداش بدهد.

به گزارش مشرق، مدیران پرسپولیس این روزها در تهران به دور از حواشی در شرایطی که نگاه همه رسانه‌ها و هواداران معطوف به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در قطر است، مشغول رسیدگی به امور باشگاه و به‌خصوص تزریق پول به باشگاه هستند تا بتوانند در زمان مقرر بدهی خود را بابت فصل گذشته به بازیکنانشان پرداخت کرده و بهانه‌ای دست آنها ندهند که حاشیه‌ای جدید به‌وجود بیاید و مورد انتقاد هواداران تیم‌شان قرار بگیرند.

مدیران سرخ که تا به حال حدود 90 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌اند، پیش از اعزام تیم به قطر به بازیکنان این قول را دادند که مبالغ قراردادشان را در دو مرحله به حساب‌شان واریز کنند و آپشن‌های قرارداد را هم تا پانزدهم مهرماه بپردازند تا مشکلی برای شروع رقابت‌های لیگ برتر نداشته باشند و بتوانند با قدرت برای دفاع از قهرمانی‌شان پا به مسابقات بگذارند اما با توجه به شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه بتوانند تا نیمه ماه جاری مبالغ باقی‌مانده را به بازیکنان تیم پرداخت کنند و در این بین پرداخت بدهی برانکو و همچنین پاداش پیروزی در آسیا به مشکلی جدید برای مدیران باشگاه تبدیل شده که نتوانند به قول‌شان عمل کنند.  البته آنها هنوز هم با مشکل تهیه ارز دست‌وپنجه نرم می‌کنند و با اینکه چند مرتبه وعده دادند که مبلغی را به حساب برانکو واریز می‌کنند، اما هنوز این امر محقق نشده تا خطری جدی پرسپولیس را تهدید کند. آنها حتی در تهیه ارز برای پاداش به بازیکنان هم دچار مشکل بودند و بعد از راه‌حل‌های مختلفی که امتحان کردند درنهایت تصمیم گرفتند این پاداش را به صورت ریالی به حساب بازیکنان واریز کنند.

بیشتر بخوانید:

اتفاقی که پرسپولیس را نگران می‌کند

  عصبانیت یحیی قبل از شارجه

با اینکه پرسپولیسی‌ها در دو بازی حساس مقابل التعاون به پیروزی رسیده بودند اما باشگاه برای تزریق روحیه به تیم هیچ پاداشی به آنها پرداخت نکرد تا کادرفنی یکی از دلایل افت تیم در بازی برابر الدحیل را همین بی‌توجهی مسئولان در شارژ روحی تیم بدانند.  با اینکه قرار بود پاداش‌ها پیش از دیدار با الشارجه به‌دست بازیکنان برسد باز هم این اتفاق رخ نداد تا در فاصله چند ساعت مانده به آغاز دیدار با الشارجه سروصدای یحیی دربیاید و از افشین پیروانی سوال کند که جریان پاداش‌ها به کجا رسید و چرا به دست بازیکنان نرسیده است تا پیش از دیدار مهم و تعیین‌کننده گروه باعث شود که روحیه‌شان بالا برود.  تماس پیروانی پیش از دیدار با الشارجه تازه مهدی رسول‌پناه را از خواب بیدار کرد تا او متوجه شود که در این شرایط نیاز است که به بازیکنانش پاداش بدهد. البته او برای عدم واریز این پول بهانه‌هایی هم داشت مثل اینکه قرار بود این پول توسط یک صرافی به دست‌شان برسد یا اینکه قصد داشته این پاداش‌ها را با خودش به قطر بیاورد.  پیروانی که از عصبانیت کادرفنی تیمش پیش از دیدار حساس برابر الشارجه آگاه بود به سرپرست باشگاه تاکید کرد که به هر شکل ممکن و در کمترین زمان این پول را به قطر برساند تا در آینده باشگاه متهم ردیف اول ناکامی در آسیا معرفی نشود و رسول‌پناه هم قول داد که برای پیدا کردن راه‌حلی جدید دست به‌کار شود.

 حل مشکل توسط سرمربی از تهران!

بعد از صحبت‌های پیروانی با رسول‌پناه، سرمربی تیم پیگیر مشکلی که باعث شده باشگاه نتواند پول را به دست بازیکنان برساند شد و فهمید که رسول‌پناه در بحث انتقال پول از تهران به دوحه نتوانسته موفق باشد و با توجه به مشکلی که برای سفرش به دوحه پیش آمد، نتوانست این پول را با خودش هم به اردوی پرسپولیس ببرد.

بعد از شنیدن این صحبت‌ها یحیی به سرپرست تیمش گفت که می‌تواند به باشگاه در این زمینه کمک کند به شرطی که رسول‌پناه همین حالا معادل ریالی این پول را به در منزل او ببرد و تحویل خانواده‌اش بدهد تا او از طریق یکی از دوستانش که در دوحه حضور دارد این مبلغ را به دلار تبدیل و بین بازیکنان تیمش پخش کند.

درنهایت باشگاه این کار را انجام داد و در فاصله یک ساعت تا شروع بازی پولی که برای پاداش برد آسیایی کنار گذاشته بودند را به دست همسر گل‌محمدی رساندند تا کار برای تبدیل آن به دلار و تقسیم بین بازیکنان آغاز شود. اما با توجه به اینکه این کار در آستانه شروع بازی برابر الشارجه انجام شده بود، یحیی انجام کارهای مربوط به آن را به بعد از بازی موکول کرد تا تمرکز خود را به این بازی حساس معطوف کند.

البته درست زمانی که این پول به دست خانواده گل‌محمدی رسید بود معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس خبر از پرداخت پاداش به بازیکنان داد. خبری که در ادامه برای او مشکل‌ساز شد.

 استوری بازیکنان و تحرکات 2 کارمند باشگاه!

بعد از آخرین دیدار مرحله گروهی و زمانی که همه هواداران باشگاه غرق در خوشحالی صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها آن هم به‌عنوان تیم سرگروه بودند، بازیکنان پرسپولیس که از خواندن خبر پرداخت پاداش متعجب شده بودند با انتشار یک استوری از دریافت پول اظهار بی‌اطلاعی کردند تا حاشیه‌هایی میان بازیکنان و باشگاه به‌وجود بیاید.

البته از تهران هم خبر می‌رسید که دو کارمند باشگاه در ایجاد این اختلافات بی‌تقصیر نبودند و آنها قصدشان این بوده که طوری نشان بدهند که پول به یحیی تحویل داده شده و کسی که پاداش سرخ‌ها را پرداخت نکرده، سرمربی تیم است، نه باشگاه پرسپولیس! این حواشی و اتفاقات از نظر یحیی گل‌محمدی یک حرکت از پیش طراحی شده بوده تا از این طریق به وجهه او ضربه بزنند. به همین جهت او حاضر نشد که پول را در قطر تحویل بگیرد و از خانواده‌اش خواست که آن را سریعا به باشگاه برگردانند.

 دوست یحیی از جیبش پاداش داد

بازیکنان که از طرز برخورد باشگاه با آنها به‌شدت ناراحت بودند از تبعیض میان خودشان و استقلالی‌ها صحبت می‌کردند و معتقد بودند که صعود از گروه مرگ به‌عنوان تیم اول بسیار مهم‌تر و قابل تقدیرتر از صعود از گروهی 3 تیمی است و مدیران پرسپولیس باید به این دستاورد آنها ارزش بیشتری می‌دادند.

یحیی که متوجه شده بود این اتفاق رفته‌رفته تیمش را با مشکل مواجه می‌کند از همان دوستش که در قطر حضور دارد خواست که اگر می‌تواند از حساب شخصی‌اش به بازیکنان پرسپولیس در حد توان پاداشی بدهد و این فرد هم که یک پرسپولیسی تمام‌عیار است و سابقه رفاقت دیرینه‌ای هم با گل‌محمدی دارد قبول کرد که به هر بازیکن سرخ از 700 تا 1000 دلار پاداش بدهد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    آها موشگیری گربه برای رضای خدا !!! یا چندین برابر این پول به جیب طرف خواهد رفت یا اینکه مثل باد هوا این پول را بدست آورده و میآورد در هر صورت شنیدن این اخبار فقط داغیست به دل مردمی که اوضاع اقتصادی و مدیریت فشل دولتی آزارشان میدهد
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    آیا با این وضع اقتصادی مردم که زیر فشار هستند باید مال مردم را به این صورت به فوتبال بدهند کو‌ عدالت آقای مربی برای مردم فوتبال بازی به خاطر لباس پرسپولیس چند سال خیلی ها برای دل مردم بازی می کردن نه پول شما که از خارجی بدتر شده آید که مردم راضی هستن که در همه جای کشور بی عدالتی بیداد می کند آنها همه سوی مدیران کشور است که این فرهنگ پول سازی را باز کردن چند برابر در کالا ها به گفته روحانی کران می فروشند که پول امثال آقایان را همه جاه در بیاورند بعد می کیم که کشور مسلمان اسلامی هستیم کوه همه چیز از بین رفته همش شده پول کو انسانیت کم شده کو رحم موروت تا کی بی عدالتی بس کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس